- Katılım
- 28 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,329
Lastik seçimi..
Bu ve benzer tür scooterlerin lastiği ''nyloon'' dur. Lastiğin yolu tutması,
fren mesafesi ve 2.nci amortisör vazifesi görmesi mevcut '' nyloon''
lastiklerle çok zor vede imkansızdır.
Öncelikle can ve mal güvenliğin açısından, mevcut ''nyloon'' lastikleri;
michelin veya metzeller marka lastiklerden birisi ile değiştirmende
son derece büyük yarar var..
Mecut lastiğinin yanak kısmına baktığında, lastiğin imal tarihinin 2006 veya
2007 yılı olduğunu'da göreceksin!...
Lastiklerin ömrü; kullanma ve raf bekleme dönemi dahil 2 ila 3 yıl gibi
bir süreyi kapsar. Dolayısıyla sen, şuan; ekonomik ömrünü tamamlamış,
esneme ve yola tutunma kabiliyetini yitirmiş lastiklere kendini emanet
etmiş durumdasın..
Bu konudaki mevcut deneyimimi paylaşdım. Karar senin....
Arkadaşlar motorum bugün itibariyle 70kmde.Ya bi sorum olacak amortisörleri çok sert ya motor gerçekten çok hopluyor acaba motor yeni diyemi böyle ilerde rahatlar mı?Hiç rahatlayacak gibi durmuyor.
Bu ve benzer tür scooterlerin lastiği ''nyloon'' dur. Lastiğin yolu tutması,
fren mesafesi ve 2.nci amortisör vazifesi görmesi mevcut '' nyloon''
lastiklerle çok zor vede imkansızdır.
Öncelikle can ve mal güvenliğin açısından, mevcut ''nyloon'' lastikleri;
michelin veya metzeller marka lastiklerden birisi ile değiştirmende
son derece büyük yarar var..
Mecut lastiğinin yanak kısmına baktığında, lastiğin imal tarihinin 2006 veya
2007 yılı olduğunu'da göreceksin!...
Lastiklerin ömrü; kullanma ve raf bekleme dönemi dahil 2 ila 3 yıl gibi
bir süreyi kapsar. Dolayısıyla sen, şuan; ekonomik ömrünü tamamlamış,
esneme ve yola tutunma kabiliyetini yitirmiş lastiklere kendini emanet
etmiş durumdasın..
Bu konudaki mevcut deneyimimi paylaşdım. Karar senin....