Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bu aralar güneş çıktı diye hemen salmayalım kendimizi herkes dikkat etsin çok aldatıcı havalar bunlar eşek öldüren güneş hesabı :queen:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkadaşlar rs min sinyalleri far gibi direk yanıyo fasılalı değil flasör aldım yeni taktım ondada aynı nedendir sorun yardımcı olurmusnuz
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
bende onu kasten yapıyolar zannederdim.sürekli far yanma olayını.arızamıydı o hakkaten ya :) sonucunu bende merak ediyorum.akü mü yoksa başka bişey kaynaklı mı acep ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bende onu kasten yapıyolar zannederdim.sürekli far yanma olayını.arızamıydı o hakkaten ya :) sonucunu bende merak ediyorum.akü mü yoksa başka bişey kaynaklı mı acep ?

0 almıs olduum flasördeki kablolar tesisattaki kablolarla karsılıklı değilmiş mesela ( yeşil = yeşil ) ( gri = siyah ) (siyah= gri ) sokete dikkatlice bakınca anladım =)
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
herkese selam egzozumun perçinleri sağlam görünüyor ancak motorum hareket halindeyken yolda zıpladıkça sanki egzozun içi de langur lungur oynuyor bunu gidermek için yapabileceğim birşey varmı yardımcı olursanız sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
egzoz un içi dağılmıstır ondan hareket edince ses çıkar içindeki susturucuları çıkarcan ses mes kalmayacak ama bu seferde abart egzoz olacak
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
herkese selam egzozumun perçinleri sağlam görünüyor ancak motorum hareket halindeyken yolda zıpladıkça sanki egzozun içi de langur lungur oynuyor bunu gidermek için yapabileceğim birşey varmı yardımcı olursanız sevinirim

Egsozun icinde susturucu var birde izolasyon kaucugu gibi birsey var. Eher o metal parcalar egsozun icinde oynuyorsa buyuk ihtimal o kaucuk eskimistir ve egsozun sicakligindan incele incele ses yaptirmaya baslamistir. Isini bilen bir usta bunu cabukca halleder, icini acip yeni kaucuk dösemesi lazim:rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
banarlı ,numan 94 verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ancak bunu yapacak ustayı bulmak zor artık emek isteyen şeylerle uğraşmak istemiyorlar yenisini verelim demek işlerine geliyor,ama bu bilgiyle konuşursam belki insafa gelirler şansımı deneyeyim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------

perçinleri söksem o kauçuğu bulabilirsem kendim yapamazmıyım bir püf noktasımı var
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
banarlı ,numan 94 verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ancak bunu yapacak ustayı bulmak zor artık emek isteyen şeylerle uğraşmak istemiyorlar yenisini verelim demek işlerine geliyor,ama bu bilgiyle konuşursam belki insafa gelirler şansımı deneyeyim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------

perçinleri söksem o kauçuğu bulabilirsem kendim yapamazmıyım bir püf noktasımı var

Percimleri sökeceksin, egsozu motordan demonte etmene gerek yok, siyah borunun bittigi yerde 3 tane vida var onlari sökersen egsozu sökersin. Ama kaucugu döserken cok iyi dösemelisin, fazla dösersen motorda bogulma olur cunku havanin dolasimini zorlastiriyor. Sana link atarim, iyi gösteren birisini bulursam:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:55 ----------

Buyur dostum; http://www.fredriklantto.se/2010/11/pryl-test-avgasror.html link isvecce ama sen resimleri takip et sadece. Oglan egsoza bant sarmis, oraya kadar takip et ondan sonrasina gerek yok, percimleri sökeceksin ya simdi egsozun ön tarafinda, oraya uyan vida takmani tavsiye ederim, ac tak yaparken daha hizli olur. Alacagin kaucuk yuksek isiya dayanikli olmasi lazim, 1000 derece yada ona yakin sicakliklari kaldirmasi lazim.
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
egzoz

banarlı merhaba
susturucunun göbeğinden çap olacak boyutta değişik noktalardan 2 adet vida sıksam işe yararmı,yenisini almak da çözüm değil çok lısa zamanda bozuluyorlar ben bu egzozo zaten garanti süresinde bağıra çağıra yeniletmiştim ama tahmin ediyorum servisde söyledi gelen de çıkmaydı,yani yenisini alacam oda kısa zamanda bozulacak diye bunu ömrünü uzatmaya çalışıyorum iç yapısına da bilmiyorum onun için fikir üretemiyorum
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
o zaman sen de benim yaptığım gibi yağ egzoz un bi başındaki perçinli yere kelepçe tak birde alt taraftaki perçinli yere tak yani iki perçinli tarafa tak o zaman olur büyük bir ihtimal
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
egzoz

yalnız benim perçinler sağlam görünüyor dışarıdan oynayan zıplayan bişey yok
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
egzoz

numan 94 link i açtım ,egzozun içi biraz karışık göründü egzozu açmaya cesaret edemedim,açarsam yenileyecek malzemeyi bulamayacakmışım gibi geldi,daha sonra, birazdaha bilgi sahibi olmam lazım ki cesaret edyim
banarlı evet zor bi işe benziyor
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
numan 94 link i açtım ,egzozun içi biraz karışık göründü egzozu açmaya cesaret edemedim,açarsam yenileyecek malzemeyi bulamayacakmışım gibi geldi,daha sonra, birazdaha bilgi sahibi olmam lazım ki cesaret edyim
banarlı evet zor bi işe benziyor

Dostum elini korkak alistirma, bende senin gibi ilk baslarda motoru kurcalamaktan korkuyordum ama zamanla motorun heryerini dökup toplamasini ögrendim, sadece gereken malzeme elinin altinda bulunsun ve anahtar takimi yeterli. Motor zaten cok basit toplaniyor, lego gibi birsey yapmislar, yap boz:mrgreen: Iyice cesaretlenmen icin sana cok guzel anlatan link buldum, ustelik orjinal GY6 egsozunu yapiyor adam ayni bizimkiler gibi, http://totalruckus.com/phpBB3/viewtopic.php?f=34&t=45632

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 ----------

Haaa birde sunu unutma, egsozu sökersen yeni gömlek takmalisin, eskileri söktugun zaman cöp haline geliyorlar, 5-10 TL ye alirsin 2 tane, birisi boru ile aluminium egsozun bulustugu yer, biriside borunun motor ile bulustugu yer <-- opsiyonel, boruyu sökmene gerek yok motordan ama daha hizli calisirsin böyle. Yanina motordan cat pat anlayan birisini almani tavsiye ederim.

Az assa'ya inersen motorun egsozun icini bosaltirsan nasil bir ses alacagini göstermis oglan, tavsiye edilir:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
gömlek değil o aradaki şeyin adı conta kardeşim yanlış bilgi olmasın o yüzden tamam mı?


bende bugün motorumun yağını değiştirdim ve ALLAHA ŞÜKÜR 34000 km ye ulaştık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst