[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın cümleten :rendeer:

Bugün denizciler, yelkenciler ve rüzgarcılar bi arada herhalde :mrgreen:
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
61
MUJDEE :rendeer: adana mt şimdi elimize gelen resmi yazıyla araç satısları Noterlerden alınmıstır.Trafikte yapılcak artık.İşlemi olan arkadaslar 1 ocaktan sonra 20-30 tl gibi bi rakama yaptıracak trafik subelerde ama ehliyeti 1 ayda veren sube bini askın satısı nasıl yapar? ocakta goruruzz :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
MUJDEE :rendeer: adana mt şimdi elimize gelen resmi yazıyla araç satısları Noterlerden alınmıstır.Trafikte yapılcak artık.İşlemi olan arkadaslar 1 ocaktan sonra 20-30 tl gibi bi rakama yaptıracak trafik subelerde ama ehliyeti 1 ayda veren sube bini askın satısı nasıl yapar? ocakta goruruzz :)

desene ayvayı yedik :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam toplantı yok dimi millet ?????????????????
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tamam ama aslı böyle kardeş,resimi değiştirsem ne yazar.:)çirkin hep çirkin.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Noterden alınması çok doğru bir karar. Trafik şubesi yoğunluğa karşı gerekli önlemi en kısa sürede alır diye ümit ediyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bu nasıl? Biraz daha dönseymişsin kameraya süper olacakmış.
Beğenmediysen son çare Erol Atar'ı Adana'ya çağıracağım :queen:

IMG_0726.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst