BRSCN38 Katılım 22 Nis 2009 Mesajlar 175 17 Haz 2009 #1,543 banada öyle geliyor mehmet abi yusuf abi sen bunlara bakma durmak yok basmaya devam
M m.s Katılım 1 Ara 2008 Mesajlar 788 17 Haz 2009 #1,545 barış benden habersiz ferhat kaçırmış olmalı ybr yi kırmızına bin kardeşim
BRSCN38 Katılım 22 Nis 2009 Mesajlar 175 17 Haz 2009 #1,546 bencede kaçırdı abi kulağını çek iyice bir daha kaçırmaz
reflexiv Katılım 22 May 2008 Mesajlar 532 17 Haz 2009 #1,547 m.s' Alıntı: barış benden habersiz ferhat kaçırmış olmalı ybr yi kırmızına bin kardeşim Genişletmek için tıkla ... ferhat abi hayırdır sustun:queen::queen::queen:
m.s' Alıntı: barış benden habersiz ferhat kaçırmış olmalı ybr yi kırmızına bin kardeşim Genişletmek için tıkla ... ferhat abi hayırdır sustun:queen::queen::queen:
BRSCN38 Katılım 22 Nis 2009 Mesajlar 175 17 Haz 2009 #1,548 reflexiv' Alıntı: ferhat abi hayırdır sustun:queen::queen::queen: Genişletmek için tıkla ... :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
reflexiv' Alıntı: ferhat abi hayırdır sustun:queen::queen::queen: Genişletmek için tıkla ... :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Tundzhay Katılım 26 May 2008 Mesajlar 3,547 17 Haz 2009 #1,549 reflexiv' Alıntı: ferhat abi hayırdır sustun:queen::queen::queen: Genişletmek için tıkla ... tırstıı :queen::queen::queen::queen:
reflexiv' Alıntı: ferhat abi hayırdır sustun:queen::queen::queen: Genişletmek için tıkla ... tırstıı :queen::queen::queen::queen:
ferhat_se Katılım 13 Mar 2008 Mesajlar 691 17 Haz 2009 #1,550 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Sizden tırsan sizin gibi olsun beaa,:mrgreen:
Tundzhay Katılım 26 May 2008 Mesajlar 3,547 17 Haz 2009 #1,551 bizde tırstın demedik. abiden tırstın dedik aa
ferhat_se Katılım 13 Mar 2008 Mesajlar 691 17 Haz 2009 #1,552 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. fark etmez be tuni,ha kırmızı ha mavi
Tundzhay Katılım 26 May 2008 Mesajlar 3,547 17 Haz 2009 #1,553 kızmı ile mavi arasında dağ kadar fark var. ben olsa kırmızıya binmem mavi dururken..
ferhat_se Katılım 13 Mar 2008 Mesajlar 691 17 Haz 2009 #1,554 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Kırmızıyı bir gör ondan sonra kararını ver tuni!!yusuf gördü kırmızıyı nasıl duruyor yusuf :silent:
reflexiv Katılım 22 May 2008 Mesajlar 532 17 Haz 2009 #1,555 kırmızı mı Allah Allah bana pembe gibi geldi.gözlüklerimi değiştirmem gerek değil mi ferhat abi
ferhat_se Katılım 13 Mar 2008 Mesajlar 691 17 Haz 2009 #1,556 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. bir gün sabah kalktığında hyo'nu pembe görürsen şaşırma yusuf :cyclopsan :mrgreen:
Tundzhay Katılım 26 May 2008 Mesajlar 3,547 17 Haz 2009 #1,557 yok bence gözlüklerin iyi. sen iyi görüyon onlarla. motorun renginde bi gariplik vardır
ünlümotor Katılım 22 Şub 2009 Mesajlar 1,065 18 Haz 2009 #1,559 güzel eğlenmişiniz bensiz unutmayın bunu görürsünüz siz bu arada KASKLAR NEREDE arkadaşlar