""iLk@yy""MoToR ALMaMDaKi UĞRaŞLaRıNDaN DoLaYı SoNSuZ TeŞeKKüRLeR...

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
olm gece gece adamın moraliniz bozdunuz zaten bozuk die uğraşmayın yazık hakkaten lan
çocuk daha motor almış ama görememiş hasretler içinde bide bozuk die kurt düşürüyorsunuz içine anlamıyor olsak neden biz gidip bakalım işi sağlama almak için ustasınada gösterelim ki :cat: uzatmayın daha konuyu

20 30 bin devirenleri var aynı makinanın hiç bişe olmamışta 2400'deki makinadamı olucak adam uzun yol bile yapmamış nerdeyse bom boş yollarda kullanmış paso

Motor temiz abi resimlerdende belli ediyor zaten cakonun gönlüne kurt düşmesin emrah abi verdi gazı suç onda asıl... Ellerine sağlık bu arada :mrgreen: Ha bu ilandakide bizim canavar satılık ; http://www.sahibinden.com/bu_kadar_temizi_yok_-05WQQaXQQ13049949WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
olm gece gece adamın moraliniz bozdunuz zaten bozuk die uğraşmayın yazık hakkaten lan
çocuk daha motor almış ama görememiş hasretler içinde bide bozuk die kurt düşürüyorsunuz içine anlamıyor olsak neden biz gidip bakalım işi sağlama almak için ustasınada gösterelim ki :cat: uzatmayın daha konuyu

20 30 bin devirenleri var aynı makinanın hiç bişe olmamışta 2400'deki makinadamı olucak adam uzun yol bile yapmamış nerdeyse bom boş yollarda kullanmış paso

İLKAY helal olsun tebrik ederim seni arkadaşada hayırlı olsun,
laf atanlara bakma takılıyorlar,
hiçbirşeyi yok makinanın belli...
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
helal ilkay..güvenilir biri olman, olmak çok ii bişe....

yardımcı olmuşun gitmişin almışın..şimdi gel girsin o adam finale... :) çok büyük bi heyacandır eminim :)

ama ewe gittiğinde ilk annein elini öp otur konus napıon ne edion nasılsın özlemişim seni falan sonra motora bak :) yoksa çok büyük ayıp olur :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
alah kazasız belasız kullanmak nasip etsin tekerin düz bassın :cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
hayırlı uğurlu olsun emeği geçen seni mutlu eden senden daha mutlu olur inşallah kısa ve öz insanlık,dostluk kazandı.. güle güle kullan kazasız belasız..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun, güle güle kazasız belasız binebilmeni temenni ederim.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hayırlı olsun cako, cillop gibi maşallaaa bekledin bekledin beklediğine değidi valaa :cherry:
Bu arada ilkay arkadaşı da tebrik ederim davranışından ötürü:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Çok Sağolun arkadaşlar... Gercekten İLKAY ın hakkını ödeyemem... Eline; ayağına; gözüne; kulağına sağlık... Kolay Kolay kimse uğrasmaz bu işle...
Tabi Annemin de değerini biliyorum; o da kadın basına devri için sabahın 7 sinde Yalova dan İST a gecti; gece 11 de döndüler...

İkisini de Seviyorum :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu gecenin en güzel haberi :) Yalova'da GT 250R yoktu pek fazla, artık bol bol göreceğiz demekki :) Hayırlı olsun Cakam Lazım, kazasız belasız keyifli rüzgarlar..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun cako... Güle güle bin...Arada 2 tur da fürek e ver de adam motora bindim desin..Zavallım cbf de paraladı kendini...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun. Allah Kazasız Belasız Sürmeyi Nasip Etsin.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sür inş. :rendeer: İlkay'ı da tebrik ediyorum sevgiler ikinize de :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
cakalaz gözün aydın...
Getir buralara da Rize sokakları motor görsün : ))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst