- Katılım
- 20 Kas 2008
- Mesajlar
- 166
Gördüğüm en güzel cbr 600 lerden biri, hayırlı olsun kazasız belasız inş.
hayırlı olsunda hemen satılığa çıkarmışsın sahibinden.com da gördüm
Hayırlı olsun cbr 600e yorum yapılmaz da hornet nasıl makinaydı ben onu sormak istiorum.Memnun kaldın mı?
Bu motor şuan tekrardan satılık sanırım![]()
hayır degil. sahibinden.com da ki ilanı kastediyosanız pasif durumdadır.