Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
bende yeni aldığım bu motora sabahtan beri biniyorum.kesinlikle zart zurt kıç atmıyor. birde 80 in üstüne zor çıkar performans belli. 100 yaptığını iddaa edenler vardı nasıl yaptıklarını söylesinlerde bende yapayım
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bende yeni aldığım bu motora sabahtan beri biniyorum.kesinlikle zart zurt kıç atmıyor. birde 80 in üstüne zor çıkar performans belli. 100 yaptığını iddaa edenler vardı nasıl yaptıklarını söylesinlerde bende yapayım
bu motor bizim burada çok fazla 100-110 yapanlar çok gördüm daha üstünü de bikaç kez gördüm
yeni almışsın frenleri zayıf bi motor bu önü de çok kolay kalkıyo biraz alış bu motoya ilerde ben sana 100 ün üzerinde gitmesi için mesaj at bana ne yapman gerektiğini yazarım kısmet olursa
hayırlı olsun güle güle kullan
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
bir cg takliti daha karşımızda piyasada aubo,hadjin.hoajin,asya,yiben vb... bir sürü markadan sonra şimdi de mondial ve artık taklitlerin de kalitesi var bire bir veya biraz daha degişik olmak üzere :D:D

Arkadaşım taklit demişsinde zaten her motor birbirine benzemiyor mu? Bu arada arkadaş haklı 5-6 milyar neden verelim.Hem Mondialler çıkmasaydı insanlar bu kadar motor alıpta motora alışırlarmıydı bence Mondiale teşekkür et.Herkes Çin alıyor motora alışıyor sonra Japona geçiyor.Aynı şeyi şu an bende yapıyorum.Bence çokta kalitesiz değiller.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
52
bende yeni aldığım bu motora sabahtan beri biniyorum.kesinlikle zart zurt kıç atmıyor. birde 80 in üstüne zor çıkar performans belli. 100 yaptığını iddaa edenler vardı nasıl yaptıklarını söylesinlerde bende yapayım
110-120km hız sık sık görüyom ben.hatta bazen normal sürüşte farkında olmadan bile çıkabiliyor ibreye bi bakıyorum 100 de.motor 9000km de şu an..açılmasını bekle sende yapar.İlk zamanlar benimde öyleydi.:wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel alet bu UGH125 , aynı benim aldığım motora benzetmişler:)
Cg 125 ile parçaları tutuyor mu bu modelin:silent:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
cgl ile tutmuyor sanırım ancak gerçekten kıç atma meselesi can sıkıcı.Bi tümsekte top gibi zıplatıyor adamı...
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
1
bende de var bitane 2008 model motora sadece bi 150 lik piston birde dişli attım motor 3 ü viteste 120 i görüyo biraz rampa aşşagı olsun n ye oturuyo hız konusunda orjinali kendini aşıyo 125 likken honda cbf 150 denge deng gidiyom motordan çok memnunum açıkçası taklit maklit bence iyi fiyatıda çok uygun uzun yolda yeter ki lastik patlamasın benzinini kat istediğin yere götürür bence...
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
fiyat uygun ama 100-110 yapmaz.Zorlarsanız yapar ama tavsiye edilmez.En fazla hızımız 70km bu motorda.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
52
zincir gerginliğine dikkat edin.sesli tireme vuruntu yapıyor bol olunca..şanzımandan diye epey üzülmüştüm.neyseki zincirdenmiş.
 

gik

Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
27
Bende bu modelden almayı düşünüyorum fiyatı uygun ama teknik açıdan beni üzer mi acaba?
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
kesinlikle üzmez emin olabilirsin.ben neredeyse her gün 50 km yapıyorum kartal-çamlıca-kartal sorun yok km de 75 krş yakar bilgilerinize....!
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
arkadaslar ben de yaklasık 1 yıldır mondial 125 uag kullanıcısıyım açıkcası titreşim ve görünüş bakımın dan bazen can sıkıcı olabiliyo. yalız saglamlıgına fazla lafım yok yolda bırakmıyacagına vede size fazla masraf etmiyeceğine garanti verebilirim. ben moturun görüntüsüde gözle görülür değişiklik yapmış arkadaşlar dan resimlerini paylasmalarını bekliyorum (spor çamurluk, ön far, arka amasitör v.s ) şimdiden teşekürler herkese kazasız yolculuklar...
:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 PM ----------

zincir gerginliğine dikkat edin.sesli tireme vuruntu yapıyor bol olunca..şanzımandan diye epey üzülmüştüm.neyseki zincirdenmiş.

slm kardes benim uag dede 2. viteste geçince sanki şanjıman dan ses geliyo aca ba zincirden olabilirmi özellikle uzun mesafede ve motor aşırı ısındıgında
 
Son düzenleme:

gik

Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
27
Teşekkürler sıradışı... Cevabın içimi rahatlattı diyebilirim zaten bu fiyata da bundan iyisi Şam da kayısı:):)
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
arkadaşlar 125 uag için daha az ses çıkaran bi egzoz varmı pat pat gibi ses çıkarıyo acaba uyumlu daha sessiz tatlı bi ses çıkaran uyumlu model egsozdan varmı şimdiden yarmcı olan arkadaşlara teşekkürler
 
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
22
arkadaşlar 125 uag için daha az ses çıkaran bi egzoz varmı pat pat gibi ses çıkarıyo acaba uyumlu daha sessiz tatlı bi ses çıkaran uyumlu model egsozdan varmı şimdiden yarmcı olan arkadaşlara teşekkürler
var arkadaşım mondial 125 uag nin eski modeli 125 agk nin egsozunu tak daha az ses çıkıyo.
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Selam arkadaşlar.

Benim motorum biraz fazla benzin yakıyor. Karbilatör vidasını bilmeden biraz kurcaladım sanırım ondan kaynaklı.

Karbilatör ayarı en iyi nasıl olmalı ?ve bir arkadaşımız hava ayar vidası demiş o nerede bulunuyor :)

Son olarak motor sıcak olduğu halde duruyor bu da karbilatör ayarından kaynaklı sanırım. Ne yapmam gerek?

Teşekkürler..
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
arkadasım hava ayar vidası karbüratörün alt kısmında bulunuyo zaten fabrika cıkısı kırmızı bir cizgi cardı karbüratörle vidadaki cizgi aynı izada olması gerek eğer yoksa vidayı sonuna kadar sık ve 3 veya 3.5 tur aç rolanti ayarına da dikkat et sıcak ken stop emesi ise gaz telin deki boşluktan olabilir elciğin yanındaki gaz ayar vidasından boşluğu albilirsin yalnız yinede 1-2 mm boşluk kalmasını tavsiye ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 PM ----------

arkadaslar bendeki 125 uag nin arka lastiğini irc türk malı lastik ile değiştim vede arka amastörleri 125 ybr nin amastörlerini taktım motor arkası yaklasık 5 cm yükseldi ve oldukca rahat oldu sizlerede tavsiye ederim kendi lastikleri cok dandik değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ediyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst