Agk 125 İle Başımıza Gelenler

Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
Evet Arkadaşlar Size Geçen Yaz Başımızdan Geçen Bir Olayı Anlatacağım Biz O Zaman Gülmekten Kırılmıştık :D

Şimdi abimin Ybr 125 i Var Onu Ödünç Aldım Bizim Arkadaştada 125 Agk Var Onuda aldım Gezeriz Diye Düşündüm Saatte Akşam 8-8:30 Benim Ehliyetim Olmadığı İçin Ara Sokaklardan Gidiyorduk Bir Süre Seyir Ettikten Sonra Bir Tıngırtı Geldi Ama Ben Ybr Den Emindim Ses Benden Gelmiyordu Ses Yerden Geliyordu Arkadaşım Birden Sağa Çekti Durdu Bende O Durunca Durdum Yerde Bişeler Arıyordu Ne Arıyorsun Dedim Vites Kolu Dedi Meğerse Yolda Gelen Tıngırtı Agk nin Vites Koluymuş Kaldırıma Oturduk 2miz Bereber Kahkaha Atıyoruz Yoldan Geçenler Bize Bakıyor Bunlar Ne Yapıyor Diye Gerçekten Güzel Bir Anıydı

Not: Şimdi Ehliyetimi Almak Üzereyim Yakında Bende Bir Ybr 125 Sahibi Olacam
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
olayı yaşamak lazım :D gerçekten çok komikti
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Agk 125 ne marka çıkartamadımda merak ettim?
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
140
bende bi kere eniştemin 100kh siyle gezerken vites kolu kırılmıştı:mrgreen:
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
abi cidden ya ama adamların yüz halini görecektiniz motorlar çalışıyor biz çektik sağa kendimizi yerlere atıyoruz :D gelen geçen bakıyor ne yapıyor bunlar diye
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Ehliyeti olmayan birine nasıl motor emanet edilir ki? Hatta birine motor nasıl ödünç verilir?Abin böyle ağır bi sorumluluğu kabullenmiş demek ki,bişey olsa üstesinden gelip vicdan azabı duymayacaktır...

Hoş bi anı olmuş,sen yine de ehliyetsiz çok çıkma,emanet motor kullanma,abinin bile olsa,al ehliyetini,kendi emeğinle de bi motor al,sonra rüzgar seni nereye götürürsee :bounce:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ehliyeti olmayan birine nasıl motor emanet edilir ki? Hatta birine motor nasıl ödünç verilir?Abin böyle ağır bi sorumluluğu kabullenmiş demek ki,bişey olsa üstesinden gelip vicdan azabı duymayacaktır...

Hoş bi anı olmuş,sen yine de ehliyetsiz çok çıkma,emanet motor kullanma,abinin bile olsa,al ehliyetini,kendi emeğinle de bi motor al,sonra rüzgar seni nereye götürürsee :bounce:

:cat::cat::cat:
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
Ehliyeti olmayan birine nasıl motor emanet edilir ki? Hatta birine motor nasıl ödünç verilir?Abin böyle ağır bi sorumluluğu kabullenmiş demek ki,bişey olsa üstesinden gelip vicdan azabı duymayacaktır...

Hoş bi anı olmuş,sen yine de ehliyetsiz çok çıkma,emanet motor kullanma,abinin bile olsa,al ehliyetini,kendi emeğinle de bi motor al,sonra rüzgar seni nereye götürürsee :bounce:

o zaman nasıl verdi bende hatırlamıyorum ama bir şekilde verdi zaten ybrde sorun yoktu arkadaşın agk nin vites kolu uçtu :D hem zaten şu anda ehliyetimi almak üzereyim Allah'ın İzni ile ehliyetimi aldıktan sonrada Siyahından ybr 125 city düşünüyorum Allah Kısmet Ederse Alacam Mersin Grubunun Gezilerine Katılmayıda Planlıyorum
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst