Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
arkadaşlar aranızda kawasaki ninja 250r ya da hyosung gt250r kullanan varsa derbi ile karşılaştırıp "hızlanma" konusunda kıyaslayabilir mi? hangisi daha iyi hızlanır? benim için son sürat değil de hızlanma önemli...

Derbi ikisindende hızlı kalkar :)
Soruyu sorman bile saçma olmuş
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
12
arkadaslar tum forumu okudum hemen hemen....ogrenmek istedigi bı rkonu var iyi bakımlı 125 ccc aprilia olsun derbi olsun ymaha olsun...125cc lik racing ler ortada donen bir hurafeye gore 12 13 14 bin km arasında biter.... sekliden

merak ettiklerim:
1-bu motor kaç km iyi bakımlı kulanılırsa binilir 10 bin 20 in 30 bin ortalama deneyimleriniz nelerdir.

2-ben performanstan odun vermek istemeyenlerdenim mesela motorum 20 bin km olsa bile ilk günkü performansına yakın bir performnas isterim...bunun bakımlarla alakası var tabi ama motor kullanıcılarının yorumları nelerdir....aprilia ile pazarlık edip son anda caydım....boşunada kaporam gitti...kafam bu konularda takılmsı durumde....teşekkurler..
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
Arkadaşlar güncel olarak kullandığınız yazğları öğrenebilirmiyim??? Yağ alacağım tavsiyeniz nedir ???
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
arkadaslar tum forumu okudum hemen hemen....ogrenmek istedigi bı rkonu var iyi bakımlı 125 ccc aprilia olsun derbi olsun ymaha olsun...125cc lik racing ler ortada donen bir hurafeye gore 12 13 14 bin km arasında biter.... sekliden

merak ettiklerim:
1-bu motor kaç km iyi bakımlı kulanılırsa binilir 10 bin 20 in 30 bin ortalama deneyimleriniz nelerdir.

2-ben performanstan odun vermek istemeyenlerdenim mesela motorum 20 bin km olsa bile ilk günkü performansına yakın bir performnas isterim...bunun bakımlarla alakası var tabi ama motor kullanıcılarının yorumları nelerdir....aprilia ile pazarlık edip son anda caydım....boşunada kaporam gitti...kafam bu konularda takılmsı durumde....teşekkurler..
arkadaşım iyi kullanılırsa 20.000 kmyi rahat görür motor görmese dahi alacağın piston segman ve birkaç parça ile motorun neredeyse sıfır oluyor yani. benim bildiğim bilgiler böyle ama detayları bilgisi olan arkadaşlar cevap verecektir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
arkadaslar tum forumu okudum hemen hemen....ogrenmek istedigi bı rkonu var iyi bakımlı 125 ccc aprilia olsun derbi olsun ymaha olsun...125cc lik racing ler ortada donen bir hurafeye gore 12 13 14 bin km arasında biter.... sekliden

merak ettiklerim:
1-bu motor kaç km iyi bakımlı kulanılırsa binilir 10 bin 20 in 30 bin ortalama deneyimleriniz nelerdir.

2-ben performanstan odun vermek istemeyenlerdenim mesela motorum 20 bin km olsa bile ilk günkü performansına yakın bir performnas isterim...bunun bakımlarla alakası var tabi ama motor kullanıcılarının yorumları nelerdir....aprilia ile pazarlık edip son anda caydım....boşunada kaporam gitti...kafam bu konularda takılmsı durumde....teşekkurler..

Güzelce bakımlarını yaparsan(ne gerekirse) sen geberene kadar sırtında taşır seni. Günümüz teknolojisi sağolsun...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
12
ee peki gelelim difer hurafelere......

2 zamanlılarda motor yenıden yapıldıktan sonra eskı randımanı vfermez....bu bana mantıksız gelıyor...otomobiller konusudna oldukça deneyımlıyımdır modifiye ıle hası nesır bırısıyım....çeşıtlı yarıslara katıldım...o kada rmotor dagıtı topladık...ama pıston gomlek egzantrik derken kompres metrede çatır çatır ılk gunku degerlerı geçıyordurk neredeyse....eee pekı motordada yanı 125 cc 2 zaamanlı makınalarda bu da boyle mı....motoru sıfırlayınca randıman nasıldır?....hızlanma degerlerı eskısı gıbı olur mu vs vs vs?
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
rektefe olduktan sonra motor sıfırından farksız bı hal alıyor rektefesıde cok kolay benımkını ben kendım yaptım bıraz anlarsan 2 gune bıtırıyosun her seyı geyet memnunum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

antalyadan derbıcı yokmu gezelım toplanıpta
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Derbi GPR 125 SfıRı Satılıyormu ? Ve Nerede Temin Edilebilir Önerebilirmisiniz .
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
rektefe olduktan sonra motor sıfırından farksız bı hal alıyor rektefesıde cok kolay benımkını ben kendım yaptım bıraz anlarsan 2 gune bıtırıyosun her seyı geyet memnunum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

antalyadan derbıcı yokmu gezelım toplanıpta
ben varım valla antalyada çevremde başka gpr yok. ama gp1 var nede olsa eski motorum
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
12
rektefe olduktan sonra motor sıfırından farksız bı hal alıyor rektefesıde cok kolay benımkını ben kendım yaptım bıraz anlarsan 2 gune bıtırıyosun her seyı geyet memnunum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

antalyadan derbıcı yokmu gezelım toplanıpta

malıyet ne oldu ve nereden temın ettın parçaları....
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
hocam yan sanayı tawian malı pıston 45 tl sekmanlarıyla mılıyle bırlıkte verıyolar rektefe sıkıntın yok yanı bu arada antalyadakı arkadasım numaranı yada maıl adresını yazarsan bırlıkte turlarız vız vız ınler ortalık :d
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst