[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın herkese,uğur bey size de günaydın.korkut kardeşimiz bugün yok.
zaferciğim bir türlü ayar tutturamadık.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe günaydın,hayırlı işler dilerim,

boracım böyle daha iyi

Uğurum sanada günaydın,bizim tükanı sen açmışsın bugün
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydınlar....

zafer kardeşim yaşıyormusun sen.....bak bi haberim var sana ...cuma akşamı sinemaya gitmeyi planlıyoruz ...bu gün buradan duyuru yapılacak gelmek isteyenler için.....eğer gelmezsen sana özel bi cezamız olacak....detayları sonra öğrenirsin...
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
40
2 Gün önce eshabı keyften tarsus görüntüleri
051120091796-1.jpg

051120091797.jpg

051120091798.jpg

051120091801.jpg

051120091802.jpg

061120091806.jpg

Arkadaşlar yoğunluktan anca vakit buldum bendekı fotolarda bunlar.
göksu nehri bulanık ve hırçın.
081120091807.jpg

081120091808.jpg

081120091809.jpg

081120091810.jpg

081120091811.jpg

081120091813.jpg

081120091814.jpg

kapızlıda denız manzaraları.
081120091815-1.jpg

081120091816-1.jpg

081120091817.jpg

081120091820.jpg

081120091821.jpg

081120091822.jpg

081120091824-1.jpg

081120091823.jpg

081120091827.jpg

081120091828.jpg

081120091830.jpg

naber başkan
081120091829.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bence güzel bir gezi yapmışsınız, paylaşım için teşekkür ederim :cat:
resimlere biraz yorum katsaydın ve ayrı bir topik açsaydın daha güzel olurdu bence :cat:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Günaydın arkadaşlar.
Paylaşım için teşekkürler. Hep söyleriz birgün gidip görelim diye EshabıKehf i. Ama hiç kısmet olmadı.
İnşaallah bir gün.................
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kadir hocam resimler için teşekkürler:cat: deniz görünce oltaları hazırlayasım geldi:queen:

Bence güzel bir gezi yapmışsınız, paylaşım için teşekkür ederim :cat:
resimlere biraz yorum katsaydın ve ayrı bir topik açsaydın daha güzel olurdu bence :cat:


hoca siz geziyorsunuzda ne oluyor:bounce:, ne düzgün bir resim ekliyorsunuz ne güzel bir başlık:farao: yok hoca böyle gezi olmaz.birşeyi yapıyorsanız hakkını verin:cherry: :queen: :queen: :queen:



herkeslere slm maşallah herkes birbiri ile uğraşıyor ortalık baya karışık:p

hani nerde :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 ----------

ben kaçar :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bakın benim yüksek yerlerde tanıdıklarım var ayanızı denk alın bazı abilerim 12. katta oturuyor sona demedi demeyin
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadir kardeş resimler gayet güzel manzara çoo hoş bu kadar yüksek olduğunu tahmin etmedim,akşam toplantıda anlatıyordu bora,

demirim gürselim resim konusunda haklısın,yola çıkmadan lokma resimleri,arkasından otoban resimleri arkasından toplanma resimleri,yönetim çok gevşek

ben sinemaya gelmiyorum,sevmem evde seyretmeyi tercih ederim,

çenkis yüksek yerdeki tanıdığına fazla güvenme,bigün senide otuttururlar leğenin içine
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinemaya gitme işimiz ne oldu :silent: Kimseden haber çıkmadı :pr:

Ümitten haber çıkmadı daha kanka ......ama ben yinede bir liste açim bari...

Arkadaşlar Cuma günü akşam saat 8-9 saatlerinde uygun bir matinede 2012 filmine gitmeye karar verdik.....Gelmek isteyenler arkadaşlar aşağıdaki lsteye adını yazsın....Listedekilerden de itirazı olan varsa silsin...

1.Muzaffer abi ve eşi
2.Güsrel (çelik ) ve eşi
3.Muzaffer aşık ve eşi
4.Efendi İsmail ve eşi
5.Ümit dentist
6.Hüseyin
7.Bora abi ve eşi
8.Haluk Hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst