Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
motor uçuyor tabi. 170 hızı var

ben bu motor için osmaniyeden yol teptim antalyaya geldim dökülüyordu motor. anlattım ya titanikte turistlere bakıp geldim diye:queen:
anlatmadın sanırım halil abi yada unutmuş olabilirim ama antalyaya geldim demiştin Hatta bidaha gelicektin sözde :p
En İyisi Cbr Zaten Zor İkna ettim :):):)

Evdeki Muhabet söyliyim size :

Ben : Bakın bu Motorlarda SÖyle Sorun Varmış
Abim : Bıktım Senin Motor Muhabbetinden
Annem : Yeter Artık Askere Gidene kadar schooter al
Babam : Ne B** Yersen Ye :)

ertesi Gün :D

Ben : F5 Alicam Karar verdim
Abim : O ne Öyle Oda Motormu SAnayidemi Calisiyorsun Hep Orda Olmak Seni Sıkar
Annem : Schooter Al :D
Babam : DAndik Bişey Almıcaksın
Ben : O zaman 3000-3500TL verip Cbr Alayim Yan Komsununkinden
abim : Hee tamam Aferim işte al honda sorun yasamazsın sonunda Sözümüze Geldin
Annem : Schooter Al veya REngarenk Olan o cocugun motorundan al :d
Babam : Tamam Bende destek cıkıcam Cbr Alalım :D

Bu Konusmalardan Sonra Motor Lafı Yapmıyorumki fikirleri degişmesin :D
En iyisi cbr değil bak böyle söyleme işte :queen: şaka şaka sağlam makinadır üzmez yıllarca kullanırsın umarım çabucak kavuşursun sen 1.5 yıldır almayı bekliyosun sanırım

Tamam Halil bi bakımde özelden atarım

Bana yolla enginim halil beye değil :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
En iyisi cbr değil bak böyle söyleme işte :queen: şaka şaka sağlam makinadır üzmez yıllarca kullanırsın umarım çabucak kavuşursun sen 1.5 yıldır almayı bekliyosun sanırım

Bugun ilk Ders Trafik 2 Saat Sürdü 2 ders Motor :D

Ehliyet Kursu Başladı :D

Motorda acaip Terimlerle Karsılasıyorum :D :D:D:D Ortam Cok Kıyak Hep Üniversiteli Kızlar :D

Halil abi Bitane Adana Osmaniye'li Bi Universiteli Kız Var İlk Dedigi laf

Osmaniyede Trafikte Yaya'ya Saygı Yüzde 0 :D Kurallara Uyma %0 :D

Direk Aklıma Sen geldin :D Topragınla Yan Yana Takılıyoruz Kız Çok Güzel :D

Kardesin Filan Degil Dimi :D Sonra Akraba Olmayalım Senle :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bugun ilk Ders Trafik 2 Saat Sürdü 2 ders Motor :D

Ehliyet Kursu Başladı :D

Motorda acaip Terimlerle Karsılasıyorum :D :D:D:D Ortam Cok Kıyak Hep Üniversiteli Kızlar :D

Halil abi Bitane Adana Osmaniye'li Bi Universiteli Kız Var İlk Dedigi laf

Osmaniyede Trafikte Yaya'ya Saygı Yüzde 0 :D Kurallara Uyma %0 :D

Direk Aklıma Sen geldin :D Topragınla Yan Yana Takılıyoruz Kız Çok Güzel :D

Kardesin Filan Degil Dimi :D Sonra Akraba Olmayalım Senle :D

ona "odun" dediğimi ilet:cherry:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
ona "odun" dediğimi ilet:cherry:

Biraz Kaynasayım Resmini Çekerim Zaten Bugun İçli Dıslı Olduk Tatli Bişeymiş Ama Osmaniyeyi Yerden Yere Vurdu Direk Aklıma Sen Geldin...

Heeee Bide Sey Dedi yeşil F5 Motorlu Bi Adam Var Dedi Kızlara Hava Atmaktan Önünü Zor Görüyo :D Tüm Kızlar O Motora Hasta Dedi Sen Olmayasın BU :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Biraz Kaynasayım Resmini Çekerim Zaten Bugun İçli Dıslı Olduk Tatli Bişeymiş Ama Osmaniyeyi Yerden Yere Vurdu Direk Aklıma Sen Geldin...

Heeee Bide Sey Dedi yeşil F5 Motorlu Bi Adam Var Dedi Kızlara Hava Atmaktan Önünü Zor Görüyo :D Tüm Kızlar O Motora Hasta Dedi Sen Olmayasın BU :D

'' Tüm Kızlar O Motora Hasta'' Burası hariç dorudur halil abiiii :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Biraz Kaynasayım Resmini Çekerim Zaten Bugun İçli Dıslı Olduk Tatli Bişeymiş Ama Osmaniyeyi Yerden Yere Vurdu Direk Aklıma Sen Geldin...

Heeee Bide Sey Dedi yeşil F5 Motorlu Bi Adam Var Dedi Kızlara Hava Atmaktan Önünü Zor Görüyo :D Tüm Kızlar O Motora Hasta Dedi Sen Olmayasın BU :D

kıza sor babası nereliymiş:cherry:
'' Tüm Kızlar O Motora Hasta'' Burası hariç dorudur halil abiiii :queen:

ille sattıracaksınız bana f5 i:mrgreen:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Sat Al Bİtane Cbr Abi Bak Benim Aklıma Girdin :D Sende Al Artık Kurtul F5'den :D

Osmaniyeliymiş :D Kız Çok Fena Bişey :D

BUgun Motorun Altından Girdik Üstünden CIktık :D Bujinin Herbişeyini Biliyorum artik Buji Deyip Geçmemek Lazım :D
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Recai baktımda motorun faturası yok bende:)ya vermedıler yada plaka cıkartmaya gıttıgımde verdıgım dosyanın ıcındeydı.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Tabi Çıkcak La:D

50 Trafik
40 Motor & Saglık
30 SAglık & Motor

Tam Hatırlamıyorum Toplam 120 Soru D:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Halil Abinin Büyük Planları Var :D

Eee Bunlar cbr 125lik al diolar napayım 125ligi Ben En İyisi 1000'lik Alayim sussunlar artik :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst