Ucuz Kask Kamerası

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
İsteyen oldu. Ben. Ayır bana skull insanı..
Bu haftasonu halledelim..Modeli biliyorum, ikinci fotodaki aparatına hastayım zaten :)

Harbiden, siz aldığınızdan memnun değil misiniz? Ona benzer aparat yok mu?

Bir de siz stand-by ve VOX özelliğini deneme imkanı buldunuz mu? Ne kadar süre beklemede kalabiliyor?

Teşekkürler!
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ürünle ilgili bilgilerin olduğu bir link var mı?

250 saat stand-by oldukça iddialı.. Diğerleri 6 saat diyor...

Teşekkürler.

Color Black
Style Mini Camera
Sensor CMOS Sensor
Video Encoding M-JPEG
Video Format AVI
Video Resolution 720*480
Video Frame Rate 30fps
Image Format JPG
Image Resolution 1280*960
Built-in Memory NO
Support Memory Card Micro SD/TF Card Up to 16GB
Power Supply Internal Rechargable Li-Battery
Battery Capacity 200mAh
Charging Time of Battery 3 Hours
Working Time of Battery 1.5 Hours
Stand by time 250 Hours
Interface Type Mini 5pin USB
Supporting System Windows ME/2000/XP/2003/Vista; Mac O/S; Linux
Operating Temperature -10℃~50℃
Storage Temperature -20℃~80℃
Operating Humidity 20%-80%
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Yaw Sayin Adminim mOtomax Böyle Bi kamera Getirseniz Bizde Yararlansak :)

YurtDısından Bi kere Ürün Getirttim Oda 1 Haftada Bozuldu Adamlara Derdimi Anlatamadım Ahim Var YurtDısından Bişey Almıyorum :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
Power Supply Internal Rechargable Li-Battery
Battery Capacity 200mAh
Charging Time of Battery 3 Hours
Working Time of Battery 1.5 Hours
Stand by time 250 Hours

Teşekkürler Skullhunter!

Sanırım o standby süresi 250 saat değil de 250 dakika olacak. Nitekim daha büyük pilli (260mAH) bir ürün için verilen değerler şöyle:

> Built-in Li rechargeable battery lasts for 2 hours
> Camera is activated by VOX mode (6 hours standby time) when detects sound around 65dB.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Teşekkürler Skullhunter!

Sanırım o standby süresi 250 saat değil de 250 dakika olacak. Nitekim daha büyük pilli (260mAH) bir ürün için verilen değerler şöyle:

> Built-in Li rechargeable battery lasts for 2 hours
> Camera is activated by VOX mode (6 hours standby time) when detects sound around 65dB.

muhtemelen :) sonuç olarak küçük ama işlevi büyük cihazlar bunlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Şimdi de kameran yok. Yedekte foto makinesi yoksa şimdi de onu bekleyecen :mrgreen: Sen en iyisi onu bana hediye et :queen:

aynen ya fot.makinası serviste:queen: adamlara mail attım gün içinde size fot.makinanızın durumu hakkında bilgi vericem dedi seda.ama mail falan gelmedi ah seda ah :queen:
keşke vermeseydim fot çekmiyodu ama videoda sorun yoktu iyimi:queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sen almadın mı buna benzer bi tane.
Özellikler aynı sanıyorum. Henüz test edemedim ama
1-2 özelliği dikkatimi çekti.
Stand-by da 250saat bekleme, yaklaşık 75 dk video kaydı demişler.
Bekleme modundayken ortam ses seviyesi 60db li geçerse ses ya da video kaydına otomatik geçiyormuş.

O senin dediğin ürün ile benim alığım arasında dağlar taşlar fark var.
Benimki deneysel amaçlı neticede..
Dur ben bu maşukiye gezisinde bir iki video çekip atayım buraya..

Harbiden, siz aldığınızdan memnun değil misiniz? Ona benzer aparat yok mu?

Bir de siz stand-by ve VOX özelliğini deneme imkanı buldunuz mu? Ne kadar süre beklemede kalabiliyor?

Teşekkürler!


Yok memnunum memnun olmasına da skullhunter'ın bahsettiği üründeki aparat iki mafsallaı ve sınırsız açı olanağı sunuyor. Benim aldığım kamerada ise iki açı var: aşağı ve yukarı.
VOX'u da denemedim henüz. Haftasonu kapsamlı bir test yazısı yazarım.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
abiler merhaba bugun benimde kameeram geldi mini dv md80 yanlız nasıl kullancam onu bilemiyorum bi yardım edebilirmisiniz?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Skullhunter'ın getirdiği d005'lerden birini de ben aldım.
Buyurun test kaydı.

http://www.youtube.com/watch?v=ylQP-nYLEcQ

Kamerayı aralıksız kayıt moduna nasıl alıyorsun?
Benim denemelerimde hep 2dk görüntü alıp tekrar kayda geçmiş.
Tek parça görüntü almayı beceremedim.
Kılavuzda ON konumuna getirip mod tuşuna basarak cihazı açın daha sonra tekrar mod tuşuna basın demiş.
Ama benimki sadese ses ile otomatik kayda geçmiş galiba :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
26
daha profesyonel bir kamera arayan varsa contour HD 720p kask kameramı satıyorum.
2gb microsd kart, kask bağlantısı ve extra su altı kabı ile beraber 400TL'ye vereceğim.
www.contour.com
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arkadaşlar bu konuda o kadar uzman değilim fakat dijital camerama gidona tripot ayaklık imal edip uydursam dijital camerada aynı işlevi görmezmi biraz kaba saba durur belki yada baş pozisyonundan çekim yapmazda direksiyondan yapar ,elimdeki imkanları kullanmak adına söylüyorum yoksa makina çok şeker minik tatlı bir alete benziyor denemek lazım aslında :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu konuda o kadar uzman değilim fakat dijital camerama gidona tripot ayaklık imal edip uydursam dijital camerada aynı işlevi görmezmi biraz kaba saba durur belki yada baş pozisyonundan çekim yapmazda direksiyondan yapar ,elimdeki imkanları kullanmak adına söylüyorum yoksa makina çok şeker minik tatlı bir alete benziyor denemek lazım aslında :)

Felon ebay'den dediğin şekilde hazır bir aparat aldı. 8 dolardı sanıyorum. Aynı işi tabii ki görür kamerası olmayan birisi için çok pahalı bir çözüm olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst