- Katılım
- 10 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,714
ah şu balansör ahr:
Benim Windy S'te neden titreşim yok? balansör var mı acaba, bir araştırayım.
ah şu balansör ahr:
Benim Windy S'te neden titreşim yok? balansör var mı acaba, bir araştırayım.
Ben yaklaşık 2 ay önce 125 UAG aldım ve çok memnunum. Daha 2 gün önce ilk bakımına götürdüm. Bakıma giderken 2 kişi ile düz yolda 110'a kadar çıktı. Bakım öncesi rölanti ve avans ayarı çok iyi değildi. Yağını değiştirdiler. Bakımdan sonra çok harika oldu ve henüz hız denemesi yapmadım.
Bir yakınımda AGK modeli var 2 yıldır kullanıyor 10.000 KM'i geçmiş durumda lastik patlaması dışında hiç bir problem çıkarmadı ve hiç yolda bırakmadı canavar gibi. Sadece değişen 1 vidası paslanmış onun dışında paslanma olayı yok.
UAG 125 ile AGK 125'in arasında bir kaç fark var.
UAG 125'in arka lastik ile Jant 125 AGK'ya göre bariz derecede kalın.
UAG 125'in Kask kilidi YOK, 125 AGK'da VAR.
UAG 125'in Yan ayaklık koruması YOK, 125 AGK'da VAR.
Yan ayaklık Koruması sayesinde yan ayaklık açık durumdayken motor çalışmıyor.
ben 16yaşındaım bu motordan alıp kullanmak istiorum sizcee bu motor bana çok masraf açarmı..lütfen cvp...
:cyclopsan talep az mı? :cyclopsan
allah etmesin de paraya sıkışim,1 saat içinde alıcısı çıkar bunun...
selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------
selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...
ben 16yaşındaım bu motordan alıp kullanmak istiorum sizcee bu motor bana çok masraf açarmı..lütfen cvp...
ne masrafı açacak taş gibi yeni modellerinden al mondıal 125 mg,daha güzel ben bugün bayiye gittim deluxe modelini seçecektik fakat yoktu sport modelini alacaz...1650+200(plaka) 1850 ye bırakıyorlar yok clasic modelini alırsan 100 tl daha ucuza alırsın
öncelikle merhaba aranıza yeni katıldım.Ben bir mondial 125 uag aldım motoru güzel gösterecek ve bütceyede uygun sade bi modifiye nasıl yapabilirim yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim![]()
kardeş ben ayarlattım sonunu gelemeden patladı ibreee
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:30 ----------
aragaz atmana gerek yarım debrej yap kardeşimm daha mantıklı sesi de güzel veriyor o zaman uag de sürüste ustayımm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:33 ----------
şimdi sen motorlar titriyor diyorsun çoklu konusuyorsunn her motor titreme yapmaz 2.vites ile deviri sonuna çıkarıyorum sadece motorun sesi diger türlü titreme yokk
:cat::cat:
bir yanlışın var arkadaşlarımın çoğunda uag var ve yan ayaklık açık olduğunda motor çalışmıyor,
Titreşim durumu nasıl bunlarda..?
hızına kimisi iyi demiş kimisi kötü ama bu motorun 120 yi devirdiğini biliyorumayrıcada tüm vidalarını sıktırırsanız titreme yapmayacaktır
)
Ama çok kaçıyor..Geçen gün uag ye hanımını almış ortayada pekte ufak değildi kız çocuğunu almış ben yetişemedim....
ben 1 yıl kullandım hiç bir şey olmadı,sen tarlada sürdüğün için tabi zarar verisin motora, o kadar kötülemeye gerek yok motoru titreşimi var sadece... benzini az yakıyor,hemen bi jant telini kırdın diye başımızı ağrıtma burda,ben agk ları görüyorum yolda demekki sağlammış,kullanıcı hatasından kaynaklı sorunları anlatmana gerek yok....
arkadaşım bende bundan kullanıyordum mondial uag hiç iyi diil titrememesi için elimden gelen herşeyi yaptım fayda etmedi çukura girdinmi jant teli mutlaka kırılıyor ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum rengi kırmızı çok iyi titreme yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------
ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim
titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------
arkadaşım bende bundan kullanıyordum mondial uag hiç iyi diil titrememesi için elimden gelen herşeyi yaptım fayda etmedi çukura girdinmi jant teli mutlaka kırılıyor ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum rengi kırmızı çok iyi titreme yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------
milleti kazıklamaya çalışmayın uag bendede vardı hiç iyi bir motor diil herkes nefret etti bizim orda jant teli kırık verior teker patlıor oturak bandı güneş gördümü çıkıyor bende wuxi dy 200 star 6 vitesli motor var çok iyi altından kaçıyor gidiyor rengi kırmızı
ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim
titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü![]()
Teşekkürler Zafer.ben arkayı çevirdim fakat iç lastikte koydum içine fakat jantlar artı tubles lastik maliyet 250 yakın olur sadece arka tubless lastik yapıcaksan 50 tl![]()