Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
yokya o kadarı beni asar :D :D bugun basıma güzel bişey geldi :

Arkadasın Lifan Motor Var
%5Cupfiles%5C20091231%5C2700312%5CLf150-9J.jpg

Bundan İşte Gezelim Filan Dedik...

Ver BEn Sürcem dedim Motorda performans Egzoz filanda var elcik el ısıtmalı güzel filan :)

İşte Atladı Arkama istop ettirdim :D:D:D

Sonra İndi Dur la bi dedim calistirdim direk kalktım sonra o bindi hop yine istop :D:D

öyle Ettim Böyle Ettim Kaldırdım Ama Motor Güzel Zarar Gördü :D sizce nden öyle olduki ?
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
7
selmn alyküm
arkdaslar bn motr alcm bin 2bin arsında maddytım war en fazla 2mlyrlık motr alabilrm sport mtr sewyrm mesla repsol gibi maddytım olsa repsol alcamda olmadgndan alamıyorum sizler bana ne gibi bi motor önerirsiniz??? acil cwp wrrseniz sewnirim...
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Skyjet'in Sıfırı Üretilmio Artık ßitti.

Çelik Motor'da War Oda Satışı War Mı Yok Mu Bilmiyorum Ama Sıfırı Çekil Motor Satıyor.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
kral kaptan memnunnmusun bide motrundan.titreşm faazla diorlar.yedek parça servste sorun diorlar :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 ----------

Skyjet'in Sıfırı Üretilmio Artık ßitti.

Çelik Motor'da War Oda Satışı War Mı Yok Mu Bilmiyorum Ama Sıfırı Çekil Motor Satıyor.

sahibinden.com da var bikaçttane skyjet 150-23 2010 model :bounce:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
kral kaptan memnunnmusun bide motrundan.titreşm faazla diorlar.yedek parça servste sorun diorlar :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 ----------



sahibinden.com da var bikaçttane skyjet 150-23 2010 model :bounce:

2010 Modelin Sıfırı Yok Arkadaşım Millet Öyle Yazıyor SKYJET İN 2010 BUL GEL 2 KATI FAZLASINA ALICAM:cat::bounce:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Bunlar Mı 2010 Model ?

Birisi Skyjet Deil ARORA Zaten Oda 2010 Model Deil YALAN.

Biriside Skyjet Oda 2010 Model Deil.

Sana Bi Tiyo Veriyim Skyjet'lerin Ön Amartisörleri Sarı Yada Başka Renk Olmaz NİKEJAL Olur.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Kardesim Kafayımı Yedin 2750TL dio Orda Görmüyonmu Sıfırları Bunlar 2300Den Satılıyordu 2750 Ona Vercegine 250TL'da Bul Cbr al bu motora max. 1500TL
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
7
selmn alyküm
arkdaslar bn motr alcm bin 2bin arsında maddytım war en fazla 2mlyrlık motr alabilrm sport mtr sewyrm mesla repsol gibi maddytım olsa repsol alcamda olmadgndan alamıyorum sizler bana ne gibi bi motor önerirsiniz??? acil cwp wrrseniz sewnirim...
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Cross seversen önerriirm ama diosan racing 2000TL Bu skyjetlerden 1500TL max 2.el alabilirsin.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Cross seversen önerriirm ama diosan racing 2000TL Bu skyjetlerden 1500TL max 2.el alabilirsin.

dostum başka önerebileceğin racing varmı..2000 e maximum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

Bunlar Mı 2010 Model ?

Birisi Skyjet Deil ARORA Zaten Oda 2010 Model Deil YALAN.

Biriside Skyjet Oda 2010 Model Deil.

Sana Bi Tiyo Veriyim Skyjet'lerin Ön Amartisörleri Sarı Yada Başka Renk Olmaz NİKEJAL Olur.

Walla hiçbişe anlamadım..şimdi yalanmı söylüo bu adamlar..konştm biriyle 3 ay önce aldım dio 0 olarak...iice kafam karştı ya :S:silent::silent::silent:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
5
Yha Ben Grenajlari Filan boyaticam Komple Bi Fırın Boya'ya soksam ne gider boyanacak kısımlar belli zaten :) plastik olan hersey boyatıcam fiyat ne olur ilgilenirseniz sevinirim simdiden tesekkür
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
4
skyjet f5

arkadaşlar skyjet f5 aldım 5 ay önce ilk aldığımda 130 görüyodu suan 110 zor görüyo hemde titreşim aşırı fazla bunun nedeni ne olabilir daha hızlı yapmak için napabilirim cc yükseltme yapılırmı bu motora.
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
beyler şu f5 thunder yada skyjet mi anlamadım zaten her yerde ismi farklı,her neyse bunun hakkında biraz bilgi verirmisiniz vibrasyon,performans(serilik,max hız vs.),yeterli sağlamlık,çok arıza çıkarırmı vs. biraz bilgi verirseniz sevinirim.
kanuni racer 200s
zealsun gs200 bide bu motor arasında kaldım,
şuanda zealsun düşünüyorum fazla arıza çıkartmıyormuş vibrasyonda azmış,sağlamlıkta çinliye göre iyi diyorlar.siz ne dersiniz?
bu arada sıfıra bütçem yetmiyor 2. el alıcam 1500-2bin tl arasında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst