yeni motorum...

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Çok güzel makina dostum.. Allah kazasız kullanmayı nasip etsin..

Lütfen hız yapmayalım :p

Bu motorlada hız yapılmayacaksa yazık :p

Çok güzel makine . Üzerine binme şansım oldu aynısının. Kullanmadım tabi.

Allah kazadan beladan nazardan korusun. Tekeriniz düz bassın. :cat:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Abi bu limited edition dimi? , gerçek olamayacak kadar güzel , güle güle kullan allah kaza bela göstermesin :)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Evet limited edition. Hatta CBR yazısının altında yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Çorlu Onur Honda'da vardı. Onun üzerine binmiştim bende.

2a766wn.jpg
9915vk.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
mavi renk ancak bu kadar yakışır diyorum ..cok begendim.güle güle kullan hatta aglarkende kullanabilirsin :)
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
tekrar sagolun arkadaşlar. farkında olmadan birilerini üzdüysem bu resimleri koyarak özür dilerim. hassas noktalarına dokundugum arkadaşlar olmuş da:)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
O CBF600 zaten ezelden beri var.:queen: Yazık o makinayada ne drag yaptıkları kaldı ne birşey :p
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
41
hayırlı olsun çok hoş bir makina, özellikle rengi müthiş, tarzım olmamasına rağmen bi başka güzel geldi, rengi bunda etkili sanırım. kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
zıpkın gibi duruyor valla kazasız belasız sürüşler hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
tekrar sagolun arkadaşlar. farkında olmadan birilerini üzdüysem bu resimleri koyarak özür dilerim. hassas noktalarına dokundugum arkadaşlar olmuş da:)

yok estağfirullah şaka yaptım ben olur mu öyle şey çok sevindim senin adına Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin aman yavaş gidesin arkadaşım :wiinkk:
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
hayırlı olsun, allah kazasız belasız binmeni nasip ederi işallah ...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
61
hocam hayalimdeki makineyi almışşın ya:)

hayırlı uğurlu olsun bakalım güle güle kullanman dileğiyle..:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
çatladım kıskançlıktan niye benim yok diye:p:p

harika ötesi bişey ya allah kaza bela vermesin dostum güle güle bin
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Çok yakışıklı imiş.. Allah kaza bela vermesin, keyifli ve dikkatli kurallara uygun sürüşler dilerim..
 
Katılım
20 Ara 2009
Mesajlar
166
Abi süpermiş valla cruisercıyım ama çok hoşuma gitti :mrgreen: Kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst