numan 94 link i açtım ,egzozun içi biraz karışık göründü egzozu açmaya cesaret edemedim,açarsam yenileyecek malzemeyi bulamayacakmışım gibi geldi,daha sonra, birazdaha bilgi sahibi olmam lazım ki cesaret edyim
banarlı evet zor bi işe benziyor
Dostum elini korkak alistirma, bende senin gibi ilk baslarda motoru kurcalamaktan korkuyordum ama zamanla motorun heryerini dökup toplamasini ögrendim, sadece gereken malzeme elinin altinda bulunsun ve anahtar takimi yeterli. Motor zaten cok basit toplaniyor, lego gibi birsey yapmislar, yap boz:mrgreen: Iyice cesaretlenmen icin sana cok guzel anlatan link buldum, ustelik orjinal GY6 egsozunu yapiyor adam ayni bizimkiler gibi,
http://totalruckus.com/phpBB3/viewtopic.php?f=34&t=45632
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 ----------
Haaa birde sunu unutma, egsozu sökersen yeni gömlek takmalisin, eskileri söktugun zaman cöp haline geliyorlar, 5-10 TL ye alirsin 2 tane, birisi boru ile aluminium egsozun bulustugu yer, biriside borunun motor ile bulustugu yer <-- opsiyonel, boruyu sökmene gerek yok motordan ama daha hizli calisirsin böyle. Yanina motordan cat pat anlayan birisini almani tavsiye ederim.
Az assa'ya inersen motorun egsozun icini bosaltirsan nasil bir ses alacagini göstermis oglan, tavsiye edilir:queen: