Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
demekki bu servis kitaplari bol keseden atiyor butun ninjalarin her parcasi ayni ayni projeden yola cikip uretiliyor ayni adamlar uretiyor ulke basina kafalarina gore bakim hazirlamislar simdi bu adamlar turkiyedeki yol sartlarini da hesaba katmismidir acaba .valla guvenim azaldi simdi bu heriflere..ya zaten motoru her an kurcaliyoruz o esnada anormal bir ses yada goruntu varsa gidermeye calisiyoz.kisacasi motora her daim elle gozle bakim yapiyoruz.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
Herkese merhaba,
Uzun süredir görüşemedik, Herkesin keyfi yerindedir inşallah...
Kawasaki Ninja 250R İstanbul grubumuzdan Y.Emre arkadaşımız ninjasını satıyor. Artık adetten midir nedir, genelde ben yazdığım için bunu yazmakta bana düştü sanırım. sahibinden.com da ilana bakabilirsiniz. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...onu-dolu-makina-isteyen-firsat-36029983/detay

Bir ninjanın aramızdan ayrılışının üzüntüsünü yaşarken, diğer arkadaşında aramıza katılmasından büyük sevinç duyarız...


EXTRALAR

MUZZY PERFORMANS EGZOZ
MİCHELİN LASTIK ÖN WE ARKA + KALIN TEKER 600 LUK MAKINE GIBI DURUYO
XENON KISA - UZUN FARLAR
K&N PERFORMANS HAVA FILITRESİ
D.I.D.MARKA ORJ. JAPON X-RİNG'Lİ ZİNCİR
ARKA LED SİNYAL
TANK PAD
JANT ŞERITİ (3 parça )
ZX ELCİK
ÇAMURLUK İPTALİ
YAN PLASTIK AKSAMLAR 3D KARBON KAPLI
BAKIMLI MOTOR KM GENELDE UZUN YOLDA YAPILDI

ben net bi şekilde ilgileniyorum.. zaten sahibinde motoru takip ediyodum.. hatta bu pazar bi sorunla karşılaşmazsak bi arkadaşımla 2. el ninja arıcaktık.. belki bu motorada bakmaya gelebiliriz.. tabi öncesinde haber vererek..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
taylant ve japon ya da üretildi. 2008 ve bazı 2009 lar japon ya da üretilirken sonraki çıkan modeller taylant üretimi.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
ilk aldıgım gün yaptırdım

radyotör koruması satılyomu yoksa uydurmaca bişeylermi yaptın?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:19 ----------

arkadaşlar ninja 250 motorsikleti olupta radyatör koruması takmayı ihmal etmeyin
illa orjinal olacak diye birşey yok otobüs hava filitre lerini kesip takabilirsiniz.
arkadaşım er 6 en ile yola çıkıyor ve ön tekerden kalkan taş parçası radyatörü deldi fiyatı 1700 tl


radyatöre tas gelmiş benim allahtan bişi yok koruma şart bence sezon acılmadan bu sorunu cözünüz...saygılar
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bu radyatör koruması bir yerde satılıyordu ama dün akşam ne kadar motosiklet aksesuarı satan websitesine baktıysam bir türlü bulamadım..:silent:

siz nerden aldınız?
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
250tl gerçekten çok pahalı. bende daha ucuz bir çözüm düşünürken bu fotoğrafı gördüğüm iyi oldu. paylaşım için teşekkürler :cat:

o parçayı siyaha boyamayı düşünmedin mi? o renk sanki biraz sırıtıyor.

bu arada motorun altındaki yazıya bakamadım hala. (üzerinde branda örtülü şekilde garajda yatıyor alet)

fotoğraf çeker çekmez buraya koyucam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:00 ----------

birde.. kadıköy'de işyerimin önündeki kaldırıma parkediyorum motoru. genelde bir çok motorcu oraya park ediyor. (bahariye'de süreyya operasının yanındaki sokak) bazen 5 tane motosiklet oluyor. birisi özellikle benim mootrun ön sinyalini kırıyor (iki kere oldu) 1 yıldır aynı yere parkettim motorlarımı (cbr125 ve ninja) bu olay son iki haftadır oluyor.

şu an sağ ön sinyal kırık, aşağı sarkmış kablolardan duruyor.

ninja 250 için gömme sinyal var mıdır?

ya da üzerinde sinyal olan dikiz aynalarından taksak grenajdaki boşluları nasıl kapatabiliriz fikri olan var mı?
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
Paz arkadaşımızın motosıkletı gerçekten çok dıkkat çekıcı :) satmayı duşunmedıgım cbr 'ımı satıp alasım gelıyor :)
Birde Bizimkiler razı olsa :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaşlar daha öncede belirttim 250 tl vermeye gerek yok otobus hava filitre üstünde bulunan muhfazayı kesip silikonla radyatöre yapıştırın fiyatı 5 tl yi bulmaz.



http://img193.imageshack.us/i/pic0425s.jpg/

silikonla yapıştırdıgımızda sıcaklık sonucu cıkmazmı?arkadaşlar bunun ölçülerini alıp demircide aynısından yaptırabiliriz cok uygun fiata gelmiş olur en azından...araştırmasını yapcam buldugumda yzarım tekrar...
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
arkadaslar bu ninja 250 de arka disliyi kuculten yada on disliyi buyuten birisi varmi ya.eger varsa bir yorum alabilirmiyiz acaba nasil oldu hiz nasil performans nasil buyutmedim ama dusunuyorum henuz eger varsa birisi en azindan baslamadan bir fikir edinmis oluruz..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
silikonla yapıştırdıgımızda sıcaklık sonucu cıkmazmı?arkadaşlar bunun ölçülerini alıp demircide aynısından yaptırabiliriz cok uygun fiata gelmiş olur en azından...araştırmasını yapcam buldugumda yzarım tekrar...

terosan ile yapıştır. sıcaklıga dayanıklı zaten 2 noktadan terosan yapılıyor kenar kısımları granj dan destek alıyor. çok saglam oluyor. sorun yok


ön dişliyi büyütemezsin. çünkü bir büyük dişli takacak hazne yok.
arka dişilyi 3 diş küçülmek hızı artırır. hele kilo bakımından 60 kg civarı isen 5 km daha hızında artış olur.motorun verilerinde 11 binde maxsumum güç üretiyor. 6 vites 11 bine gelmekte motor zorlanmıyor. 11 binden sonraki devirlerde motorda güç egrisi yukarı yerine düz bir çizgi çiziyor. dişli takarak bu 11 bin degerini kendi dişline göre daha geç yakalayacaksın buda hıza tekabul eder.
ama son hızda rüzgar sürtünme kat sayıları çok oldugu için süratte 5 km hızı ancak yakalayabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst