- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 3
80inin üstüne zor çıkıyor demek nedemek be kardeşim...bence sen motoru açamamışsın...3. viteste 70-80ni görüyor...sen biraz daha alış görürsün farkı..bende yeni aldığım bu motora sabahtan beri biniyorum.kesinlikle zart zurt kıç atmıyor. birde 80 in üstüne zor çıkar performans belli. 100 yaptığını iddaa edenler vardı nasıl yaptıklarını söylesinlerde bende yapayım