ARaDıK; TaRaDıK; ÇAKO"ya MoToRu ALDıK; ŞoKŞoKŞoK; EN GüZeLiNi ÇaKoYa ALDIK...
O kadar alamazsın dediler
ölü fiyat veriyorsun dediler
bu fiyata böyle motor zor dediler
en önemlisi
Sezonu motorsuz geçireceksin dediler
ele inat aradık taradık
cillop gibide motor aldık
bundan 2 ay önce sahibindende bi ilan vardı dedim bul buluştur al bunu kaçırma ama nerdeeee.. aradan günler geçti 2 ay geçti dedim şansını dene teklif ver dedim çakoya biraz mırın kırın derken şans yaver gitti ve allah nasip etti 5500'e aldık işte ilan...
http://www.sahibinden.com/daha_1000_km_de-27WQQaXQQ13054118WQQpXQQdisplayitem
hoş motorumuz 1000km yazıyordu ama son zamanlarda ufak bazı gezilerle 2300 küsür olmuş gittik baktık inceledik şole az bi denedik sorunsuz anormal bir ses davranış yada herhangi bir şey yok tamam alıyoruz kardeşim...
notere gittik motor firma üzerine kayıtlı ve firma adıda yanlış yazılmış olduğu için öğlenden sonra yalovaya gitme durumu yalan oldu öğlenden sonra işlemleri gerçekleştirip herkes helalleşti emine teyzeye döndüm dedim "eee yolculuk nereden devam etsin?" istikamet yenikapı oradan yalova...
geldik saadete yani resimlere....
bunlar daha motoru garajından (eski evinden) çıkarmadan önceki resimleri
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
sahibi pek bi hüzünlendiki sanırım resim çekerken ben satarken çekmiyorumda siz çekiyorsunuz die söyledi (= saolsun çok dürüst ve temiz bir insandı 6000 diyen olduğu halde doğana söz verdim die vermemiş 1 gün farkla :cat:
biletleri aldık içeri girmek için hazırlanıyorum (çekildiğimden haberim bile yok :queen: )
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
bekliyoruz kapılar açılsında turuncumuzu içeri parkedip yola devam edelim
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
ilk sahibinin yapıştırdığı stickerlar gerçekten çok tatlı ve hoş olmuş :cat:
bekledik bu kadar yeter artık gitme zamanı ok bile yalovayı gösteriyor bize
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
son karedeki
danyeli tanımıyoruz poza girmiş işte :queen:
noter işlemleri sonra bi an önce idoya yetişelim felan falan derken üstüne biraz sıcak ve açlığın verdiği az uykusuzluk ve halsizlikten motoru pek fazla ayrıntılı fotolayamadım ama feribotta ince detaylarına kadar çekme fırsatı buldum sıkıntının getirdiği bir durumla beraber :cat:
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
bmw'deki abim bile açıp kapıyı bakıyor çaktırmadan ama belli etmiyorum bende
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
motorumuz feribotta tam 2401 km idi 2400üde benle çevirdi ve geçti artık
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
bunlar dışardan gördüklerimiz bakarsak neleri varmış?
anlaşılan zincir temizliğine dikkat edilmiş toprak arazi kum çakıl vs gibi yerlere girilmemiş hiç dişli bile tertemiz nerdeyse
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
ufak tefek tozlar haricinde en ufak bir iz yok
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
yağ soğutma panelimizde arabalardan fırlayan taşlardan olsa gerek biraz dövülmüş ama normaldir :cat:
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
zincir temizliğimizinde zamanı gelmiş
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
ama bundan başka birşeyde bulamadım açıkçası
ve geldik finale
By
ilkyy, shot with
FE310,X840,C530 at 2009-06-16
açıkçası bu eşşek ölüsünü doğanın tabiriyle 2 3 basamak var çıkartırsın dediği 5 basamağı görünce kocaman bi an neye uğradığımı şaşırdım ama neyseki çevreden biri inşaat kalası getirip yardım etti ve sıcak yuvasına yerleştirdik
şu an sahibini beklemekte finallerini bitirip gidebilirse yanına :queen:
kardeşim olursa söz vermiştim evine kadar götürdüm
allah kazasız belasız sorunsuz asfalt yüzü göstermeden binmeyi nasip etsin
:cat::rendeer:
