Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
151 rs olsun bizim olsun arkadaşlar! buna katılan kaç kişi var? şükretmeyi bilmek gerekiyor banarlı kardeşimin dediği gibi de

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------

benim 151 rs 2007 fakat 2010 trafiğe çıkışlı 13500 de daha 1 litreye25 km gitmiyor bile. neden acaba.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 ----------

bu arada 151 rs nin anahtarını kaybettim direksiyonda kilitli ne yapmam gerekiyor?:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 ----------

roleff korumalı mont nasıl bi markadır.alman malıdediler.iyi midir?:queen:
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
151 rs olsun bizim olsun arkadaşlar! buna katılan kaç kişi var? şükretmeyi bilmek gerekiyor banarlı kardeşimin dediği gibi de

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------

benim 151 rs 2007 fakat 2010 trafiğe çıkışlı 13500 de daha 1 litreye25 km gitmiyor bile. neden acaba.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 ----------

bu arada 151 rs nin anahtarını kaybettim direksiyonda kilitli ne yapmam gerekiyor?:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 ----------

roleff korumalı mont nasıl bi markadır.alman malıdediler.iyi midir?:queen:

Haci mesajlari niye ust uste kaydin yaww:mrgreen: dogru yazmissin, RS olsun bizim olsun RS:wiinkk:
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
motor gazı köklüyorum 30 km/h za 1 dk da anca çıkıyor. fakat 30'dan sonrası için bi problem yok çok rahat gidiyor ses de çıkarmıyor ama 30 u göresiye kadar bağırıyor çok titretiyor ve sarsıyor. neden acaba? anahtarı kaybettiğim için tamirciye de götüremiyorum. direksiyon kilitli?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
çağırcan bir çilingir açıyorlar veya diroksiyon kilidini kıracaksın motorunun karbüratör hava filtresi vb şeyler görmeden bişi diyemem bir sürü şey olabilir sorunu kardeşim burdam böle nedeesem yanlış olur
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
33800 çok iyi ben daha 13200 deydi 13750 olmadan perti çıktı. kardeşim sen sıfırdan mı 33800 km ye kadar geldin?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
merhaba millet sitenin eski rs cilerindenim bnde hala kullanmak istiyyorum ama yatıryor 6 -7000 de piston krank vs vs değiştirdim 12000 den ortalama galiba 15000 e kadar yag yaka yaka kullandım simdi 1 litre yag 2 ltre benzin olarak gittiginden kullanmıyorumve insallah haftaya en gec yapılmasını umuyorum . herneyse işte ben bu motru yaptırıcam ama nekadar tutar simdi 150 tl ortalaması iyimi ve internette parça ararken vtc subap gördüm tmairicm belki subap kapagın değişir dedi


VTC subaplı olan

http://www.rialli.com/urunler/scoot...dir-kapagi-komple-150-cc-scooter-vtc-subapli/


normal olan


http://www.rialli.com/urunler/scoot..._silindir-kapagi-komple-150cc-scooter-serisi/


hangisini taktirim ne işe yarar birazda bilgi verirseniz beklicem bilgilerinizi saygılar...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
merhaba millet sitenin eski rs cilerindenim bnde hala kullanmak istiyyorum ama yatıryor 6 -7000 de piston krank vs vs değiştirdim 12000 den ortalama galiba 15000 e kadar yag yaka yaka kullandım simdi 1 litre yag 2 ltre benzin olarak gittiginden kullanmıyorumve insallah haftaya en gec yapılmasını umuyorum . herneyse işte ben bu motru yaptırıcam ama nekadar tutar simdi 150 tl ortalaması iyimi ve internette parça ararken vtc subap gördüm tmairicm belki subap kapagın değişir dedi


VTC subaplı olan

http://www.rialli.com/urunler/scoot...dir-kapagi-komple-150-cc-scooter-vtc-subapli/


normal olan


http://www.rialli.com/urunler/scoot..._silindir-kapagi-komple-150cc-scooter-serisi/


hangisini taktirim ne işe yarar birazda bilgi verirseniz beklicem bilgilerinizi saygılar...



ya birde hava filtresi takılıyken motor boguluyordu yokuslarda hava filterisini kutudan cıkarttım daha iyi gitmeye basladı bu nedendir hava ayarındanmı cunki hava filtrem olmadan daha önce motor 4000 devir sonrası bogulma yapıyordu simdi 6000 de sorunsuzca calısıyor . arkdadaşalr neden bi yardım edin bu koonulara simdiden teşekürler...
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
33800 çok iyi ben daha 13200 deydi 13750 olmadan perti çıktı. kardeşim sen sıfırdan mı 33800 km ye kadar geldin?



evet sıfırdan bu km'ye geldim 30000 KM'DE genel değişmesi gereken parçalarını değiştirdim yola devam ALLAHA ŞÜKÜR SORUN YOK
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ya birde hava filtresi takılıyken motor boguluyordu yokuslarda hava filterisini kutudan cıkarttım daha iyi gitmeye basladı bu nedendir hava ayarındanmı cunki hava filtrem olmadan daha önce motor 4000 devir sonrası bogulma yapıyordu simdi 6000 de sorunsuzca calısıyor . arkdadaşalr neden bi yardım edin bu koonulara simdiden teşekürler...

merhaba millet sitenin eski rs cilerindenim bnde hala kullanmak istiyyorum ama yatıryor 6 -7000 de piston krank vs vs değiştirdim 12000 den ortalama galiba 15000 e kadar yag yaka yaka kullandım simdi 1 litre yag 2 ltre benzin olarak gittiginden kullanmıyorumve insallah haftaya en gec yapılmasını umuyorum . herneyse işte ben bu motru yaptırıcam ama nekadar tutar simdi 150 tl ortalaması iyimi ve internette parça ararken vtc subap gördüm tmairicm belki subap kapagın değişir dedi


VTC subaplı olan

http://www.rialli.com/urunler/scoote...r-vtc-subapli/


normal olan


http://www.rialli.com/urunler/scoote...cooter-serisi/


hangisini taktirim ne işe yarar birazda bilgi verirseniz beklicem bilgilerinizi saygılar...

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-216.html#ixzz1EKoqZp5Q



:sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny: bu konular hakkında azcık bilgisi olan yokmu arkadaşlarr........
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
merhaba millet sitenin eski rs cilerindenim bnde hala kullanmak istiyyorum ama yatıryor 6 -7000 de piston krank vs vs değiştirdim 12000 den ortalama galiba 15000 e kadar yag yaka yaka kullandım simdi 1 litre yag 2 ltre benzin olarak gittiginden kullanmıyorumve insallah haftaya en gec yapılmasını umuyorum . herneyse işte ben bu motru yaptırıcam ama nekadar tutar simdi 150 tl ortalaması iyimi ve internette parça ararken vtc subap gördüm tmairicm belki subap kapagın değişir dedi


VTC subaplı olan

http://www.rialli.com/urunler/scoote...r-vtc-subapli/


normal olan


http://www.rialli.com/urunler/scoote...cooter-serisi/


hangisini taktirim ne işe yarar birazda bilgi verirseniz beklicem bilgilerinizi saygılar...

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-216.html#ixzz1EKoqZp5Q



:sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny: bu konular hakkında azcık bilgisi olan yokmu arkadaşlarr........

antilopcum vtc subabı mubabı bırak:p motorun hiç bir parçasını orjinal olmayan bir şeyle değiştirmeni tavsiye etmem.bir takım rs silindir piston seti alıyorsun,motoru iyi bir ustaya rektefe ettiriyorsun gereken başka parça olursa o ustan iyiyse sana söyler ,subablar,keçeler vs.vs. hepsini güzelcene yaptırıyorsun.fazla macera arama motoru olduğu gibi kabul et altı üstü 150cc bir motor yahu:mrgreen: yok vtcydi,yok nostu boşver canım kardeşim dediğim gibi layıkıyla bir usta yaparsa motordan memnun kalırsın.. gecen iyi olsun:rendeer::rendeer:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
antilopcum vtc subabı mubabı bırak:p motorun hiç bir parçasını orjinal olmayan bir şeyle değiştirmeni tavsiye etmem.bir takım rs silindir piston seti alıyorsun,motoru iyi bir ustaya rektefe ettiriyorsun gereken başka parça olursa o ustan iyiyse sana söyler ,subablar,keçeler vs.vs. hepsini güzelcene yaptırıyorsun.fazla macera arama motoru olduğu gibi kabul et altı üstü 150cc bir motor yahu:mrgreen: yok vtcydi,yok nostu boşver canım kardeşim dediğim gibi layıkıyla bir usta yaparsa motordan memnun kalırsın.. gecen iyi olsun:rendeer::rendeer:

okadar masraf yapcaz yapmısken tam olsun istedik huskacım :cherry: peki bu piston segman zımbırtısı kaç kurus olur pyasa değerine göre :D
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
okadar masraf yapcaz yapmısken tam olsun istedik huskacım :cherry: peki bu piston segman zımbırtısı kaç kurus olur pyasa değerine göre :D

ben daha motor yaptırmadım ama 150-200 lira civarı tutar.tabi bu kullanılan setin kalitesine,kullanılan diğer parçalara ve en önemlisi işçiliğe göre değişir.şu an yaptırmak istesem benim istediğim motor 200 lirayı geçiyor ama 50bin yaptırmadan üst kapağa anahtar vurmamaya yemin ettik kankam:p:p
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ben daha motor yaptırmadım ama 150-200 lira civarı tutar.tabi bu kullanılan setin kalitesine,kullanılan diğer parçalara ve en önemlisi işçiliğe göre değişir.şu an yaptırmak istesem benim istediğim motor 200 lirayı geçiyor ama 50bin yaptırmadan üst kapağa anahtar vurmamaya yemin ettik kankam:p:p

masallah masallah mondiye rus motorumu taktırdında 50 binde anahtar vurcan :queen:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
masallah masallah mondiye rus motorumu taktırdında 50 binde anahtar vurcan :queen:
Şu an 31200 de galiba,50000km yapmazsa yolda bıraktığı yerde yakarım o motoru:mrgreen: üstünde fabrikadan orjinal gelen motoru var.:wiinkk:kullanıma bağlı antilopcum bakarsan 50binide geçer.yapmaz falan zannetme sen al getir bir motor ben yaptıracağım yalnız motoruna iddaaya girerim:cherry::cherry:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Şu an 31200 de galiba,50000km yapmazsa yolda bıraktığı yerde yakarım o motoru:mrgreen: üstünde fabrikadan orjinal gelen motoru var.:wiinkk:kullanıma bağlı antilopcum bakarsan 50binide geçer.yapmaz falan zannetme sen al getir bir motor ben yaptıracağım yalnız motoruna iddaaya girerim:cherry::cherry:

:cherry::cherry: insallah o gunlerde olur huskacım neyse ben forumdan kacıyorum simdilik sabah okulum var hadi allaha emanet iyi geceler :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst