Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
ya bu sayfaya video yada resim yükleyemiyozmu yüklüyosak nasıl gyüklüyoz ben bulamadım da.:silent:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
639066-ramzey_150__23_Bafral%C4%B1%C4%B1.htm


---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:17 ----------

lllllü
üş
ü
ü
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Bi Resim yükleme sitesine yüklüyorsun sonra resimin urlyi paylasıyorsun yani link
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Millet merhaba..Ben de yeniyim..Almadım henüz bu motoru ama almayı düşünüyorum..Tavsiyeleriniz nedir dostlar
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
1.000 lira skyjet f5 , Mondial 150 rf
2.000 lira Beat, rx 115
3.000 lira ybr,rx 135 king
4.000 lira Runner 180 SP , Dylan 150 ,Cbr 125


Buda sırasıyla motorların temsili resimleri..

1.skyjet 120/km hıza rahatlıkla ulaşabilir 5 lirayla 40 km yol yapar çok titrer.
kubamotorf5skyjet150ea4.jpg


2. mondial 150rf Mondialin tek sevdiğim motorudur 130/km hıza rahatlıkla ulaşır..Az yakar çok kaçar.
Mondial_150_RF_2007_1_image.JPG


3.honda beat uzun yıllar sorunsuz binebilirsin anlatmaya gerek yok..
2978t4.jpg


4.rx 115 2 zamanlı tam bir canavardır.. 150/km hıza rahatlıkla ulaşır ..

213680yd5.jpg


5. yamaha ybr 125 Sorunsuz uzun yıllar binebilirsin anlatmaya gerek yok..

resim040xb9.jpg


6. Rx 135 Ölüm makinasıdır..160-180 KM hıza rahatlıkla ulaşır..2 zamanlıdır çok yakar.
big108448951327290gwsp2.jpg


7.Runner 180 160/km hıza ulaşır.. 2 zamanlı parçası pahalı tamamen zevk motoru..Çok seri ve atiktir..Bilen alır.
9533294_yy5.jpg


8.Dylan 150 140/km hıza ulaşır..4 zamanlı sorunsuz binebiliceğin bir motordur..
13102007053wb0io0.jpg

9.Cbr 125 Honda kalitesiyle sorunsuz uzun yıllar binebilirsin 600luk ss'ler için geçiş motoru olarak kullanılır.
cbr125_red_rhs_bg.jpg


Umarım yardımcı olabilmişimdir..
Yazdığım tüm motorları biliyorum kullandım en sevdiğim motorlardır.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Eyyyy Genclik Az Kaldı alıyorum Cbr 125 R :) Az Kafanızı Sisirmedim Valla :) Babannem Olmasa Bende Yuan alıcaktim
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Eyyyy Genclik Az Kaldı alıyorum Cbr 125 R :) Az Kafanızı Sisirmedim Valla :) Babannem Olmasa Bende Yuan alıcaktim

Hayırlı olsun 2 yıldır motor beklemek zor bi durum.Ben senin gibi dayanamazdım vallaha.. Kaç paran var ? Dylan 150 al Runner al cbr 125 le işin ne oğlum :queen:
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Çok Sağol dostum yaa..Baya yardımcı oldun..mailini yazarmısın..Daha çok danışacağım şeyler vara :D
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
4000TL Civarı Bi para birikti :D peujo Alcam karar verdim bırrrr die ötenlerden :D:D:

Kırmızı veya Repsol 2007-2008 almayı düşünüyorum Az Kaldı Ehliyete :D
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
0 Ları türkiyede Yok

2.Elleri 1000TL ile 2000 Arası Degişiyor Ama 2000TL verme En Fazla 1500TL ver :)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
senimi kırcaz kardeşim diyelim bişeyler ya oncelikle herkeze slm. bendede bu ramzey 150-23 var saryı siyah 2007den beri resmi atamadım ugraşdım beceremedimde :pr: atsaydım yorumlarınıalacaktım .ama merak eden varsa ramzey 150-23 yazsın googleden cıkar samsun bafra yazar basında. devamını sonra tartısırız
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Güzelmiş Motor Kazasız sürüsler Dilerim...


CEM Kardesime Dün Gittik Kuşadasında Bi Motor Bulduk Skyjetlerden Begenirse Alıcaz Ona Banada Cbr Bakıoruz 2007-2008 UYgun Görürseniz Link Atarsanız Sevinirim :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Güzelmiş Motor Kazasız sürüsler Dilerim...


CEM Kardesime Dün Gittik Kuşadasında Bi Motor Bulduk Skyjetlerden Begenirse Alıcaz Ona Banada Cbr Bakıoruz 2007-2008 UYgun Görürseniz Link Atarsanız Sevinirim :)

0' al cbr'ı 2-3 yıl binersin 6000 lira vardı demi sende 250 ninja al ? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst