[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet kardeşimizin başı sağolsun,geride kalanlara allah sabır versin
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
zaferim,sen zaten çarşambalarıda gelmiyon,senin için ne fark edecek ki,otur evine çitleğini çitle,o semih erkeğiminde gıdığından öp benim için
ben yatcem(barbudos ağzı ile) herkeşe iyi geceler o zaman

Cuma şadırvan günü; gelemem. Kış geldiği içinde çarşambaları yan çizmeye başladım malesef...Ama sinema kapalı alan olduğu için uyar.

Sabah öğrendiğime göre ağır hasta olan olan Ceyhanlı ahmetin dayısı vefat etmiştir. Allah rahmet eylesin)...

Allah rahmet eylesin. Ahmet başın sağolsun.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
herkese hayırlı cumalar bol kazançlar insan bi uyarırdı yusuf sen motoru yeni aldın heycanla hep kullanmak isteyeceksin yağmrda sürme diye ..... dünkü yağmurda motor kullandım galiba bu günde şifayı kaptım :p
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
6
Ahmet arkadaşımızın başı sağolsun. Allah geride kalanlara sabır versin.
Saygılarımla.
Fatih GÜL
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
3
slm millet bende varım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------

slm iso hayırlı olsun yeni motormu aldın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------

slm iso hayırlı olsun yeni motormu aldın ben efendiden recep :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
herkes mi sinemaya gitti ..... sayın büyüklerime sesleniiyorum scooter ve benzeri cup modellerin gidebileceği gezi yok mu abilerim :D
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
iyi akşamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------

user58530_pic1285_1257780306.jpg

Seyhan gölü kuzuları bunlar...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
günaydın adana. ankarada motor sezonu artık kapandı sayılır. ama adana da tadından yenmez bugünlerde. bayramda adanadayım, havalar da güzel olursa motor hasretimi gidereceğim.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.
ahmet bey,hava şartları uygun olursa,bayramın son iki günü,(GEÇEN YILKİ GİBİ)boğsak'ta kamp yapmayı planlıyoruz.bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst