""iLk@yy""MoToR ALMaMDaKi UĞRaŞLaRıNDaN DoLaYı SoNSuZ TeŞeKKüRLeR...

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet arkadaslar; sonunda bugün Hyosung GT 250 R ımı aldım.. Daha doğrusu ben almadım;Hatta ben daha görmedim bile, Motor evin içerisinde Yalova da beni bekliyor..
İLKaY Arkadasımız sağolsun, Annemle beraber, sabahın 8 sinden beri benim için uğrastı, İST dan aldı , Yalova ya teslim etti...
:bounce:

Ben Giresun dayım; Malum Finaller... Sahibinden.com Sitesinde gördüğümüz, ve İLKAY ile beğendiğimiz bir motor üzerinde fazlaca takıldık.Sonunda aradık, Konustuk, Anlastık, Ama benim İST da olma sansım yoktu.
Neise Sabah Annem Devir için Yalova dan İST a gecti; İlkay orda annemi karsıladı, Beraber karsıya Hadımköye motorun yanına gectiler...Baktılar ettiler; cıkan sorunları hallettiler...VS.VS.VS...

Velhasıl; Canım kardeşim benim için uğrastı; bu topic onun hakkıdır.. Kimse kimse için bu zamanda yapmaz bu kadarını; bu sıcakta uğrasamaz her insan...

Seni Seviyorum kardeşim; SAĞOL :rendeer:




 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ARaDıK; TaRaDıK; ÇAKO"ya MoToRu ALDıK; ŞoKŞoKŞoK; EN GüZeLiNi ÇaKoYa ALDIK...

O kadar alamazsın dediler
ölü fiyat veriyorsun dediler
bu fiyata böyle motor zor dediler
en önemlisi
Sezonu motorsuz geçireceksin dediler
ele inat aradık taradık cillop gibide motor aldık

bundan 2 ay önce sahibindende bi ilan vardı dedim bul buluştur al bunu kaçırma ama nerdeeee.. aradan günler geçti 2 ay geçti dedim şansını dene teklif ver dedim çakoya biraz mırın kırın derken şans yaver gitti ve allah nasip etti 5500'e aldık işte ilan...
http://www.sahibinden.com/daha_1000_km_de-27WQQaXQQ13054118WQQpXQQdisplayitem

hoş motorumuz 1000km yazıyordu ama son zamanlarda ufak bazı gezilerle 2300 küsür olmuş gittik baktık inceledik şole az bi denedik sorunsuz anormal bir ses davranış yada herhangi bir şey yok tamam alıyoruz kardeşim...

notere gittik motor firma üzerine kayıtlı ve firma adıda yanlış yazılmış olduğu için öğlenden sonra yalovaya gitme durumu yalan oldu öğlenden sonra işlemleri gerçekleştirip herkes helalleşti emine teyzeye döndüm dedim "eee yolculuk nereden devam etsin?" istikamet yenikapı oradan yalova...

geldik saadete yani resimlere....

bunlar daha motoru garajından (eski evinden) çıkarmadan önceki resimleri
p6140002.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
p6140003y.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16

sahibi pek bi hüzünlendiki sanırım resim çekerken ben satarken çekmiyorumda siz çekiyorsunuz die söyledi (= saolsun çok dürüst ve temiz bir insandı 6000 diyen olduğu halde doğana söz verdim die vermemiş 1 gün farkla :cat:

biletleri aldık içeri girmek için hazırlanıyorum (çekildiğimden haberim bile yok :queen: )
p6140006.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16

bekliyoruz kapılar açılsında turuncumuzu içeri parkedip yola devam edelim
p6150010d.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
ilk sahibinin yapıştırdığı stickerlar gerçekten çok tatlı ve hoş olmuş :cat:

bekledik bu kadar yeter artık gitme zamanı ok bile yalovayı gösteriyor bize
p6150040.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
p6150014.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
p6150038u.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
son karedeki danyeli tanımıyoruz poza girmiş işte :queen:

noter işlemleri sonra bi an önce idoya yetişelim felan falan derken üstüne biraz sıcak ve açlığın verdiği az uykusuzluk ve halsizlikten motoru pek fazla ayrıntılı fotolayamadım ama feribotta ince detaylarına kadar çekme fırsatı buldum sıkıntının getirdiği bir durumla beraber :cat:
p6150016.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
bmw'deki abim bile açıp kapıyı bakıyor çaktırmadan ama belli etmiyorum bende :p
p6150019j.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
motorumuz feribotta tam 2401 km idi 2400üde benle çevirdi ve geçti artık
p6150023.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
p6150021x.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
p6150020.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
p6150028e.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
p6150030.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
bunlar dışardan gördüklerimiz bakarsak neleri varmış?
anlaşılan zincir temizliğine dikkat edilmiş toprak arazi kum çakıl vs gibi yerlere girilmemiş hiç dişli bile tertemiz nerdeyse
p6150025.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
ufak tefek tozlar haricinde en ufak bir iz yok
p6150026.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
yağ soğutma panelimizde arabalardan fırlayan taşlardan olsa gerek biraz dövülmüş ama normaldir :cat:
p6150029.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
zincir temizliğimizinde zamanı gelmiş
p6150027.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16
ama bundan başka birşeyde bulamadım açıkçası

ve geldik finale
p6150037.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-06-16

açıkçası bu eşşek ölüsünü doğanın tabiriyle 2 3 basamak var çıkartırsın dediği 5 basamağı görünce kocaman bi an neye uğradığımı şaşırdım ama neyseki çevreden biri inşaat kalası getirip yardım etti ve sıcak yuvasına yerleştirdik

şu an sahibini beklemekte finallerini bitirip gidebilirse yanına :queen:




kardeşim olursa söz vermiştim evine kadar götürdüm
allah kazasız belasız sorunsuz asfalt yüzü göstermeden binmeyi nasip etsin

:cat::rendeer::)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Oooooğğğğ!!!... Hayırlı olsun cakalaz kardeşim! Kazasız belasız sürüşler dilerim. Yakışıklı makina velhasıl.:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"iLk@yy"'ın açtığı başlığada yazdım,bunada yazayım:),hayırlı olsun kardeşim.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hayırlı olsunda bu bloktaki çatlak ne abi..
Kaynak gibi duruyo :silent:

p6150026.jpg
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
13
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.Dikkat devir kesici yok bu motorda kilitlenme yaşamamak için yüksek devirden kaçının.Ufak bir hatırlatma.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abi hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 AM ----------

Hayırlı olsunda bu bloktaki çatlak ne abi..
Kaynak gibi duruyo :silent:

p6150026.jpg

Arka silindirin önünde Kaynak var be abi ben şu kafayla gördüm gözüm yüzüm kayık sen nasıl göremedim be abi :pale: :cyclopsan
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hadi hadi yemeyin adamı :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
olm gece gece sataşıcak kimseyimi bulamadınız herhalde
motora sadece biz bakmadık herhalde sorunu felan yok tıkırında :cat:

size göre full kaynak çatlak motor oldu bu kimisi önde dio kimisi arkada çatlak var dio
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
helal size arkıadaşlar. çakılaz valla çokı sevindim :) zaten hüseyin de ( hüceyn ) kıararsız bu tip makıinada. ama sonunda aldın ve bu yazı motosikletsiz geçirmeyeceksin ya, kendim kadar sevindim inan. motosiklet kardeşliği gerçekten farklı...

bu arada o kaynağı bir tek ben göreedim nedense...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Cako hayırlı olsun güle güle bin.:rendeer: İlkay sen bir tanesin.Bir çiçekte sana :rendeer:
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Cako hayırlı,uğurlu olsun.10 Numara motor almışsın valla.Cego abim de harbi adammış:)Yani 6000 tl verirlerken 5500 tl'ye satmak her kişinin yapacağı şey değil,er kişinin yapacağı şeydir.:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
İlkayy kardeş bende seninle kanka olmak istiyorum :D eline sağlık hakkını vermek lazım İlerde bende motor alirsam calacam kapini bak :) yardimlarini esirgeme :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar ; kaynak maynak yok ; El değmemiş; anahtar dokunmamış ; goncagül motorum Bana; ve tüm dostlarıma hayırlı olsun :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst