- Katılım
- 2 Nis 2006
- Mesajlar
- 206
bende yeni aldığım bu motora sabahtan beri biniyorum.kesinlikle zart zurt kıç atmıyor. birde 80 in üstüne zor çıkar performans belli. 100 yaptığını iddaa edenler vardı nasıl yaptıklarını söylesinlerde bende yapayım
bu motor bizim burada çok fazla 100-110 yapanlar çok gördüm daha üstünü de bikaç kez gördümbende yeni aldığım bu motora sabahtan beri biniyorum.kesinlikle zart zurt kıç atmıyor. birde 80 in üstüne zor çıkar performans belli. 100 yaptığını iddaa edenler vardı nasıl yaptıklarını söylesinlerde bende yapayım


bir cg takliti daha karşımızda piyasada aubo,hadjin.hoajin,asya,yiben vb... bir sürü markadan sonra şimdi de mondial ve artık taklitlerin de kalitesi var bire bir veya biraz daha degişik olmak üzere![]()
110-120km hız sık sık görüyom ben.hatta bazen normal sürüşte farkında olmadan bile çıkabiliyor ibreye bi bakıyorum 100 de.motor 9000km de şu an..açılmasını bekle sende yapar.İlk zamanlar benimde öyleydi.:wiinkk:bende yeni aldığım bu motora sabahtan beri biniyorum.kesinlikle zart zurt kıç atmıyor. birde 80 in üstüne zor çıkar performans belli. 100 yaptığını iddaa edenler vardı nasıl yaptıklarını söylesinlerde bende yapayım
honda cg ile birebir...Güzel alet bu UGH125 , aynı benim aldığım motora benzetmişler
Cg 125 ile parçaları tutuyor mu bu modelin:silent:
zincir gerginliğine dikkat edin.sesli tireme vuruntu yapıyor bol olunca..şanzımandan diye epey üzülmüştüm.neyseki zincirdenmiş.
var arkadaşım mondial 125 uag nin eski modeli 125 agk nin egsozunu tak daha az ses çıkıyo.arkadaşlar 125 uag için daha az ses çıkaran bi egzoz varmı pat pat gibi ses çıkarıyo acaba uyumlu daha sessiz tatlı bi ses çıkaran uyumlu model egsozdan varmı şimdiden yarmcı olan arkadaşlara teşekkürler