- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet kardeşimizin başı sağolsun,geride kalanlara allah sabır versin
zaferim,sen zaten çarşambalarıda gelmiyon,senin için ne fark edecek ki,otur evine çitleğini çitle,o semih erkeğiminde gıdığından öp benim için
ben yatcem(barbudos ağzı ile) herkeşe iyi geceler o zaman
Sabah öğrendiğime göre ağır hasta olan olan Ceyhanlı ahmetin dayısı vefat etmiştir. Allah rahmet eylesin)...
Cuma şadırvan günü; gelemem. Kış geldiği içinde çarşambaları yan çizmeye başladım malesef...Ama sinema kapalı alan olduğu için uyar.
Allah rahmet eylesin. Ahmet başın sağolsun.
Sabah öğrendiğime göre ağır hasta olan olan Ceyhanlı ahmetin dayısı vefat etmiştir. Allah rahmet eylesin)...
Aranızda Baba JAWA kullanan varmı varsa yazışalım
Bidiğim kadar burdaki arkadaşlardan kullanan yok :bounce:
Senin jawa f i sattınmı....![]()
slm millet bende varım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------
slm iso hayırlı olsun yeni motormu aldın ben efendiden recep![]()
Sabah öğrendiğime göre ağır hasta olan olan Ceyhanlı ahmetin dayısı vefat etmiştir. Allah rahmet eylesin)...