Ucuz Kask Kamerası

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Saol Engin'cim. :)


Arkadaşlar test videosu tamam. şu anda youtube'a yüklüyorum ancak video çok yer kaplıyor. 3:20" olan bideo 306mb yer kapliyor. Hafıza kartını buna göre almak isteyebilirsiniz. (yuklemenin bitmesine 1 saat var)

Ben kalitesini beğendim. Çözünürlük yuksek. zaman zaman goruntude dalgalanmalar olsa da kamerayı bir yere sabitleyeren bu sorun giderilebilir diye düşünüyorum.

Kamerayı eğer kaska bir şekilde uyduramazsam göstergelerin üstüne, camın arkasına monte etmeyi düşünüyorum. Motorun arkasında ise plaka aydınlatma lambasının üzerine iki delik açarak aparatı vida ile sabitleyeceğim.

Havalar güzel olsunda motosikletle çekim yapıp onlarıda eklerim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

Test videosu hazır. Kotalı arkadaşlara hatırlatma: video boyutu 306mb

http://www.youtube.com/watch?v=hVWz7dN9_tM

2gb lık micro sd ile yaklaşık 20dk 8gb micro sd eğer destekliyosa cihaz 80dk kayıt yapabilirsiniz ama bataryası o kadar dayanmaz.En iyisi 4gb lık micro sd yeterlidir
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
hafıza kartının daha verimli olması için video formatını / kalitesini değiştirmek gerekli ama bu yapılabilir mi bilmiyorum. kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir detay görmedim.

Eğer değiştirilemiyorsa 4gb yeterli olmayabilir.kaba bir hesapla yola çıkarsak:

3dk=300mb
6dk=600mb
9dk=900mb
18dk=1.8gb
36dk=3.6gb
45dk=4.5gb

Şarj süresiyle ilgili biraz araştırma yapmak lazım. Ben makinanın içini açıp bir şekilde motosikletin elektrik tesisatından güç alınabilir mi diye bir elektrikçi ile konuşmayı düşünüyorum. Tabi bu durumda kaska yerleştirmek yerine ön camın arkasına yerleştircem kamerayı.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hafıza kartının daha verimli olması için video formatını / kalitesini değiştirmek gerekli ama bu yapılabilir mi bilmiyorum. kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir detay görmedim.

Eğer değiştirilemiyorsa 4gb yeterli olmayabilir.kaba bir hesapla yola çıkarsak:

3dk=300mb
6dk=600mb
9dk=900mb
18dk=1.8gb
36dk=3.6gb
45dk=4.5gb

Şarj süresiyle ilgili biraz araştırma yapmak lazım. Ben makinanın içini açıp bir şekilde motosikletin elektrik tesisatından güç alınabilir mi diye bir elektrikçi ile konuşmayı düşünüyorum. Tabi bu durumda kaska yerleştirmek yerine ön camın arkasına yerleştircem kamerayı.
ne kadar sürelik çekimler yapmayı düşünüyosunki bence bu kamera için o kadar şeye gerek yok ,motoruda kamera için delme bence. aslında bu işin kralı gopro hd ler ama onlarda çok pahalı.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
delicek bir şey yok yav :) konsolun oraya çift taraflı bant ile tutturcam. belki arkaya tutturmak için delik açmam gerekebilir.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
delicek bir şey yok yav :) konsolun oraya çift taraflı bant ile tutturcam. belki arkaya tutturmak için delik açmam gerekebilir.

arkaya tutturmak için delcem diyodun ya onun için dedim dayanam ben öyle, yazık delmeyin kızları :salut::mrgreen::queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Arkadaşlar hemen imdadınıza yetişeyim:
Birincisi sakın gözlük modelini almayın çünkü kafanızı çok acıtıyor.
İkincisi: tarih ile ilgili ayar burada. eğer anlayamazsanız yardımcı oluruz bir şekilde.
http://www.youtube.com/watch?v=btsGnLqHnLs&feature=fvw
Üçüncüsü: kaliteli kart alın, 4gb ideal. Kalitesiz olanlar cihazda soruna yol açıyor. Okuma ve yazma sorunu. Cihaz bozuk zannediyorsunuz sonra.
Şahsi görüşüm: bu tür kameralar fiyat ve görüntü kalitesi olarak gerçekten çok iyi. ancak montaj yerinin iyi seçilmesi gerekiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hemen imdadınıza yetişeyim:
Birincisi sakın gözlük modelini almayın çünkü kafanızı çok acıtıyor.
İkincisi: tarih ile ilgili ayar burada. eğer anlayamazsanız yardımcı oluruz bir şekilde.
http://www.youtube.com/watch?v=btsGnLqHnLs&feature=fvw
Üçüncüsü: kaliteli kart alın, 4gb ideal. Kalitesiz olanlar cihazda soruna yol açıyor. Okuma ve yazma sorunu. Cihaz bozuk zannediyorsunuz sonra.
Şahsi görüşüm: bu tür kameralar fiyat ve görüntü kalitesi olarak gerçekten çok iyi. ancak montaj yerinin iyi seçilmesi gerekiyor.

4 GB'lık kartla süre olarak ne kadar çekim yapabiliyorsun?
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Devam:
Driver sadece webcam için. Bulamadıysanız haber verin linkini vereyim.
Karta bir ekleme daha: paraya kıyıp Class 6 alırsanız çok rahat edersiniz.
Birkaç resim ( ben değilim)


Kamera açısı: dolayısıyla biraz yukarı çevrilmesi gerek.


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------

4 GB'lık kartla süre olarak ne kadar çekim yapabiliyorsun?
Güzel bir soru. Ama ben de bu kamera yok maalesef.
Kullanan çok arkadaş var onlar yazacaktır cevabı.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Saol Engin'cim. :)


Arkadaşlar test videosu tamam. şu anda youtube'a yüklüyorum ancak video çok yer kaplıyor. 3:20" olan bideo 306mb yer kapliyor. Hafıza kartını buna göre almak isteyebilirsiniz. (yuklemenin bitmesine 1 saat var)

Ben kalitesini beğendim. Çözünürlük yuksek. zaman zaman goruntude dalgalanmalar olsa da kamerayı bir yere sabitleyeren bu sorun giderilebilir diye düşünüyorum.

Kamerayı eğer kaska bir şekilde uyduramazsam göstergelerin üstüne, camın arkasına monte etmeyi düşünüyorum. Motorun arkasında ise plaka aydınlatma lambasının üzerine iki delik açarak aparatı vida ile sabitleyeceğim.

Havalar güzel olsunda motosikletle çekim yapıp onlarıda eklerim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

Test videosu hazır. Kotalı arkadaşlara hatırlatma: video boyutu 306mb

http://www.youtube.com/watch?v=hVWz7dN9_tM

Bence de fiyat/kalite açısından oldukça başarılı görünüyor. Ama illaki kaska uydurabilmeyi becermek lazım. Hem açı bakımından hem de titreşim bakımından en doğru yer kask olur sanırım.
Eline sağlık :)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Durduğu yerde görüntüsü çok güzel ancak hareket halinde bence berbat. 4-5 $ gibi bir paraya düşürmüştüm bir tane ebaydan. Bence sadece o kadar verilir. İyi iş için eski bir fotoğraf makinem var. Onu bağlamayı düşünüyorum.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Durduğu yerde görüntüsü çok güzel ancak hareket halinde bence berbat. 4-5 $ gibi bir paraya düşürmüştüm bir tane ebaydan. Bence sadece o kadar verilir. İyi iş için eski bir fotoğraf makinem var. Onu bağlamayı düşünüyorum.

evet bende öyle yapıcam aparat aldım gelmesini bekliyorum:)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Hoş videonuzu izleyenlerin baş dönmesi ve miğde bulanması yaşamasını istiyorsanız orası başka :D
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Konu ilk açıldığında bir merakla ebay'den bir tane de ben almıştım, 12-13$ gibi bir şey ödemiştim sanırsam; kullanamadan bir arkadaşıma kaptırdım, bir tane daha alma vakti gelmiş demek ki...



(Bir de videonun boyutu 306 MB idi eskiden, Youtube flv'ye çevirirken boyutunu da hatrı sayılır derecede küçültüyor videoların; şu anda farklı bir ayarınız yoksa muhtemelen 360 p açılıyordur video ve boyutu 21 MB civarında; yani kota için o kadar endişelenmeye gerek yok.)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Bende aldım abiler md80 gittigidiyordan bakalım ne zaman gelecek bekliyorum;)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
test videosuyla ilgili olarak önce şunu belirteyim kamerayı otomobil içinde saibtlememiştim. araç i30 amortisörleri hatrı sayılır derecede sert. çekimlerde farkettiyseniz araç sarsıldığında goruntu biraz kotuleşiyor, belki sabitleyerek daha iyi bir sonuç elde edilebilir.

bu arada teknosa'da şöyle bir ürün buldum, tabi bu kask kamerası olmaz ama motosiklete bir şekilde saibtlenebilir. çözünürlük olarak yuksek ve hafızası arttırılabiliyor. sarsıntı anında goruntude dalgalanma meydana gelmiyorsa belki alınabilir. bir ara teknosa'da inceleyeceğim.

http://www.teknosa.com/Cultures/tr-...O_KAMERA&T_Category=_DIJITAL_VIDEO_KAMERA1000

ben bu md80'e deneme amaçlı bakıyorum, kendim için iyi bir sonuç elde edene kadar bu kamera olayının peşini bırakmicam :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

Bence de fiyat/kalite açısından oldukça başarılı görünüyor. Ama illaki kaska uydurabilmeyi becermek lazım. Hem açı bakımından hem de titreşim bakımından en doğru yer kask olur sanırım.
Eline sağlık :)

Haftasonu hava iyi olursa bir araya gelip deneyebiliriz. Hem sana kitapları getiririm bu bahaneyle :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Toptan alınacaksa bunu sabit bir konu açıp orda sayı bleirleyip sipariş versek nasıl olur? herkes bi hesaba yatırır ucretini belli bi sureye kadar.ordan sayı hesaplanıp sipariş verilir.sonra adreslere kargolanır.tabi bununla ugrasacak kisi de kendine bi pay eklemeli emek harcadıgından.bunu biri üstlenirse iyi olur.cogu kişinin gezilerini kamera ile kaydetmek istedigini biliyorum ama yapamıyorlar.bu fikre sicak bakacak kişi sayısı coktur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

sahibinden.com da 26 tl ye satışta arkadaslar....

özelden link atar mısın ben en ucuz 35 tl ye buldum o da izmirde.kargoyla 50ye gelir o :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

tam sipariş vericem verified vakıfbank sayfası actı.daha gecen gun gittim tüm numaraları guncel tel numaram ayarlattım hala eski telefonuma gidiyor mesaj nasıl bir sistem bu anlamıs degilim.internetten alısveris yapicam dedim numarayı guncelleyin dedim gitmisler bankamatik kartını guncellemişler kredi kartını guncellememişler. alamadım kameradan bu yuzden :/
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
kamerayı bagladıgın yer gorus'unu rahatsız etmezmı
burnunun dıbınde :)
BUS_helmetR_1.jpg



bağlantı

önerebilirim
su gecirmiyor ,darbelerede dayanıklı
iyi tarafı hereyere sabitleyebilirsiniz
hayalgucunuze baglı

:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst