- Katılım
- 2 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,381
http://3.bp.blogspot.com/-SlzxCi-SOiw/VAjHHXXKuEI/AAAAAAAAAD8/AIcHZF8ujQA/s1600/goal_3.png
Ben en son burada bırakmıştım oyun işlerini![]()
su oyunu hala ara ara oynuyorum. Cocukluk yillarimizin en guzel zamanlari arkadasimin evinde bu oyunu oynarken ve bizim evimizde ps1 da wining eleven masters league oynarken gecti.
Tam bir oyun bagimlisiydim eskiden. Kucuklukten beri. Tetrisimi gunde 8 saat oynadigimdan babam kirmisti. Teyzemin oglunun karakutusu vardi surekli ona gidip oynamak isterdim. Ateri salonlarina kacardim. Sonra teyzemin ogluna ps1 aldilar. Ben de sunnet paramla klasik nintendo ateri aldim. Her haftasonunu teyzemlerde 3 saat ps1 oynamak icin iple sayiyordum. Daha sonra derslerim iyi oldugundan babam bana da ps1 aldi. Liseye gectik. Mahalle degistirdik. Bu arada oyun doneminde devrim olan counter strike cikti. 10 km uzakliktaki liseye her gun yuruyerek gidip minibus paralariyla internet kafelere gitmeye basladik. İlk yarim saat cs sonra yarim saat half life yapardik. Aldigimiz zevki anlatamam. Sonra lise sonda babam ps2 aldi. Hala bilgisayara gecemedim. Universiteyi dershaneye gitmeden kazaninca babam cok saglam bir pc aldi. Hem pc hem ps2 vardi. Bir arkadas vasitasiyla dotaya merak sardim. Kendisi hayatimi kaydiran oyundur. İlk donem 3.80 olan not ortalamam ikinci donem 0.o7 olmuştur sayesinde. Ayrica dota ve bu oyun merakim olmasa muhtemelen suan zabit katibi olarak degil daha ust seviye bir memurlukta calisacaktim. Suan cok saglam bir dizustum var. Ayrica ps4 var. Ama icimden oynamak gelmiyor. Ps4 de dogru duzgun sadecd uncharted 4 oynadim. Fifa, nba 2k16, shadow of mordor, gta5, evil within, witcher 3, far cry 4 ps4 deki diger oyunlarim. Plusim da var. Bilgisayara da steam uzerinden skyrim, cs go, fm 2016 ve bioshock serisi aldim ama dogru duzgun oynamiyorum. Sanirim gercekten buyumeye basladim.
