- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
olm gece gece adamın moraliniz bozdunuz zaten bozuk die uğraşmayın yazık hakkaten lan
çocuk daha motor almış ama görememiş hasretler içinde bide bozuk die kurt düşürüyorsunuz içine anlamıyor olsak neden biz gidip bakalım işi sağlama almak için ustasınada gösterelim ki :cat: uzatmayın daha konuyu
20 30 bin devirenleri var aynı makinanın hiç bişe olmamışta 2400'deki makinadamı olucak adam uzun yol bile yapmamış nerdeyse bom boş yollarda kullanmış paso
Motor temiz abi resimlerdende belli ediyor zaten cakonun gönlüne kurt düşmesin emrah abi verdi gazı suç onda asıl... Ellerine sağlık bu arada :mrgreen: Ha bu ilandakide bizim canavar satılık ; http://www.sahibinden.com/bu_kadar_temizi_yok_-05WQQaXQQ13049949WQQpXQQdisplayitem