- Katılım
- 4 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,597
Çok güzel makina dostum.. Allah kazasız kullanmayı nasip etsin..
Lütfen hız yapmayalım![]()
Bu motorlada hız yapılmayacaksa yazık
Çok güzel makine . Üzerine binme şansım oldu aynısının. Kullanmadım tabi.
Allah kazadan beladan nazardan korusun. Tekeriniz düz bassın. :cat: