Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
125cc lik motor sınıfında fiatına göre süper ben memnunum yakıt açısından olsun perfonmans açısından olsun 5 aydır kullanıyorum şu an 4 binde benzin haricinde hiç masrafı olmadı.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
arkadaşlar motor güzel gayette az yakıyor ama tabiki de kalitesiz olduğunu belli ediyor ama amacın sadece binmekse (sahibinden de görüyorum adam ön kaldırmış arka kaldırmış haşamat etmiş bide övünüyo) mutlaka ihtiyacını karşılar...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
52
Arkadaşlar 100km de kaç lt yakıyorsunuz.? Benim tespitim 2lt.Ya sizinkiler.?

agk aug oldu sonra uag daha sonra ne olcak bakalım ha bire işim değiştiriyor ama agk ile aug arasında motor farkı vardı agk sesi daha güzeldi aug eski minskler gibi çalısıyor
agk'nin arka cant incedir.UAg nin ise kalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Yakıt olayı birazda kullanan kişiye bağlı.
25-30 km de bir litre yakması normalin baya üstünde yeni oldoğundan biraz fazla yakması normal Motor soğukken bujiyi sök yağlama varsa ayar yaptırman gerekebilir.Km 500 lere gelsin yakıt olayının düşmesi lazım
(Hayırlı olsun kazasız belasız yolculuklar)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
akort sorunu var tabi belirli bi süreden sonra istiyo ama çukurlara falan girmezsen fazla bi sorun çıkarmaz. BİR de bu motor Türk malı falan değil sadece Türk montaj hepsi bu. Türkiyede ki firmaların hiçbiri üretim yapmıyok ki...

kanuni nin tuzladakı fabrıkasında üretim yapılıyormus gıdıp goren arkadaslar var
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
52
nası iş anlamadım ama 25-30 km 1 litre yakıryor..
motor 20 günlüükk daa..:pr:
Karbüratör ayarı yaptırmanı öneririm.Karburatörün rölanti ayar vidasından hariç birde hava ayar vidası var.Onu tam sık 3 tam tur geri aç benimki o şekilde ve 1 lt ile 50 km yani 100km 2lt yakıyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
2
Tum mejlarınız okudum ve anladımkı mondıal 125 aug sourunsuz bende var mudanya barını 4 kısı cıktık kursunlu kumsaz dag yolundan mudanyaya gecıs yolunu bılenler varsa orayı 4 kısı cıktık ve motor elektırık kesmesıne rahmen 1 ay kullandım sadece arka lastık patladı onu degıstırıp kemık yaptık ve sımdı hıc patlamıyor tek sorunu var benzın bıtıor ve fren balatarı bıtıor ondan baska bana masraf yaptırmıor saygılar
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
52
İlginç bir motor uag.Hem çok az yakar hemde ybr tokatlar.Benim tokatladığım 16000km de ybr.Kendisi Arkadaşımdır..Çevre yolunun başlangıcında lambalarda göz işaretiyle yarışalım yabarıs iş çıkışı.1-2 kere tokatladm..oda geçti arasıra.Fakat ben şuna bağlıyorum.Arkadaşım 90kg ben 65kg.ybr de benim motordan 15kg fazla.40kg hafifim ondan.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
özellikleri fiyatına göre gayeti iyiymiş.peki bu motorun görüntüsüne müdahae eden oldu mu?daha güzel görünmesi için neler yapılabilir ucuz yollu ?
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
8
bu motorlar gercekden cok güsel benimde bi arkinin var arasıra alıp biniorum motora gaz verdikce gidio banamısın demio kac kere ybrleri tokatladı motor ama motoru yerden yere vuruo honda olsa o kadar eziyede dayanamaz bu motorlar birazcık tipsiz bi iki dıs modifiyeyle halledilcek bi sorun mesela ön canurlugu cıkardıp sport bi camurluk takın ön farı yuvarlak yapın falan böle seylerle motoru güzellesdirebilirsiniz ;)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
uag yi sym wolf modeline benzemesini sağlayacak aksesuarlar piyasada var mıdır acaba ?güzel motormuş ama fiyatı 3500 ytl :( uag ise ucuz ve sağlam bir alternatif ve daha havalı görünmeyi hakediyor bence.:cat:
Sym_Wolf_st1mz


1151345889.jpg



uag
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
52
Yuvarlak far ile başlamak lazım.:) Fakat aynı kalite motor bunlar bahsine girerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
yuvarlak far kolay da seleyi de değişince sanki daha yuvarlak hatlara kavuşur motor.

bir senedir araştırırım şu uagyi hala alamdım bir tane yav:salut:

big_9637638_1175708_59h8546.jpg


bu da başka bir şekil uag

bence mondial bu modeli biraz daha fazla renk seceneği ve aksesuarla satarsa daha başarılı olur.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
Bir 125 UAG sahibi daha geldi:)

Arkadaşlar Honda yı tokatladım filan demişsiniz ama 125 UAG kesinlikle hıza gelmeyecek bi motor.Yakından bakarsanız anlarsınız.Sizde aman bu motorda hızdan uzak durun.Gerçi hız her motorda sakat ama risk bu motorda dahada yükseliyor.
BEN SİZE 125 UAG MODELİNİN İNCELEMESİNİ SUNMAK İSTERİM:

Avantajları:
1.Fiyat gerçekten makul
2.Motorun Koruma Kilidi var(adı doğrumu hatırlamıyorum ön lastiğin oralarda)
3.Yakıt olarak çok hesaplı
4.Sürüşü yol rahat olunca zevkli olabiliyor :)
5.Yedek Parça Avantajı
6.Başlangıç İçin İdeal

Dezavantajları:
1. 100KG gibi hafif bir kiloda olması motorun savrulmasına yol açabilir.
2.Hıza gelmeyeceği bir gerçek ama illede ben hız yapacağım diyorsanız taksiden çıkma şahinler olur ya aynı onlar gibi olur motorunuz.Zaten dikkat ederseniz satış ilanlarında: 120 yi gördüm vb gibi ilan başlıkları atanların motoru ya 500ytl dir ya 600...
3.Kesinlikle Honda Yamaha vb. tadı vermez
4.Parçalar çok kalitesiz ve biraz uğraşmanızla yerinden kolayca çıkıp bir daha girmediği olabiliyor.
5.Ön Lastik nedense çok ince
6.Ön Kaldırmaya Meyilli
7.Benzin Göstergesi Yok
8. Box kullanmadan yük taşıyamazsınız.

Şimdilik aklıma bukadar geldi dahada gelirse yazarım.Yeni alacak arkadaşlara tavsiyem
kalabalık bir şehir merkezindeyseniz paranız varsa vitesle uğraşmak istemiyorsanız pratik olarak vespa,beat,activa hiç olmadı mondial 125zn

Şehir trafik sıkıntısı yaşatmayacak bir durumda ise ybr veya cg en son tercih 125 UAG


Bana sorarsanız şimdiki aklın olsa alırmıydın bu motoru?
Almazdım tam trafik bölgesindeyim şehir içi çekilmeyecek bir motor.Tabi siz profesyonelseniz hergün trafikteyseniz kurye vb. ozaman bilemem:)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
arkadaşlar bayramda uzun yolda hep bu motordan gördüm uzun yol için baya uygun herhalde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst