valla lan caracalnan nereye gidiyon sen:queen:
maşallah ferhat abi mavi ve pembe süper motorlar![]()
amin abi pembe olsun 5 kuruş fazla olsun ama yeterki aprilia olsunteşekkürler barış daha iyisi yani pembe aprilla'da sana olsun :mrgreen:
amin abi pembe olsun 5 kuruş fazla olsun ama yeterki aprilia olsun![]()
benimkisi zaten mor farkedemediniz mi?:queen: tuni hep imla hatası yapıyon lan.olsaman ne demek??![]()
degiymi furhet abıy![]()