Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
biz bu uag ye 3 arkadaş binerdik vallahi düz yolda 110 vuruyordu,önümüzdeki mctyi sollamıştık adam bize saf saf baktı...bu motorda 80 den sonra bi titreşim oluyor bu titreşimle motoru en fazla 30 40 dakika sürersin ondan sonra elini ağrıdan sızıdan hissedemezsin zaten...heleki arkada oturuyorsanız ayağınızla bastığınız yer öyle bi titriyorki bacağınızı boydan boya hissetmezsiniz...bu dediklerim gerçek kimse yalan demesin..gel gelelim çekişine rampa çıkarken ara gaz atman lazım motor yemiyor çünkü,ara gaz atmazsan yavaşlıyor, benzin gitmiyor motora...ama rampada filan çekişi mükemmel sürekli aragaz adamı bezdiriyor ama ne yapalım buna da şükür...titreşimi dışında herhangi bir sorunu yok...babadağ rampalarında 80 km gittik 2 kişi hava 35 40 derece motor banamısın demedi....bi buji yaktık ama:D...birde ara ara stop ediyordu yolda giderken bu sorunun ne olduğunu çözemedim...motor rahat 90 100 e çıkıyor...yüksek titreşimden dolayı tavsiye etmem ama benim memlekette adamlar peynir ekmek gibi satıyor bu motorları...:D
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
Ben yaklaşık 2 ay önce 125 UAG aldım ve çok memnunum. Daha 2 gün önce ilk bakımına götürdüm. Bakıma giderken 2 kişi ile düz yolda 110'a kadar çıktı. Bakım öncesi rölanti ve avans ayarı çok iyi değildi. Yağını değiştirdiler. Bakımdan sonra çok harika oldu ve henüz hız denemesi yapmadım.

Bir yakınımda AGK modeli var 2 yıldır kullanıyor 10.000 KM'i geçmiş durumda lastik patlaması dışında hiç bir problem çıkarmadı ve hiç yolda bırakmadı canavar gibi. Sadece değişen 1 vidası paslanmış onun dışında paslanma olayı yok.

UAG 125 ile AGK 125'in arasında bir kaç fark var.

UAG 125'in arka lastik ile Jant 125 AGK'ya göre bariz derecede kalın.
UAG 125'in Kask kilidi YOK, 125 AGK'da VAR.
UAG 125'in Yan ayaklık koruması YOK, 125 AGK'da VAR.

Yan ayaklık Koruması sayesinde yan ayaklık açık durumdayken motor çalışmıyor.


bir yanlışın var arkadaşlarımın çoğunda uag var ve yan ayaklık açık olduğunda motor çalışmıyor,
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
6
kardeş ben ayarlattım sonunu gelemeden patladı ibreee

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:30 ----------

aragaz atmana gerek yarım debrej yap kardeşimm daha mantıklı sesi de güzel veriyor o zaman uag de sürüste ustayımm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:33 ----------

şimdi sen motorlar titriyor diyorsun çoklu konusuyorsunn her motor titreme yapmaz 2.vites ile deviri sonuna çıkarıyorum sadece motorun sesi diger türlü titreme yokk
:cat::cat:
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
12
125 uag modifiye yardım

öncelikle merhaba aranıza yeni katıldım.Ben bir mondial 125 uag aldım motoru güzel gösterecek ve bütceyede uygun sade bi modifiye nasıl yapabilirim yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim:):)
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
11
ben 16yaşındaım bu motordan alıp kullanmak istiorum sizcee bu motor bana çok masraf açarmı..lütfen cvp...
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
ben 16yaşındaım bu motordan alıp kullanmak istiorum sizcee bu motor bana çok masraf açarmı..lütfen cvp...

ne masrafı açacak taş gibi yeni modellerinden al mondıal 125 mg,daha güzel ben bugün bayiye gittim deluxe modelini seçecektik fakat yoktu sport modelini alacaz...1650+200(plaka) 1850 ye bırakıyorlar yok clasic modelini alırsan 100 tl daha ucuza alırsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ali akçay

:cyclopsan talep az mı? :cyclopsan

allah etmesin de paraya sıkışim,1 saat içinde alıcısı çıkar bunun...






bu motora günahımı vermem ben ben bunu kullandım döküle yazdı bi çukura girişimde arka lastik berbatcantlar hemen bükülüyor igrenç tipli koltuk bantları çıkıyor benim elimde kaldı motor 0 almıştım hurdaya satacam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:47 ----------

selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------

selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
-mondial UAG 125
-mondial AGK 125
-kanuni Breton 125
kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...



kesinlikle mondial uag alma ben kulandım igrenç bir motor arka lastik 2 kişi bindimi batlak veriyor çukura yada tümsege girdinmimotorun kesin bir cant teli kırılıyor benim tavsiyem sana kanuni Breton 125 titreşim var ama az güzel iyi diye bilirim motor rahat 90 diyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 ----------

ben 16yaşındaım bu motordan alıp kullanmak istiorum sizcee bu motor bana çok masraf açarmı..lütfen cvp...










arkadaşım bende 16 yaşındayım mondial 125 uag kesinlikle alma hiç iyi bir motor diil ben kullandım çukurlara girdinmi yüzde yüz bir cant teli kırılıyor benim sana tercihim kanuni Breton 125 al iyi bir motor ama dedimi tut alma 2 günde nefret edersin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:56 ----------

ne masrafı açacak taş gibi yeni modellerinden al mondıal 125 mg,daha güzel ben bugün bayiye gittim deluxe modelini seçecektik fakat yoktu sport modelini alacaz...1650+200(plaka) 1850 ye bırakıyorlar yok clasic modelini alırsan 100 tl daha ucuza alırsın





arkadaşım sen benim dedimi tut mondial uag alma hiç iyi diil zorladınmı motor kitliyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:58 ----------

öncelikle merhaba aranıza yeni katıldım.Ben bir mondial 125 uag aldım motoru güzel gösterecek ve bütceyede uygun sade bi modifiye nasıl yapabilirim yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim:):)







mondial 125 uag aldına pişman olacaksın hiç iyi bir motor diil 1 sene kullandınmı motor çöküyor resmen kitliyor arka teker berbat modifiye yakışmaz ona git wuxi dy 200 star al kırmızısından

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 ----------

kardeş ben ayarlattım sonunu gelemeden patladı ibreee

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:30 ----------

aragaz atmana gerek yarım debrej yap kardeşimm daha mantıklı sesi de güzel veriyor o zaman uag de sürüste ustayımm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:33 ----------

şimdi sen motorlar titriyor diyorsun çoklu konusuyorsunn her motor titreme yapmaz 2.vites ile deviri sonuna çıkarıyorum sadece motorun sesi diger türlü titreme yokk
:cat::cat:







yapma yaa mondial uag hiç iyi bir motor diil çok titreşimi var igren cant teli hemen kırık veriyor çok yakıyor benzin yetişmez o motora

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

bir yanlışın var arkadaşlarımın çoğunda uag var ve yan ayaklık açık olduğunda motor çalışmıyor,







benden demesi uag almayın igrenç bir motor can teli hemen kırık veriyor oturak bantları güneş gördümü sökülüyor bende uag var hurdaya vercem motor 2 sene kullandım kitledi şimdi wuxi dy 200 star kullanıyom çok iyi kırmızı renkte

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 ----------

Titreşim durumu nasıl bunlarda..?








arkadaşlar bu fotoraf yalan motor 90 nı geçmiyor hiç iyi diil arka jant çukura girdinmi kırık veriyor bu motora günahımı vermem ben bendede var bundan 1 sene kullandım kitledi motor hurdaya çıkardım ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum çok güzel rengi kırmızı
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
ben 1 yıl kullandım hiç bir şey olmadı,sen tarlada sürdüğün için tabi zarar verisin motora, o kadar kötülemeye gerek yok motoru titreşimi var sadece... benzini az yakıyor,hemen bi jant telini kırdın diye başımızı ağrıtma burda,ben agk ları görüyorum yolda demekki sağlammış,kullanıcı hatasından kaynaklı sorunları anlatmana gerek yok....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ali akçay

hızına kimisi iyi demiş kimisi kötü ama bu motorun 120 yi devirdiğini biliyorum:) ayrıcada tüm vidalarını sıktırırsanız titreme yapmayacaktır:))






arkadaşım bende bundan kullanıyordum mondial uag hiç iyi diil titrememesi için elimden gelen herşeyi yaptım fayda etmedi çukura girdinmi jant teli mutlaka kırılıyor ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum rengi kırmızı çok iyi titreme yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------

Ama çok kaçıyor..Geçen gün uag ye hanımını almış ortayada pekte ufak değildi kız çocuğunu almış ben yetişemedim....






milleti kazıklamaya çalışmayın uag bendede vardı hiç iyi bir motor diil herkes nefret etti bizim orda jant teli kırık verior teker patlıor oturak bandı güneş gördümü çıkıyor bende wuxi dy 200 star 6 vitesli motor var çok iyi altından kaçıyor gidiyor rengi kırmızı
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
12
ben 1 yıl kullandım hiç bir şey olmadı,sen tarlada sürdüğün için tabi zarar verisin motora, o kadar kötülemeye gerek yok motoru titreşimi var sadece... benzini az yakıyor,hemen bi jant telini kırdın diye başımızı ağrıtma burda,ben agk ları görüyorum yolda demekki sağlammış,kullanıcı hatasından kaynaklı sorunları anlatmana gerek yok....

ha arkadaşım sen zincir dişlisi var onu bi numara büyüğünü taktırırsan sorun kalkıyor ortadan ben taktırdım 25 tl bayagi %80 azaldi titreşimi sende taktır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------

arkadaşım bende bundan kullanıyordum mondial uag hiç iyi diil titrememesi için elimden gelen herşeyi yaptım fayda etmedi çukura girdinmi jant teli mutlaka kırılıyor ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum rengi kırmızı çok iyi titreme yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------




ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim

titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü :):):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------

arkadaşım bende bundan kullanıyordum mondial uag hiç iyi diil titrememesi için elimden gelen herşeyi yaptım fayda etmedi çukura girdinmi jant teli mutlaka kırılıyor ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum rengi kırmızı çok iyi titreme yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------








milleti kazıklamaya çalışmayın uag bendede vardı hiç iyi bir motor diil herkes nefret etti bizim orda jant teli kırık verior teker patlıor oturak bandı güneş gördümü çıkıyor bende wuxi dy 200 star 6 vitesli motor var çok iyi altından kaçıyor gidiyor rengi kırmızı


ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim

titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü :):):)
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Merhaba arkadaşler.

Bir sorum olacak.Motorun lastikleri özellikle ıslak zaminde inanılmaz kayıyor fren sıkmak imkansız . Üstündeki dandik lastikleri değiştirsek fark eder mi ? Birkaç kişiye sordum motor hafif olduğu için değişen pek birşey olmaz cevabı aldım . Lastiği değiştiren arkadaşlar varsa yorumları yazarlarsa sevinirim.

Ayrıca tavsiye edeceğiniz lastik markası varmıdır ..

Teşekkürler..
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
evet üzerindeki lastikleri değiştirdiğin zaman baya bi farkediyor ben değiştirdim ırc nr 48 modleini aldım fakat bu modelden daha kaliteli lastiklerde var mıchelin 90/90 180 tubless lastiği cok kaliteli ıslak zeminde olsun yol tutusu olsun cok güzel fazla para ayıramam diosanda ırc yi tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
Arkadaşlar bu motorun tekerlerini cantlarını tubeless'a çevirsek ne kadara mal olur?
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
ben arkayı çevirdim fakat iç lastikte koydum içine fakat jantlar artı tubles lastik maliyet 250 yakın olur sadece arka tubless lastik yapıcaksan 50 tl :)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
yok sadece lastiği çevirdim yabi tubless lastik ama içinde şamrel var ama şamrelsiz olsun istiyosan jantlarıda değiştirmelisin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst