Merhaba arkadaşlar, iki zamanlı sevginiz çok hoş. Bu arada benim de bir nude'm var. 2 hafta önce rektefiye ihtiyacı doğdu (daha doğrusu doğurdum

) kendi işini kendi görenler familyasından olduğum için yine iş başa düştü, söküp hizmetinden çok memnun kaldığım İzmir'de anıl motosiklet rektefiye'ye gönderdim, işlerini son derece düzgün yapan adamlar. Sizin de işinize yarayabileceğini düşündüğümden paylaşmak istedim, herhangi bir bağlantım yok tabi adamlarla o yüzden reklama falan girmez herhalde. İşini düzgün yapan usta bilgisi önemli bence. Ben sadece rektefiye yaptırdım, ama genel olarak bilgi olsun diye aldığım fiyatlar şöyle:
Rektefiye: 20 TL
Gömlek Çakma : 100-125 TL (iki zamanlılarda bunun işçiliği önemli)
Kol değişimi: 20 TL