ve yeni motor sizce ?

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
merhaba sayın cemaat uzun ugraşlar sonucu seytanımı ( kırmızı 151rs ) tamirciye yag yakma sorunu yuzunden götürdüm ve actırdım bana fiyat veridler sizce nasl fiyatlar ...

silindir piston sekman = 55 TL

eksantrik mili = 20 TL

külbürtör = 15 TL

kayıt lastiği = 10 TL

üst kapak = 60 TL

yağ = 15 TL

buji = 5 TL

filtre = 10 TL

takım conta = 10 TL

eksantrik zinciri = 15 TL


işçilik = 70 TL

toplam yuvarlak hesap = 250 TL

arkadaşlar sizce fiyatlr nasıl motorunyapılıyor oldugunu umuyorum simdi usta hep gittigim bi yer oldugu icin işçilik 50 ye düştü normalde 100 e falan yapıyolarmıs sizinde yorumalrınızı bekliyorum
 
Katılım
4 Şub 2011
Mesajlar
54
merhaba sayın cemaat uzun ugraşlar sonucu seytanımı ( kırmızı 151rs ) tamirciye yag yakma sorunu yuzunden götürdüm ve actırdım bana fiyat veridler sizce nasl fiyatlar ...

silindir piston sekman = 55 TL

eksantrik mili = 20 TL

külbürtör = 15 TL

kayıt lastiği = 10 TL

üst kapak = 60 TL

yağ = 15 TL

buji = 5 TL

filtre = 10 TL

takım conta = 10 TL

eksantrik zinciri = 15 TL


işçilik = 70 TL

toplam yuvarlak hesap = 250 TL

arkadaşlar sizce fiyatlr nasıl motorunyapılıyor oldugunu umuyorum simdi usta hep gittigim bi yer oldugu icin işçilik 50 ye düştü normalde 100 e falan yapıyolarmıs sizinde yorumalrınızı bekliyorum

Aynı şekilde tam olarak bende hepsini degiştirdim gecende konu acmıştım :) Ben 400 Tl ödedim.. Suzuki Ts 125r Cross motor.. Ama kıbrısta oldugum için Türkiyeye göre daha pahalı her konuda parçaları işçiligi vs vs ..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Aynı şekilde tam olarak bende hepsini degiştirdim gecende konu acmıştım :) Ben 400 Tl ödedim.. Suzuki Ts 125r Cross motor.. Ama kıbrısta oldugum için Türkiyeye göre daha pahalı her konuda parçaları işçiligi vs vs ..

konunuzu okumustum cross hakkında bilgim olamdıgı icin mesaj atmadım ilginiz icin eşekür ederim hayırlı olsun bu arada yeni motorunuz :cherry:
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba sayın cemaat uzun ugraşlar sonucu seytanımı ( kırmızı 151rs ) tamirciye yag yakma sorunu yuzunden götürdüm ve actırdım bana fiyat veridler sizce nasl fiyatlar ...

silindir piston sekman = 55 TL

eksantrik mili = 20 TL

külbürtör = 15 TL

kayıt lastiği = 10 TL

üst kapak = 60 TL

yağ = 15 TL

buji = 5 TL

filtre = 10 TL

takım conta = 10 TL

eksantrik zinciri = 15 TL


işçilik = 70 TL

toplam yuvarlak hesap = 250 TL

arkadaşlar sizce fiyatlr nasıl motorunyapılıyor oldugunu umuyorum simdi usta hep gittigim bi yer oldugu icin işçilik 50 ye düştü normalde 100 e falan yapıyolarmıs sizinde yorumalrınızı bekliyorum

http://www.ugurmondialyp.com bence bu siteye gir, silindir, üst kapak pahalı geldi bana
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
evt o biraz pahaaaaaalı ama adama gdip desem ben alıp getrim hem o knuda ayıp olr hemde zaten gerekli indirimleri yaptıgını dusundum ve getrmeye kalksak kargo falan ugrascaz
 
Katılım
4 Şub 2011
Mesajlar
54
evt o biraz pahaaaaaalı ama adama gdip desem ben alıp getrim hem o knuda ayıp olr hemde zaten gerekli indirimleri yaptıgını dusundum ve getrmeye kalksak kargo falan ugrascaz

Hiç uğraşmaya gerek yok 20-30 tl için.. Parçaları getirmeye kalksak ufacık bi conta eksik olsa bi daha ugraşmak zorunda kalcaksın. İnsalık hali kargoyla gelirken unutulur felan .. o zaman ne yapıcaksın ? :) bekliceksin zaman uzucak 20-30 tl den kaçarken 50 tl ye mal olcak sana :) Bence gerek yok ustaya bırak 20 tl fazla olsun ama tam olsun :)

Bu arada farkı yaşamak Sanırım motorsikleti sıfır yaptıktan sonra anlaşılıyor :p Keyifli ve kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Hiç uğraşmaya gerek yok 20-30 tl için.. Parçaları getirmeye kalksak ufacık bi conta eksik olsa bi daha ugraşmak zorunda kalcaksın. İnsalık hali kargoyla gelirken unutulur felan .. o zaman ne yapıcaksın ? :) bekliceksin zaman uzucak 20-30 tl den kaçarken 50 tl ye mal olcak sana :) Bence gerek yok ustaya bırak 20 tl fazla olsun ama tam olsun :)

Bu arada farkı yaşamak Sanırım motorsikleti sıfır yaptıktan sonra anlaşılıyor :p Keyifli ve kazasız belasız sürüşler..

insallah bizde göreceğiz o günleri =) kazasız sürüşler :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst