Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
arkadaşlar motorum 1 depo benzinle 160km yol yaptı ve benziliğe 100 mt kala bitti:) bile bile yolda kaldım yani. biraz fazla gibi geldi bana, son zamanlardaki yakıt değerlerinizi öğrenebilirmiyim ??? birde benim motorum 6.viteste 9000devirde kalıyor bu normalmi sizce ?
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
arkadaşlar motorum 1 depo benzinle 160km yol yaptı ve benziliğe 100 mt kala bitti:) bile bile yolda kaldım yani. biraz fazla gibi geldi bana, son zamanlardaki yakıt değerlerinizi öğrenebilirmiyim ??? birde benim motorum 6.viteste 9000devirde kalıyor bu normalmi sizce ?

Evet normal, iki zamanlılar son viteste tam deviri zor görür.Zaten o 6. vites motoru rahatlatmak içindir.Belki 5. viteste sonuna kadar dayarsan deviri 6. da 9 bini geçer ama son sürat ve devir olduğundan fazlada motordan birşey beklememek lazım zaten o motorun son sürati performansı yerindeyse 150-160 km hızdır.Rüzgar gittiğin istikametten sana doğru esiyorsa buda motoru tutuyor buda fark yaratır.
 
Katılım
1 Şub 2011
Mesajlar
1
arkadaşlar derbi gpr 125 üst furş üçgeni lazım lütfen yarımcı olurmsnz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------

peki siz bi lastik önerirmsnz boyutlarıyla beraber
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaşlar,
Derbi GPR125R'nin 0-100 km hızlanması kaç saniye? Tam net bir bilgi bulamadım da... Ölçen var mı acaba?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------

Arkadaşlar,
Derbi GPR125R'nin 0-100 km hızlanması kaç saniye? Tam net bir bilgi bulamadım da... Ölçen var mı acaba?

??????inin şu motrlardan derbiciler
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Cumartesi gunu bir aksilik olmazsa saat 2'den sonra sanirim kapanisa kadar Fuar'da olacagim , bizlerden gelecek olursa Cumatesi gunu kesin arasin cok ozledim , gorusmek uzere.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar, iki zamanlı sevginiz çok hoş. Bu arada benim de bir nude'm var. 2 hafta önce rektefiye ihtiyacı doğdu (daha doğrusu doğurdum :)) kendi işini kendi görenler familyasından olduğum için yine iş başa düştü, söküp hizmetinden çok memnun kaldığım İzmir'de anıl motosiklet rektefiye'ye gönderdim, işlerini son derece düzgün yapan adamlar. Sizin de işinize yarayabileceğini düşündüğümden paylaşmak istedim, herhangi bir bağlantım yok tabi adamlarla o yüzden reklama falan girmez herhalde. İşini düzgün yapan usta bilgisi önemli bence. Ben sadece rektefiye yaptırdım, ama genel olarak bilgi olsun diye aldığım fiyatlar şöyle:

Rektefiye: 20 TL
Gömlek Çakma : 100-125 TL (iki zamanlılarda bunun işçiliği önemli)
Kol değişimi: 20 TL
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Nerde bu millet ?? Erdem , Koray numaralariniz silindi , telefonu deistirdim de !! Er6N almayi dusunuyorum arayinda iyi kotu bir bilgi verin :b

Optum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst