helal size arkıadaşlar. çakılaz valla çokı sevindimzaten hüseyin de ( hüceyn ) kıararsız bu tip makıinada. ama sonunda aldın ve bu yazı motosikletsiz geçirmeyeceksin ya, kendim kadar sevindim inan. motosiklet kardeşliği gerçekten farklı...
bu arada o kaynağı bir tek ben göreedim nedense...
Cako hayırlı olsun güle güle bin.:rendeer: İlkay sen bir tanesin.Bir çiçekte sana :rendeer:
Cako hayırlı,uğurlu olsun.10 Numara motor almışsın valla.Cego abim de harbi adammışYani 6000 tl verirlerken 5500 tl'ye satmak her kişinin yapacağı şey değil,er kişinin yapacağı şeydir.
![]()
İlkayy kardeş bende seninle kanka olmak istiyorumeline sağlık hakkını vermek lazım İlerde bende motor alirsam calacam kapini bak
yardimlarini esirgeme :rendeer:
Arkadaşlar ; kaynak maynak yok ; El değmemiş; anahtar dokunmamış ; goncagül motorum Bana; ve tüm dostlarıma hayırlı olsun :cherry:
arka kuyruktaki çatlağa ne demeli :silent:
Bu arada tekrar tekrar hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin :rendeer: İlkay abi sanada bi çicek bozuk motoru aldıgın için :rendeer: :queen: