- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
benim paypalda sorun var, ebayden bişe alamııyorum anasını satiym
Toplu siparişin manası yok gibi, 20-30 cent oynuyor.Ben birazdan sipraiş geçeceğim sanırım
Aha da verdim bile siparişi15.46 $ a bakalım ne gelecek?
Hocam hangisinden aldın birçok link verilmiş seninki hangisi?
Şu aşağıdaki linkte bulunan üründen sipraiş ettim.
http://www.aliexpress.com/product-gs/340626693-Free-Shipping-172-mini-dv-camera-wholesalers.html
Bu Alibaba sitesinden daha önce de alışveriş yapmışlığım var, güvenilirdir, tabii feedbacki fazla ve elbette olumu olan satıcılardan alışveriş yaptığınız sürece..sahibinden.com gibi bir mantığı var diye düşünün.
aynı ürünü gg'den sipariş ettim bende az önce.
önceden paylaşıldımı bilmiyorum, youtube'da kaska montajını yapan bir adam var.
http://www.youtube.com/watch?v=HxZsckWZOAQ&feature=related
bu da çekim videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=7FwjqUB1QGQ
hoppalaa. nooldu şimdik yav :silent:
geçmeli klipsi adam kendisi imal etmiş bu arada. plastik parçayı sıcak suda ısıtarak kaska göre bükmüş. geçmeli parçayı nerden bulmuş bilmiyorum.
senin aradığını farketmemiştim o gün.Buz motor stantına uğrayıp sordum, kampanya devam etmeyecek demişlerdi, hal öyle olunca seni sonra ararım dedim kendime.
nitekim geçen salı günü sana geçmiş olsun demek için aradığımda söylemiştim ama unuttun sanırım
kitaplar benimde aklımda, baş ucumda duruyor öyle ama bir türlü fırsat olmadı 3 haftadır her haftasonu bir plan oldu. :S
buarada o cırt cırta benzeyen beyaz şeyi kendi yapmış adam.
Türk insanı yaratıcıdır biz daha iyisini yaparız boşver :queen:
Lastiklerinde hayırlı olsun, ne marka aldın?
Motosiklet üzerinde kamera kullanan ve deneyimi olan arkadaşlar;
Bana Almanya'dan baldızımın hediyesi 1 adet kamera gelmiş. (Normal çekimlerde kullanılan. Motosiklet veye bisiklet için tasarlanmış olanlar değil.) Henüz kamera elime geçmedi.
Bu tarz kameraları motosiklet üzerine veya kask üzerine monte ederek çekim yapma şansı varmıdır.
Şayet böyle bir imkan yoksa sizlerin toplu olarak alacağı kask kamerasından almak isterim. Teşekkürler.
Şu aşağıdaki linkte bulunan üründen sipraiş ettim.
http://www.aliexpress.com/product-gs/340626693-Free-Shipping-172-mini-dv-camera-wholesalers.html
Bu Alibaba sitesinden daha önce de alışveriş yapmışlığım var, güvenilirdir, tabii feedbacki fazla ve elbette olumu olan satıcılardan alışveriş yaptığınız sürece..sahibinden.com gibi bir mantığı var diye düşünün.
urunun orjınallerı 54$ dan baslıyor
Verdiğiniz linke baktım. Gidon üstü aparatı. Yalnız benim motosiklette siper camı var. Çekim sırasında görüntü bozukluğuna sebebiyet vermez mi ?
@Slayerrr
benim fotoğraf makinesi bataryalı olduğundan pil problemim yok bataryada sağlıklı olduğundan baya gidiyo
Şu aşağıdaki linkte bulunan üründen sipraiş ettim.
http://www.aliexpress.com/product-gs/340626693-Free-Shipping-172-mini-dv-camera-wholesalers.html
Bu Alibaba sitesinden daha önce de alışveriş yapmışlığım var, güvenilirdir, tabii feedbacki fazla ve elbette olumu olan satıcılardan alışveriş yaptığınız sürece..sahibinden.com gibi bir mantığı var diye düşünün.