- Katılım
- 13 Ocak 2009
- Mesajlar
- 371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlarım bugün seyahate çıkıyorum.diyarbakıra kadar gdeceğim.hafta sonu burda olacağım.allah izin verirse..gidipte dönmemek var hepinize selam ederim.bir istediğiniz olursa aloo dersiniz.syg
Yolun açık olsun abi.....dikkatli git , dikkatli gel....G.antepten dönüşte baklavamızıda ihmal etme.....:cat::rendeer::cat::rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 ----------
Yolun açık olsun, sağ salim dön yeter (Bir isteğim olursa mutlaka ararım) ama dayanamım burdan söylim. Bana şöyle kaliteli Nargile getir, paradan hiç kaçma nasıl olsa vermiyecem :cat:
alemsin be kanki.....allah iyliğini versin emi....:queen::queen::queen:

