- Katılım
- 8 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,136
Günaydın Millet
Yelkenci selamı :cat:
günaydıııın ADANA MT.ve rüzgar sevenler.
Yelkenci selamı :cat:
günaydıııın ADANA MT.ve rüzgar sevenler.
yaw zaten istedigimi sölemedimkiiiii ...ama verenler var felan diyon ayar oldum bu kelimeye kim ne veriyor kii:cherry:
MUJDEE :rendeer: adana mt şimdi elimize gelen resmi yazıyla araç satısları Noterlerden alınmıstır.Trafikte yapılcak artık.İşlemi olan arkadaslar 1 ocaktan sonra 20-30 tl gibi bi rakama yaptıracak trafik subelerde ama ehliyeti 1 ayda veren sube bini askın satısı nasıl yapar? ocakta goruruzz![]()
desene ayvayı yedik :mrgreen:
akşam toplantı yok dimi millet ?????????????????
var vaar,ADEM TESİSLERİ'nde.![]()
Noterden alınması çok doğru bir karar. Trafik şubesi yoğunluğa karşı gerekli önlemi en kısa sürede alır diye ümit ediyorum.