[Kayseri - MT]

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
fotoları yorumsuz olarak yüklüyorum barışcan seninkileride koydum ödemeyi geciktirmeyelim :)
DSC_0359.jpg

DSC_0360.jpg

DSC_0361.jpg

DSC_0362.jpg

DSC_0364.jpg

DSC_0365.jpg

DSC_0366.jpg

DSC_0367.jpg

DSC_0368.jpg

DSC_0369.jpg

DSC_0370.jpg

DSC_0371.jpg

DSC_0372.jpg

DSC_0378.jpg

DSC_0379.jpg

DSC_0380.jpg

DSC_0382.jpg

DSC_0383.jpg

DSC_0384.jpg

DSC_0386.jpg

DSC_0392.jpg

DSC_0393.jpg

DSC_0396.jpg

DSC_0400.jpg

DSC_0407.jpg

DSC_0408.jpg

DSC_0409.jpg

DSC_0412.jpg

DSC_0413.jpg

DSC_0416.jpg

DSC_0417.jpg

DSC_0418.jpg

bunlarda bonus olarak pazar gününden 2 kare
1.si yahyalı derebağ şelalesi pazar günü bence buraya gidin güzel sac kebap yersiniz :cat:
DSC_0133.jpg

2.si talasta günbatımı
DSC_0217.jpg
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler hakan :rendeer: görüntü olarak en vahşi YBR çıkmış :p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
tabiki ybr vahşi ama inş birgün xt nin fotoğrafları çekmek de nasip olur :queen:

---------- Post added at 21:12 PM ---------- Previous post was at 21:11 PM ----------

yav ben göremiyorum
bi ara yanlış bişey yaptım gitti ama şuanda var olması gerekiyor bende gözüküyor
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki ybr vahşi ama inş birgün xt nin fotoğrafları çekmek de nasip olur :queen:

Gaza getirmeyin şimdi beni :) en kısa zamanda hakan inşallah oda olacak :cat:

yusuf'gözlüklerini değiştir sen vakti gelmiş :mrgreen:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
:cat:eek:vvv.bağır döş kalmamıs bende :queen:son iki resimde ayrıca manyak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:20 PM ----------

nie abi nerden anladın...şimdi görüyorum geldi resimler.en güzel motor benimkisi ::blusssh:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 PM ----------

bu arada kaskın kaç basıyo ferhat abi:queen:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
bencede tuninin kaskı hiçbirimizinki geçemez kayak kaskı hepimizin kaskına kayar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst