- Katılım
- 25 Eki 2009
- Mesajlar
- 453
ya abicim oyun çok güzel grafikler falan süper...sniper ile adamın kafya kodum mu karpuz gibi dağıtıyon...cok güzel ama çatısmı bi türlü bitmiyoku...ortalığı bi temizleyemiyom...öldürüyom baskası geliyo öldürüyom baskası geliyo...
bu oyunda eline 2 tene iyi bi silah alacan önüne geleni indirip kontrol noktasına teyişi kıracan...:queen::queen::queen:
yani kacacan devamlı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------
suan cod5 i oynuyom...cod6 ya göre daha cok zevk alıyorum...![]()
Hımm anladım o yönden mantıksız olmuş evet. Yoruluyo insan bi süre sonra