- Katılım
- 23 Ocak 2011
- Mesajlar
- 582
151 rs olsun bizim olsun arkadaşlar! buna katılan kaç kişi var? şükretmeyi bilmek gerekiyor banarlı kardeşimin dediği gibi de
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------
benim 151 rs 2007 fakat 2010 trafiğe çıkışlı 13500 de daha 1 litreye25 km gitmiyor bile. neden acaba.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 ----------
bu arada 151 rs nin anahtarını kaybettim direksiyonda kilitli ne yapmam gerekiyor?
r:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 ----------
roleff korumalı mont nasıl bi markadır.alman malıdediler.iyi midir?:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------
benim 151 rs 2007 fakat 2010 trafiğe çıkışlı 13500 de daha 1 litreye25 km gitmiyor bile. neden acaba.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 ----------
bu arada 151 rs nin anahtarını kaybettim direksiyonda kilitli ne yapmam gerekiyor?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 ----------
roleff korumalı mont nasıl bi markadır.alman malıdediler.iyi midir?:queen: