[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlarım bugün seyahate çıkıyorum.diyarbakıra kadar gdeceğim.hafta sonu burda olacağım.allah izin verirse..gidipte dönmemek var hepinize selam ederim.bir istediğiniz olursa aloo dersiniz.syg

Yolun açık olsun abi.....dikkatli git , dikkatli gel....G.antepten dönüşte baklavamızıda ihmal etme.....:cat::rendeer::cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 ----------

Yolun açık olsun, sağ salim dön yeter (Bir isteğim olursa mutlaka ararım) ama dayanamım burdan söylim. Bana şöyle kaliteli Nargile getir, paradan hiç kaçma nasıl olsa vermiyecem :cat:

alemsin be kanki.....allah iyliğini versin emi....:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
SAAT DOKUZUBEŞ GEÇE, OTURUP BİR DAKİKALIK SAYGI DURUŞUMUZDA KENDİMİZE GÖZ YAŞI DÖKTÜKMÜ!.. DÜŞÜRÜLDÜĞÜMÜZ DURUMA BAKIP, BİZ BU DURUMA "LAYİK"MİYİZ YOKSA BİZ BU CENNET VATANDA "LAİK"MİYİZ!.. saygımla...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ruhu şad olsun.
TURKEY.gif
[/QUOTE]

ne mutlu vatanını sevene:rendeer:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
herkese iyi günler bir önceki sayfada motorumu aldığımı söyledim cup 110 aldım fakat vites değiştirirken titreme oluyor bunun sebebi ne olabilir acaba şimdiden teşekkürler YENİ AVATAR RESMİN ÇOK GÜZEL OLMUŞ ABİ .....(hem motorcu adam her zaman yakışıklıdır )
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
herkese iyi günler bir önceki sayfada motorumu aldığımı söyledim cup 110 aldım fakat vites değiştirirken titreme oluyor bunun sebebi ne olabilir acaba şimdiden teşekkürler YENİ AVATAR RESMİN ÇOK GÜZEL OLMUŞ ABİ .....(hem motorcu adam her zaman yakışıklıdır )

Titremeden neyi kastettiğini anlamadım ama vitesi devirsiz değiştiriyon gibime geldi :bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herkese iyi günler bir önceki sayfada motorumu aldığımı söyledim cup 110 aldım fakat vites değiştirirken titreme oluyor bunun sebebi ne olabilir acaba şimdiden teşekkürler YENİ AVATAR RESMİN ÇOK GÜZEL OLMUŞ ABİ .....(hem motorcu adam her zaman yakışıklıdır )

sana da iyi günler yusuf.teşekkür ederim.titreme için,ustana danışmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
GÜNAYDIN YÜCE TÜRK MİLLETİ............................





Rica ederim cengizim...ama sende çok iyi bilirsin ki motorculuğun birinci kuralı motor emanet verilmez.....kusuruma bakma artıkın....

yaw abi ne muturu ben mutur felan istemedim muzaffer abi benim nicimden yazmış ama ne var versen alaa alaaaa :p
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw abi ne muturu ben mutur felan istemedim muzaffer abi benim nicimden yazmış ama ne var versen alaa alaaaa :p

olmasssssssssssssssss...verilmessssssssssssss...motor verilmes cegisim....başka ne istersen iste verim amma motor olmassssssssssssss..:pr::pr::pr::pr::salut:...hem verenler var bak sen onlardan iste....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw zaten istedigimi sölemedimkiiiii ...ama verenler var felan diyon ayar oldum bu kelimeye kim ne veriyor kii:cherry:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
sevgili arkadaşlarım bugün seyahate çıkıyorum.diyarbakıra kadar gdeceğim.hafta sonu burda olacağım.allah izin verirse..gidipte dönmemek var hepinize selam ederim.bir istediğiniz olursa aloo dersiniz.syg

Hayırlı yolculuklar Muzzafer abi,
Sağ sağlim gel inşallah, benim 20 yıllık bölgeme çıkıyorsun. Şayet bir sıkıntın olursa bilgilendir. Yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Cengiz Abi bana stickerların baskısı yapan yerin adresini ya da telefonunu ya da ikisini birden verebilirmisn? Ben baskı yaptırmaya çalıştığımda genelde embesillere denk geliyorum. Hayırlı olsun güle güle kullan. Süper ötesi olmuş:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın adana mt,herkese hayırlı işler bol kazançlar dilerimmmmm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst