enes_007 Katılım 22 Mar 2009 Mesajlar 1,434 29 Nis 2011 #81 allah kaza bela vermesin.motorunuz çok çok hoş gerçekten renk uyumu harika tam bir beyaz melek maaşallah
allah kaza bela vermesin.motorunuz çok çok hoş gerçekten renk uyumu harika tam bir beyaz melek maaşallah
blow07 Katılım 20 Nis 2011 Mesajlar 247 29 Nis 2011 #82 İleride benimde sahip olmak istediğim bir motorsiklet ( özellikle L.E.) Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
İleride benimde sahip olmak istediğim bir motorsiklet ( özellikle L.E.) Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
E erdemhilmi Katılım 13 Ağu 2010 Mesajlar 44 15 May 2011 #83 hayırlı olsun nazar değmesin çok güzel duruyor
drumstar Katılım 24 Nis 2009 Mesajlar 580 15 May 2011 #84 oha süper :mrgreen: hayırlı olsun kazasız sürüşler :rendeer:
sedici Katılım 28 Eki 2010 Mesajlar 1,767 15 May 2011 #85 ne yorum yapalım ki maşallah kazasız belasız kullanın