Ucuz Kask Kamerası

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar 10gün oldu ebaydan aldığım ürün daha gelmedi.normalmidir acaba? 15gün beklemek gerek en az sanırım.hong kong dan gelicek ne kadar zamanda gelir satıcıya özel mesaj atıyımmı? takip numarası gibi bişey alabilme imkanım olurmu?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar 10gün oldu ebaydan aldığım ürün daha gelmedi.normalmidir acaba? 15gün beklemek gerek en az sanırım.hong kong dan gelicek ne kadar zamanda gelir satıcıya özel mesaj atıyımmı? takip numarası gibi bişey alabilme imkanım olurmu?

Normaldir, benimde 25-30 gün arasında gelen çok siparişim oldu.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Kameram bugün geldi. 9 günde elime ulaştı. Şimdi şarj oluyor, yarın da size boğaz köprüsü manzarası izleteceğim :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
bende almayı düşünüyorum ama 5 dk da 300 mb doldurursa işimiz var çok yer kaplıyor maksimum 20-40 dk filan çekebiliriz:silent::silent:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
bu arada teknosa'da şöyle bir ürün buldum, tabi bu kask kamerası olmaz ama motosiklete bir şekilde saibtlenebilir. çözünürlük olarak yuksek ve hafızası arttırılabiliyor. sarsıntı anında goruntude dalgalanma meydana gelmiyorsa belki alınabilir. bir ara teknosa'da inceleyeceğim.

http://www.teknosa.com/Cultures/tr-...O_KAMERA&T_Category=_DIJITAL_VIDEO_KAMERA1000

Ondan bende var. Kizima almistim. Normalde dis mekan cekimlerinde gayet basarili. Ancak gecen kayakta denedim, sarsintili durumlarda goruntuyu cok salliyor. Motorda verim alinmaz.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar üşengeçlikten yükleyemiyorum videoları ama güneşli havada inanılmaz görüntüler elde ettim..
Hava pusluyken de kötü sanmayın..Gene iyi..

Fiyat & kalite paritesi bu kadar yüksek bir ürün almamıştım ne zamandır..

Kime göstersem sipariş etti o derece..Reklam gibi oldu ama insan bu tür gerçek ederini ödeyip aldığı malları daha bir iştahla seviyor, ondan olsa gerek :)

Özetle: Tavsiye olunur..

Teknik detaylar:
40 dakikalık çekim 1.5 gb yer tutuyor.
Şuanda idareten 2 gb lık kart takılı üzerinde..Kart dolana kadar şarj problemi yok..Ötesini test edemedim ama 3 kez sil, doldur yaptım kartı ve şarj bitmedi hala..
Bir kez kaska monte haldeyken yere düştü lönk diye ve sağlam kaldı, sorun yok..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Arkadaşlar üşengeçlikten yükleyemiyorum videoları ama güneşli havada inanılmaz görüntüler elde ettim..
Hava pusluyken de kötü sanmayın..Gene iyi..

Fiyat & kalite paritesi bu kadar yüksek bir ürün almamıştım ne zamandır..

Kime göstersem sipariş etti o derece..Reklam gibi oldu ama insan bu tür gerçek ederini ödeyip aldığı malları daha bir iştahla seviyor, ondan olsa gerek :)

Özetle: Tavsiye olunur..

Teknik detaylar:
40 dakikalık çekim 1.5 gb yer tutuyor.
Şuanda idareten 2 gb lık kart takılı üzerinde..Kart dolana kadar şarj problemi yok..Ötesini test edemedim ama 3 kez sil, doldur yaptım kartı ve şarj bitmedi hala..
Bir kez kaska monte haldeyken yere düştü lönk diye ve sağlam kaldı, sorun yok..

hayırlı olsun. kargosu ne kadar tuttu acep. birde paypallamı aldınız direk kredi kartıylamı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

hayırlı olsun. kargosu ne kadar tuttu acep. birde paypallamı aldınız direk kredi kartıylamı

artık önemi yok aldım gitti:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hayırlı olsun. kargosu ne kadar tuttu acep. birde paypallamı aldınız direk kredi kartıylamı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------



artık önemi yok aldım gitti:)

Eh cevaba gerek kalmamış :)
Kargo bedava, fiyatta 14 dolar civarı..Merak edenlere açıklama olsun bir kez daha :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
d9b4a8324de6a8662ea262946c5f7f68.jpg


D005_mini_dv_camera_2__27314_zoom.gif


D005_mini_dv_camera_1__94877_zoom.gif


D005_mini_dv_camera_4__49128_zoom.gif


Bu kameradan bende 2 tane var isteyen olursa yardımcı olurum :)

Vaktim olunca test videosu çekerim.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
İsteyen oldu. Ben. Ayır bana skull insanı..
Bu haftasonu halledelim..Modeli biliyorum, ikinci fotodaki aparatına hastayım zaten :)

Sen almadın mı buna benzer bi tane.
Özellikler aynı sanıyorum. Henüz test edemedim ama
1-2 özelliği dikkatimi çekti.
Stand-by da 250saat bekleme, yaklaşık 75 dk video kaydı demişler.
Bekleme modundayken ortam ses seviyesi 60db li geçerse ses ya da video kaydına otomatik geçiyormuş.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
Sen almadın mı buna benzer bi tane.
Özellikler aynı sanıyorum. Henüz test edemedim ama
1-2 özelliği dikkatimi çekti.
Stand-by da 250saat bekleme, yaklaşık 75 dk video kaydı demişler.
Bekleme modundayken ortam ses seviyesi 60db li geçerse ses ya da video kaydına otomatik geçiyormuş.

Ürünle ilgili bilgilerin olduğu bir link var mı?

250 saat stand-by oldukça iddialı.. Diğerleri 6 saat diyor...

Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst