herkeslere slm maşallah herkes birbiri ile uğraşıyor ortalık baya karışık![]()
Bence güzel bir gezi yapmışsınız, paylaşım için teşekkür ederim :cat:
resimlere biraz yorum katsaydın ve ayrı bir topik açsaydın daha güzel olurdu bence :cat:
herkeslere slm maşallah herkes birbiri ile uğraşıyor ortalık baya karışık![]()
hoca siz geziyorsunuzda ne oluyor:bounce:, ne düzgün bir resim ekliyorsunuz ne güzel bir başlık:farao: yok hoca böyle gezi olmaz.birşeyi yapıyorsanız hakkını verin:cherry: :queen: :queen: :queen:
bakın benim yüksek yerlerde tanıdıklarım var ayanızı denk alın bazı abilerim 12. katta oturuyor sona demedi demeyin
Sinemaya gitme işimiz ne oldu :silent: Kimseden haber çıkmadır: