Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...

breton 1800 lira

kanuni bs125 2100 lira

mondial uag 125 1750 lira


aralarında çok bir fark yok. fiyat farkı da az. bs 125 aluminyum jantı olduğundan biraz daha iyi.

agk 125 artık sıfırı yok yerine uag 125 geldi.

kanuni biraz daha hızlı gidiyor gibi

bir de bu motorların 100cclikleri var. yıllık vergi ödemiyorsun o modellerde
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
7
selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------

peki ikinci ellerini düşünürsek ne diyebiliriz kardeş
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------

peki ikinci ellerini düşünürsek ne diyebiliriz kardeş

parça sıkıntısı çekmezsin. yakıt olarak az yakar diğer modellere göre. son hız 110-120 yapar tek kişi. 2 kişi 90-100 yapar düz yolda. parçaları çok ucuz diğer markalarda da aynı model olduğu için.1000 lira civarına temiz bir agk veya breton alabilirsin.
kötü yanı 1000 liraılk bir motordan fazla bir şey beklememek gerek. diğer 1500 liralık motolar gibi bunlarda titriyor. bir de frenleri lsatiklerinden dolayı ve balatalardan dolayı biraz kötü. duramıyorsun hemen

eğer 3-5bin liran varsa iyi bir motor al. 1000 liram var ne alayım dersen bu motor fena değil.
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
7
selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:56 ----------

Teşekkür ederim kardeşim yakn zmnda alcam bu motorun tipini pek kimse beğenmiyo ama ben hasta oluyorum bitek titremesi kötü frenini ele almassak 2. el temiz hatasız bulursam alcam yoksa almam zaten yada biraz daha bekler sıfırını alrıım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------

selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
evet arkadaşlar ilk öncelikle bende uag kullanıcısıyım.
1.200 lük yaptırdım dienlere inanmayın derim çünkü blok baglantı noktaları kesinlikle uymaz ve uygun silindiri bulamazlar.
2. motor 3.vites 90 4. 110-115 5.vites de n ye dayayanlar az yapmıs ben onuda geçirdim.
3.olarak uag lerde titreme çok az aksini idda eden saplamalarını pulla güzelce sıksın
4.yuvarlak far asırı şık duruyo ben kt 125 taktım biraz büyük ama güzel.
5.ön dişliyi büyülttüm
6.hız konusunda 80'i geçemeyenlerin karburatör hava ayarı ve motor ilk alındıgında yok daga vur yok bayıra vur dienlere uyanlar kesinlikle yalnışlık yapar
7.motor rodaja (açılma)girme döneminde kesinlikle aynı gazla gidmeyin ve gazın 3/4 ünü geçmeyin.ilk defa motor çalıştıgında mumkunse 15-20 dk rolantide çalıştırın.
8.jant sorunu genelde hepsinde var kullanım alanına göre değişir.
9.yag olarak sürekli 20/40 castrol kullanıyorum şiddetle tavsiyemdir 10 tl
10.bakımları (yag değişimi) (600.1600.3000.5000)km lerinde yaptırdım ve 5000 de buji değişimi ve hava filtresi temizliğini yapın ve zinciri yaglayın gerdirme kesinlikle gerecektir.ben ön dişliyide 17 yaptım arkayla oynamayın derim.
11.bnm motorum kesinlikle özellikle 100 den sonra dahi hiç bi şekilde kaba tabirle kıç atma yapmadı.yapan arkadaşların akord ayarlarını yaptırmasını tavsiye ederim.
12.motor bu zmnda baya yakıyor benzin pahalı ve ayarlarını tam olarak yaptıysanız 27 tl ye 250 km (şehir içi ve dışı) yol alabilirsiniz.
13.motor kesinlikle (bence) çinlerin içinde en kaliteli motor.zamanında cup ımda vardı
14.vites kolu düşenlerde iman gücüyle basıyo galiba o vitese yada motorları yan yatıyo düşüyo ve vites kolu zarar görüyo ve yüksek devirlerde sürmekten dolayı düşmüş olabilir.hak veriyorum.
15. ve en önemlisi su mondial motorlara inanıyorumki bi honda yamaha kadar para verseler hor kullanamıcakları için japon motorları kadar gideceğini ve saglam bi şekilde kalacagına inanıyorum amaç kötülemekse su anda YAMAHA yı çin üretiyor isterseniz bayiye gidin motoru inceleyin her yerinde çin yazıyor :)

Motoru almak isteyen ksıtlı maddiaytı olanlar alıcaklarsa bir an bile tereddüt etmeden alsınlar.

Kazasız belasız hayırlı günler...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
mondial 125 UAG ile mersinden adanaya gittim 4 gün önce tek diyeceğim SAKIN SAKIN ilk motora binecek arkadaşlarıma tavsiye etmem 3'üncü viteste 70-80 yapıyor.:cyclopsan ve en kötü yanı ise geçende yazmıştım çok kıç atıyor,hele 2. viteste gaza köklüyorsan DANSÖZ gibi sallıyor deneyen bilir.SUZUKİ GSX600R bile bu kadar kıç atmıyor:queen:


bu arkadaşın kesinlikle ss motora bindiğini zannetmiyorum :) şaka binmiş olabilirsin. bir suzuki ss nin kıç atması demek direk ölümle sonuçlanır herhalde sizde hak verirsininzki 25000 tl lik bir makina ile 1500 tl lik makina arasında fark olacaktır ve bindiğin makinanın üstünde saglam durmaya calıs uag ile 2 viteste kıç attıran ss makina ile üstünde durulmucak bir kullanış tarzı sergiler...bırak kıç atmayı takla takla ya gidersiniz...
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
35
arkadaşlar bedeki agk 125 tir ama kandileri ybr nin kopyasıdır herkeze tavsiye edilir çok sağlam motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 ----------

avatarımdaki motor dur
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
resmi büyütüp koyarmısın yada forumda varsa link verirmsiin incelemek için :)

haydi gençlik mondiali tadan başka motara binmez:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

tmameklemene gerek kalmadı :D baktım motorlara siyah güzel olmus bende ybr depo ve egzos istiyorum aslında egzos ucuz yollu varsa alıcıyım rialli.com da 65 tl ikinci el almaya değermi bilmiyorum motorla kaç görüyosun arkadaşım ben bide silindirleri en fazla 30.000 dayanıyor 6.000 küsürdeyim silindir iflas edince 150 lik yapmayı düşünüyorum
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
arkadaşlar devir saaatinde yardıma ihtiyacım var devir saatinin biraz daha hızlı tepkime vermesi için ne yapabiliriz biliyosunuzki devir oluşmasına ragmen ibre geç tepki veriyor yardımlarınzıı bekliyorum şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
arkadaslar bu 125 uag ye honda cg egzoz olurmu bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdiden teşekkürler
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
arkadaşlar 125 uag modelinden satın almak isteyen alırsa çok temiz öğretmenden 2.800 km de motosiklet var hiçbir sorunu veya arızası yok 2008 model fiyat olarak 1.300 düşündük ancak tabii ki pazarlık payı olacaktır.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
zaferkarizma 3.000 km olmamış motosikletten bahsediyoruz.1000 TL ye 6.000 -10.000 km arası çok ta temiz olmayanlar satılıyor.İlgilenen arkadaşlar bana ulaşabilir.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
1
arkadaşlar ben mondial 125 uag almak istiyorum sizce alayım mı almayayım mı sebeb leri ile yazarsanız çok sevinirim ha birde mondial mi daha kaliteli sağlam uzun ömürlü yoksa ramzey mi?
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
-125 UAG
>arasındaki fark agk de vites atma ve düşürme aynı kolla yapılıyor galiba
-125 AGK
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
arkadaşlar devir saaatinde yardıma ihtiyacım var devir saatinin biraz daha hızlı tepkime vermesi için ne yapabiliriz biliyosunuzki devir oluşmasına ragmen ibre geç tepki veriyor yardımlarınzıı bekliyorum şimdiden teşekkürler...

devir satini değiştir bak nasıl tepki veriyor:cat:
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
178
pdk983apmb3gng8saqx.jpg


ben en son bunu gördüm (fotoyu çektikten sonra çok az daha hızlandım :D) 125 AGK'mda...
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
101
arkadaşlar bulursanız kuba alın. kuba=asya=kanuni>mondial .
bu yorumum yaşanmışlıklara dayalıdır. hız konusunda böyledir. parça falan önemsiz zaten. çok boldur parçaları ve aynıdır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst