- Katılım
- 15 May 2009
- Mesajlar
- 98
hadi o zaman biraz lastik yakalım![]()
Asfalt agladı be :cherry:
hadi o zaman biraz lastik yakalım![]()
bi ara yanlış bişey yaptım gitti ama şuanda var olması gerekiyor bende gözüküyoryav ben göremiyorum
tabiki ybr vahşi ama inş birgün xt nin fotoğrafları çekmek de nasip olur :queen:
bu arada kaskın kaç basıyo ferhat abi:queen: