[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ümitten haber çıkmadı daha kanka ......ama ben yinede bir liste açim bari...

Arkadaşlar Cuma günü akşam saat 8-9 saatlerinde uygun bir matinede 2012 filmine gitmeye karar verdik.....Gelmek isteyenler arkadaşlar aşağıdaki lsteye adını yazsın....Listedekilerden de itirazı olan varsa silsin...

1.Muzaffer abi ve eşi
2.Güsrel (çelik ) ve eşi
3.Muzaffer aşık ve eşi
4.Efendi İsmail ve eşi
5.Ümit dentist
6.Hüseyin
7.Bora abi ve eşi
8.Haluk Hocam

kanki süpersin, sende olmasan sinemaya gidemiyecez, yanlız sen ümide pek güvenme o unutur :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Sen gelmediğin böyle oluyor, sen anca oltanı al balağa git :p :pr:

fena kaptırdık valla ne desen haklısın:mrgreen: :wiinkk:

senin bu saatte ne işin var nette söyle bakalım :silent:

vaayyy hesapta soruluyor:cat: cenkisim sen bitmişsin ciğerim:farao:

demirim gürselim resim konusunda haklısın,yola çıkmadan lokma resimleri,arkasından otoban resimleri arkasından toplanma resimleri,yönetim çok gevşek

evet abi:) güvendik arkadaşlara, hani derler ya meydanı bıraktık.ama olmuyor, olmuyor:p :p :p :cherry:


bu arada unutmadan bende cevap yazayım, ilgisiz gibi olmayalım:)

sinema faliyetine katılmıyoruz:)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Noterden alınması çok doğru bir karar. Trafik şubesi yoğunluğa karşı gerekli önlemi en kısa sürede alır diye ümit ediyorum.

büyük şehirlerde satış işlemleri tam bir kaos olacak. 1 ay önce arabaya yaptırdğım çeki demiri için sadece trafikte 3 gün bekledim, üstelik takipçi eliyle.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
zafer kardeşim yaşıyormusun sen.....bak bi haberim var sana ...cuma akşamı sinemaya gitmeyi planlıyoruz ...bu gün buradan duyuru yapılacak gelmek isteyenler için.....eğer gelmezsen sana özel bi cezamız olacak....detayları sonra öğrenirsin...

Bula bula cumayımı buldunuz sinemaya gidecek :salut:

Çarşamba daha iyi bir seçenek :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaferim,sen zaten çarşambalarıda gelmiyon,senin için ne fark edecek ki,otur evine çitleğini çitle,o semih erkeğiminde gıdığından öp benim için
ben yatcem(barbudos ağzı ile) herkeşe iyi geceler o zaman
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın adana mt,günaydın korkut kardeşim,herkese hayırlı işler hayırlı cumalar dilerim
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yukarıdaki sinema etkinliği ile ilgili Ümit arkadaşımızın yapmış olduğu çalışmalar neticesinde bilet fiatı kişi başı 7,5 tl olarak ayarlandı....seans saati 20:15 ... ARI sinemalarında......Ümit kardeşime katkılarından dolayı teşekkür ederim....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sabah öğrendiğime göre ağır hasta olan olan Ceyhanlı ahmetin dayısı vefat etmiştir. Allah rahmet eylesin)...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
sanada günaydın korkut kardeş, maaşallah bizleri hiç yanlız bırakmıyorsun :cat:

Abi bırakayımmı yoksa:silent::)İnsan sevdiği kişileri bırakmazmış Adana Mt de bulunan arkadaşlar cana yakın insanlar.o yüzden bende selamlarımı sunuyorum Hal hatır soruyorum :rendeer:
Sabah öğrendiğime göre ağır hasta olan olan Ceyhanlı ahmetin dayısı vefat etmiştir. Allah rahmet eylesin)...

ALLAH cc rahmet etsin.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hepinize iyi günler dostlarım.
ahmet kardeşimizin başı sağolsun,sabırlar versin.
korkut kardeş,bizde seni seviyoruz.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
cümleten selamın alleykümmmmmmmmmm.hayırlı cumalar.bu arada ahmet arkadaşımın başı sağolsun.allah sabırlar versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst