Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Ama çok kaçıyor..Geçen gün uag ye hanımını almış ortayada pekte ufak değildi kız çocuğunu almış ben yetişemedim....
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
cbf 150 & mondial 125 uag ben şahitim 125 lik üyemiz olan zaferkarizma ya ait cbf ise ekmekçilere bunlar kapışıyolar ben de yavas yavas gidiyorum bir korna sesi önde zafer 2 kişi nomal dip gaz gidiyor arkadaki cbf150 2 kişi motora yatıyorlar ve gecemiyorlar çok komik bir görüntüydü:)UAG çok seri makina ve hız konusunda gayet iyi diyecek bir smz yok
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
arkadaşlar iki motoruda kulladım şuanda breton kullanıyorum evet bu çinliler ybr yi deliyor ama ybr nin sürüş zevki ve rahatlığı kesinlikle kıyaslanmaz kendimizi kandırmayalaım ha ayara gelmez sürat olarak çok şey beklemeyin ne ybr yi aşağılayalım nede çinliyi çinli performasta ybrden iyi ybr sürüş pratik konfor olarak çinliden iyi vibrasyon yok çünkü balans sistemi var bakımlar yapılmış ybr 80 bne kadar sizi üzmez emin olun yarası olan gocunmasın kimse malı pislemesin
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
arkadaşlar iki motoruda kulladım şuanda breton kullanıyorum evet bu çinliler ybr yi deliyor ama ybr nin sürüş zevki ve rahatlığı kesinlikle kıyaslanmaz kendimizi kandırmayalaım ha ayara gelmez sürat olarak çok şey beklemeyin ne ybr yi aşağılayalım nede çinliyi çinli performasta ybrden iyi ybr sürüş pratik konfor olarak çinliden iyi vibrasyon yok çünkü balans sistemi var bakımlar yapılmış ybr 80 bne kadar sizi üzmez emin olun yarası olan gocunmasın kimse malı pislemesin

Gene polemik çıkcak susuyorum.Sanada katılıyorum enes.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ben her iki motoruda severim ama biraz imkanım olsa tabiki ybr yi tercih ederim ayarcı bi arakadasım var ybr de küçük bi ayar ile 130 lara getiriyor

alırsam siyah renk alırım siyah 2.el piyasaında diğer renklerden daha çok tuutlur ve rakamda siyah olduğu için bariz 100 tl artar
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
1
hızına kimisi iyi demiş kimisi kötü ama bu motorun 120 yi devirdiğini biliyorum:) ayrıcada tüm vidalarını sıktırırsanız titreme yapmayacaktır:))
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
uag de titreşim 80 km den sonra mı başlıyor..Yoksa hep mi var ..?
Yani hız artıkça titreşimde artıyor mu?
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
valal ustam genelde vidalar iyi sıkıldıktan sonra sorun yok titreşim baya bi azalıyor fakay 4bin ile 5500 devir arasında biraz var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst