[Adana - MT]

Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Herkese merhaba eski dostlar :)
Askere gideceğim için emektar scooterımı ve arabamı satıyorum,

motorun ilanı için
3314564_j5o.jpg


burdan veya burdan

arabam 99 polo classic için
17288808c8d.jpg


burdan ilanlarımı inceleyebilirsiniz
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
alın size yeni avatarım.buna da kulp takmayın ha....zaten ben yakışıklı olduğumu iddia etmiyorum ki.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kkimi abilerimin söylediklerine uydum ve cup 110 aldım yaklaşık bir yıl kadar onu kullanacağım acmilik gittikten sonra allah kerim size iyi sohbetler sınavım var sınıf belirleme inşalah bi sınıf daha atlarım dualarınızı eksik etmeyin iyi sohbetler


hadi hayırlı olsun, dikkatli bin:cat:

GÜNCELLEMEDİR.......gezi resimleri bir önceki sayfadadırrrrrrrrr.DİKKATTTT


uuulenn bi işi tek seferde doğru düzgün yapamıyon ha:pr: hep çakma işler:farao: sen bu adaşımın tükana fazlamı takılıyon naaapıyon:bounce: :cherry:

fazerr muzaffer abi sen ne fenasın be abi, öldürdün güldürmekten bizi vallahi. :queen::queen:

sen ölmen ciğerim korkma
:queen:
alın size yeni avatarım.buna da kulp takmayın ha....zaten ben yakışıklı olduğumu iddia etmiyorum ki.:pr:


:rendeer: abi her resmin ayrı güzel:cat: sen zevksizlerin lafına bakma:bounce: artis kimisin meaşallah(fazer abimin türkçesinden alıntı:queen:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.

bugün 10 KASIM.ATATÜRK'ÜMÜZÜ sevgi,saygı,minnet ve hasretle anıyoruz.ruhu şad olsun.
TURKEY.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün 10 KASIM.ATATÜRK'ÜMÜZÜ sevgi,saygı,minnet ve hasretle anıyoruz.ruhu şad olsun.
TURKEY.gif
[/QUOTE]

günaydın herkese,hayırlı işler bol kazançlar dilerim

korkutum sanada günaydın

bora bıyıklı halini tek geçerim bu alemde
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın millet :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:05 ----------

atatrk1t.jpg
TURKEY.gif
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÜNAYDIN YÜCE TÜRK MİLLETİ............................



HÜSEYİN ABİİ.ya senden bir ricam olacak gelemediğin gezilerde şu motosikletini bana versende gezilere gitsem neolur:rendeer:gençlerin gönlünü hoş tutmak lazım abii:cat:şimdiden teşekkürler.syg

Rica ederim cengizim...ama sende çok iyi bilirsin ki motorculuğun birinci kuralı motor emanet verilmez.....kusuruma bakma artıkın....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben veririm bende kural yok,isteyen istediği zaman alır biner,

tabi her hangi bir şeyde zararını karşılamak süretiyle
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben veririm bende kural yok,isteyen istediği zaman alır biner,

tabi her hangi bir şeyde zararını karşılamak süretiyle

Saygı duyarım abi ama ben motora gelecek olan maddi zararda değilim , arkadaşlarımın sağlığı için gerekirse benzin döker yakarım o motoru...Arkadaşımın başına bir iş geldikten sonra , sağlığını kaybettikten sonra bana sıfırını verseler ne fayda.....benim söylediğim arkadaşıma bir şey olursa bunun altından kalkamam , parayla pulla gideni getiremem ...tarihte bunun örnekleri çok yaşanmıştır...sizde iyi biliyorsunuz...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Atatürkümüz ölmedi.obizim kalbimizde yaşıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------

GÜNAYDIN YÜCE TÜRK MİLLETİ............................





Rica ederim cengizim...ama sende çok iyi bilirsin ki motorculuğun birinci kuralı motor emanet verilmez.....kusuruma bakma artıkın....

ŞİMDİ BEN SENİN MOTORUNU İSTESEM BANADAMI VERMİCEN HIIII...:pr:sıkıysa yaz bakimm::comico::::comico::::144::::144::bu hafta motorun bendeeeee okadarrrr:bounce:::148::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 ----------

TAYFUN nasılsın canım.:rendeer:özledim seni.iyimisin yiğidimmmmm:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Saygı duyarım abi ama ben motora gelecek olan maddi zararda değilim , arkadaşlarımın sağlığı için gerekirse benzin döker yakarım o motoru...Arkadaşımın başına bir iş geldikten sonra , sağlığını kaybettikten sonra bana sıfırını verseler ne fayda.....benim söylediğim arkadaşıma bir şey olursa bunun altından kalkamam , parayla pulla gideni getiremem ...tarihte bunun örnekleri çok yaşanmıştır...sizde iyi biliyorsunuz...

Hani bi atasözü var "At, Avrat, Silah" verilmez diye, sen doğrusunu yapıyorsun :cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili arkadaşlarım bugün seyahate çıkıyorum.diyarbakıra kadar gdeceğim.hafta sonu burda olacağım.allah izin verirse..gidipte dönmemek var hepinize selam ederim.bir istediğiniz olursa aloo dersiniz.syg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yolun açık olsun, sağ salim dön yeter (Bir isteğim olursa mutlaka ararım) ama dayanamım burdan söylim. Bana şöyle kaliteli Nargile getir, paradan hiç kaçma nasıl olsa vermiyecem :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst