- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
avcını çukur tut![]()
niyekine olabilemez bir şey mikii:silent:
avcını çukur tut![]()
bora abi o çirkin bir avatar resmidir öyle. ne oldu kötü bişi yutmuş gibisin.
demekki sadece benim dikkatimi çekmemişşişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş:queen::queen:bora abi o çirkin bir avatar resmidir öyle. ne oldu kötü bişi yutmuş gibisin.
kkimi abilerimin söylediklerine uydum ve cup 110 aldım yaklaşık bir yıl kadar onu kullanacağım acmilik gittikten sonra allah kerim size iyi sohbetler sınavım var sınıf belirleme inşalah bi sınıf daha atlarım dualarınızı eksik etmeyin iyi sohbetler
GÜNCELLEMEDİR.......gezi resimleri bir önceki sayfadadırrrrrrrrr.DİKKATTTT
fazerr muzaffer abi sen ne fenasın be abi, öldürdün güldürmekten bizi vallahi. :queen::queen:
alın size yeni avatarım.buna da kulp takmayın ha....zaten ben yakışıklı olduğumu iddia etmiyorum ki.r:
günaydın adana mt.
bugün 10 kasım.atatürk'ümüzü sevgi,saygı,minnet ve hasretle anıyoruz.ruhu şad olsun.
[ımg]http://img33.imageshack.us/img33/1828/atatrk1t.jpg[/ımg][ımg]http://i625.photobucket.com/albums/tt337/furkan26/turkey.gif[/img]
HÜSEYİN ABİİ.ya senden bir ricam olacak gelemediğin gezilerde şu motosikletini bana versende gezilere gitsem neolur:rendeer:gençlerin gönlünü hoş tutmak lazım abii:cat:şimdiden teşekkürler.syg
ben veririm bende kural yok,isteyen istediği zaman alır biner,
tabi her hangi bir şeyde zararını karşılamak süretiyle
GÜNAYDIN YÜCE TÜRK MİLLETİ............................
Rica ederim cengizim...ama sende çok iyi bilirsin ki motorculuğun birinci kuralı motor emanet verilmez.....kusuruma bakma artıkın....
Saygı duyarım abi ama ben motora gelecek olan maddi zararda değilim , arkadaşlarımın sağlığı için gerekirse benzin döker yakarım o motoru...Arkadaşımın başına bir iş geldikten sonra , sağlığını kaybettikten sonra bana sıfırını verseler ne fayda.....benim söylediğim arkadaşıma bir şey olursa bunun altından kalkamam , parayla pulla gideni getiremem ...tarihte bunun örnekleri çok yaşanmıştır...sizde iyi biliyorsunuz...