[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sayın başkanım. kapuzbaşına gideceğimiz kada küçük şelalerele gitsek olmaz mı? çok uzak orası ya. oraya gideceğimiz kadar mersine gideriz :)
zaten katılımcı kişi de az. gel küçük şelalerele gidelim...:rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
derebağ şelalesi olrak geçiyo. yahyalıya 10 KM uzaklıkta.
örnek foto :)
DSC_0133.jpg

kapuzbaşı kadar uzak değil.
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=28797 (14
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
tuni dün konuştuk ama bir daha söyleyim o yol sizi çok yorar bide gittiğiniz makinalar o yola dayanabilirmi bide işin o boyutu var bence en iyisi küçük şelale
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
valla lan caracalnan nereye gidiyon sen:queen:

bencede yukarı talasa zor çıkıyor şelaleye nasıl gidecen:p:):):):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:47 PM ----------

abi dışarı çıkan varmı benim evde otur otur canım sıkıldı gezmek isteyen varsa çıkalım
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
tamam aliboz öğrenci evinin oraya çıkıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 PM ----------

yusuf abi biz gezecez gelecenmi
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler :)
CIMG1206.jpg

CIMG1203.jpg

CIMG1202.jpg

CIMG1201.jpg

CIMG1220.jpg

CIMG1218.jpg

CIMG1217.jpg

CIMG1216.jpg

CIMG1215.jpg

CIMG1214.jpg

CIMG1213.jpg

CIMG1212.jpg

CIMG1211.jpg

CIMG1210.jpg

CIMG1209.jpg

CIMG1208.jpg

CIMG1207.jpg

CIMG1205.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
neden olmasın motora biraz renk kkatmış oluruz :) hep siyah nereye kadar aa :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
benimkisi zaten mor farkedemediniz mi?:queen: tuni hep imla hatası yapıyon lan.olsaman ne demek??:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst