MT bilgisayar oyun severler

Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
ya abicim oyun çok güzel grafikler falan süper...sniper ile adamın kafya kodum mu karpuz gibi dağıtıyon...cok güzel ama çatısmı bi türlü bitmiyoku...ortalığı bi temizleyemiyom...öldürüyom baskası geliyo öldürüyom baskası geliyo...
bu oyunda eline 2 tene iyi bi silah alacan önüne geleni indirip kontrol noktasına teyişi kıracan...:queen::queen::queen:
yani kacacan devamlı :p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------

suan cod5 i oynuyom...cod6 ya göre daha cok zevk alıyorum...:)

Hımm anladım o yönden mantıksız olmuş evet. Yoruluyo insan bi süre sonra :). CoD 5 i bitir de son bölümü de çok eğlenceli :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cod 5 de suan ucakğın içinde baska ucakları indirdiğim bölümdeyim...:cherry:
bu aksam biter herhalde...en son buraya kadar oynamıstım gene...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
The Sabauter'i oynamanızı şiddetle tavsiye ediyorum gerek grafikler açısından gerekse oyunun işleyişi açısından.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cod 5 hala bitiremedim yaw...
dün bi yerde baya uğrastım...caponlarla karsılıklı çatıstığımız bi yer var...ben telsizle yer belirliyom bombalar ucaklar bombalıyo orayı...
4-5 defa tekrarladım bi türlü geçemedim yaw...hepte aynı capon gelip indiriyo beni :pr: :salut:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
cod 5 hala bitiremedim yaw...
dün bi yerde baya uğrastım...caponlarla karsılıklı çatıstığımız bi yer var...ben telsizle yer belirliyom bombalar ucaklar bombalıyo orayı...
4-5 defa tekrarladım bi türlü geçemedim yaw...hepte aynı capon gelip indiriyo beni :pr: :salut:

Boş ver abi elbet geçersin. Çabuk bitmesin zaten oyunlar insan boşlukta kalıyor sonra. Şahsen en az 40-60 saat oyalayacak oyunları seçmeye çalışıyorum artık. :queen: . İstesen de bitmek bilmiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boş ver abi elbet geçersin. Çabuk bitmesin zaten oyunlar insan boşlukta kalıyor sonra. Şahsen en az 40-60 saat oyalayacak oyunları seçmeye çalışıyorum artık. :queen: . İstesen de bitmek bilmiyor.

bugun o caponu halledecem zaten...6-7 sefre denedim hep aynı adam indiriyo beni..bu sefer sirf onu bekleyecem...:cherry::cherry::cherry:

time shift 2 yi tekrar oynayacam cok manyaktı yaw...
crysis 1-2 yide alacam...
flat out2 de hala bitmedi...oda baya uzun bi yarısmıs yaw...
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
bugun o caponu halledecem zaten...6-7 sefre denedim hep aynı adam indiriyo beni..bu sefer sirf onu bekleyecem...:cherry::cherry::cherry:

time shift 2 yi tekrar oynayacam cok manyaktı yaw...
crysis 1-2 yide alacam...
flat out2 de hala bitmedi...oda baya uzun bi yarısmıs yaw...

Crysis in bitanesini oynadım ama hangisini oynadım hatırlayamıyorum bi türlü. Sanırım 1.si idi. Türkçe olması ayrı bir tat kattı oyuna. Fakat dikkat CoD 6 da kastıysa bilgisayarın Crysis2 de de kasabilir. Almadan bir sistem gereksinimlerine bak istersen boşuna para verme. Böyle ortaçağdan falan hoşlanırsan eğer atlı kılıçlı savaşlardan Mount&Blade i tavsiye ederim. Bu oyunu da crysis gibi türkler yaptı yine. Türkçe desteği de var sanırım. Ama bana karışık geldi demosunu oynamıştım bıraktım sonra. :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Crysis in bitanesini oynadım ama hangisini oynadım hatırlayamıyorum bi türlü. Sanırım 1.si idi. Türkçe olması ayrı bir tat kattı oyuna. Fakat dikkat CoD 6 da kastıysa bilgisayarın Crysis2 de de kasabilir. Almadan bir sistem gereksinimlerine bak istersen boşuna para verme. Böyle ortaçağdan falan hoşlanırsan eğer atlı kılıçlı savaşlardan Mount&Blade i tavsiye ederim. Bu oyunu da crysis gibi türkler yaptı yine. Türkçe desteği de var sanırım. Ama bana karışık geldi demosunu oynamıştım bıraktım sonra. :pale:

ben 1. sini oynadım...en sonda uzayın içinde dönüp dolasıyom..bi türlü cıkamadım ordan....çıkıs yolunu bulamadıydım..nerdeyse kafayı sıyıracaktım...bıraktım...2yi net cafede bitirmistim...4-5 saat falan sürmüstü....
öyle kılıçlı neli oyunları sevmem...silah olacak tak indirecen...:cherry::cherry:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
ben 1. sini oynadım...en sonda uzayın içinde dönüp dolasıyom..bi türlü cıkamadım ordan....çıkıs yolunu bulamadıydım..nerdeyse kafayı sıyıracaktım...bıraktım...2yi net cafede bitirmistim...4-5 saat falan sürmüstü....
öyle kılıçlı neli oyunları sevmem...silah olacak tak indirecen...:cherry::cherry:

Orada ben de takılmıştım bu oyunların hepsinin youtube da videoları var oradan bölümü bulup doğru yolu bulmuştum sonunda orda :). Takıldığın yerde youtube a bak valla işe yarıyor epey.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orada ben de takılmıştım bu oyunların hepsinin youtube da videoları var oradan bölümü bulup doğru yolu bulmuştum sonunda orda :). Takıldığın yerde youtube a bak valla işe yarıyor epey.

gecen crysıs 1 in demosunu bu pc de oynamıstım...kasma falan yoktuda...2.side bu pc de kasarsa cod 5 yüklediğim cift cekirdekli baska bi pc var ona yüklerim...yazılım firması...bilgisayardan cok ne var :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
GTA IV DIRT 2 NFS shift favorilerim.
assassin's creed 2'nin cıkmasını beklıyorum.


:queen:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Hiç MMORPG oyuncusu yok mu?

Bir zamanlar oynuyordum. City of Heroes ve Guild Wars oynamışlığım var. Fakat oyuna sabit ücret ödemeyi sevmediğim için ve çok zamanımı çaldığı için bıraktım artık. Guild Wars 2 çıkınca ona başlayabilirim. Artık RPG lerle devam ediyorum:queen::queen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Guild Wars'da aylık ücret yoktu zaten... Nedense Türkiye de tutulmadı o oyun pek. İlk eklentisinden sonra bırakmıştım bende onu.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Ultima Online'yi yıllarca oynadım, diablo'yu da ara ara hala oynarım, 1.12 patchde solo sorc bitirmişliğim vardır hell'de.

Ultimayı da oynamayan yok gibi:)) Gerçi ben sonuna yetiştim. Oynamaktan çok geri planında bulunduk biraz. (Private server). Ama benim mmorpg ile tanışmama vesile olmuştur bu oyun.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Guild Wars'da aylık ücret yoktu zaten... Nedense Türkiye de tutulmadı o oyun pek. İlk eklentisinden sonra bırakmıştım bende onu.

Evet işte o yüzden adam gibi bi guild warsı oynadım :mrgreen: . İlk aldığım zaman hiç unutmuyorum 100 liraya yakın para vermiştim. O zamanlar ülkemizde oyuna o kadar para vermeye kalkışan yoktu. 2. ek paketi olan Factions la başlamıştım ben de. Artık fiyatları düştü oynayanlar arttı ama bi Wow kadar olamadı maalesef :pale:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Sen pahalı almışsın:) Orjinal oyunlara verdiğim parayı biriktirsem şimdiye 600cc üzeri motor alırdım:))

Kim WoW diyecek diye merak ediyordum. Bir oyun daha var aslında baklım çıkacak mı.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Sen pahalı almışsın:) Orjinal oyunlara verdiğim parayı biriktirsem şimdiye 600cc üzeri motor alırdım:))

Kim WoW diyecek diye merak ediyordum. Bir oyun daha var aslında baklım çıkacak mı.

Epey oldu alalı tam yılını da hatırlamıorum, 5 yıla yakın oldu.:) Diğer oyun da Knight Online mı yoksa :queen::queen: .
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Olmuştur 2004-2005 falandı galiba oynadığımda.

Yok KO hiç bulaşmadığım oyunlardan biridir. SWG'ydi. Şimdiye kadar yazılmış en iyi mmorpg oyununun sony tarafından nasıl batırıldığını izledik hep beraber. Sony o hataları yapmamış olsaydı WoW bu kadar popüler olamazdı. SWG'den kaçanların hemen hepsi wow'a gitti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst